Fantastiske Erik Rasmussen
-
nybo
Fantastiske Erik Rasmussen
måske er det mig, men jeg synes det er geni-streg af karakter af Erik i dag.
at han lige netop udnævner Dennis Sørensen til vikarierende anfører og med det siger jeg tror på dig!
trods hans mange pauvre indsatser her i foråret, tiltider opgivende attitude og dermed også manglende målfarlighed og på den måde
forvandler ham til banens bedste med gejst og fightervilje... og vupti tilbage kom selvtilliden og tillige målene...
tak for det Erik Rasmussen - respekt herfra
at han lige netop udnævner Dennis Sørensen til vikarierende anfører og med det siger jeg tror på dig!
trods hans mange pauvre indsatser her i foråret, tiltider opgivende attitude og dermed også manglende målfarlighed og på den måde
forvandler ham til banens bedste med gejst og fightervilje... og vupti tilbage kom selvtilliden og tillige målene...
tak for det Erik Rasmussen - respekt herfra
Senest rettet af nybo 7. maj 2007, 21:45, rettet i alt 1 gang.
-
bw152/michael
Re: Fantastiske Erik Rasmussen
nybo Skrev:
-------------------------------------------------------
> forvandler ham til banens bedste med gejst og
> fightervilje... og vupti tilbage kom selvtilliden
> og tillige målene...
Banens bedste?? Det er jeg godt nok ikke enig i! Jo han lavede 2 mål idag?! Men i stort set hele første halvleg var han totalt anonym. Jeg er meget skuffet over hans niveau her i foråret. Han er blevet alt for selvoptaget og kæmper overhovedet ikke for holdet ! Jo han lavede to mål, men hvad med alt det andet i kampen? Betyder det intet? Han leverede igen en indsats langt under niveau og skuffer mig stadig meget.
> og tillige målene...
Banens bedste?? Det er jeg godt nok ikke enig i! Jo han lavede 2 mål idag?! Men i stort set hele første halvleg var han totalt anonym. Jeg er meget skuffet over hans niveau her i foråret. Han er blevet alt for selvoptaget og kæmper overhovedet ikke for holdet ! Jo han lavede to mål, men hvad med alt det andet i kampen? Betyder det intet? Han leverede igen en indsats langt under niveau og skuffer mig stadig meget.
-
Pacman
nybo Skrev:
> måske er det mig, men jeg synes det er geni-streg
> af karakter af Erik i dag.
> at han lige netop udnævner Dennis Sørensen til
> vikarierende anfører og med det siger jeg tror på
> dig!
>
> trods hans mange pauvre indsatser her i foråret,
> tiltider opgivende attitude og dermed også
> manglende målfarlighed og på den måde
>
> og tillige målene...
>
> tak for det Erik Rasmussen - respekt herfra
Sådan kan man se på det, men tror nu at DS er det naturlige valg i KBN's fravær(hvem skulle det ellers være i dag?). Han(DS) burde, efter min personlige mening, blive klippet og trække i arbejdsbukserne. Han har langtfra samme karisma på banen som Thygesen. Kampen idag var et skridt i den rette retning.
> måske er det mig, men jeg synes det er geni-streg
> af karakter af Erik i dag.
> at han lige netop udnævner Dennis Sørensen til
> vikarierende anfører og med det siger jeg tror på
> dig!
>
> trods hans mange pauvre indsatser her i foråret,
> tiltider opgivende attitude og dermed også
> manglende målfarlighed og på den måde
>
> og tillige målene...
>
> tak for det Erik Rasmussen - respekt herfra
Sådan kan man se på det, men tror nu at DS er det naturlige valg i KBN's fravær(hvem skulle det ellers være i dag?). Han(DS) burde, efter min personlige mening, blive klippet og trække i arbejdsbukserne. Han har langtfra samme karisma på banen som Thygesen. Kampen idag var et skridt i den rette retning.
-
Kent
bw152/michael Skrev:
> Banens bedste?? Det er jeg godt nok ikke enig i!
Prøv at læs lidt i referaterne rundt omkring på forskellige sider og se på avisernes karakterer - og sandsynligvis de forskellige "rundens hold" i morgen. Prøv så at overvej om du er i mindretal, og måske ikke har helt ret
Kent
> Banens bedste?? Det er jeg godt nok ikke enig i!
Prøv at læs lidt i referaterne rundt omkring på forskellige sider og se på avisernes karakterer - og sandsynligvis de forskellige "rundens hold" i morgen. Prøv så at overvej om du er i mindretal, og måske ikke har helt ret
Kent
-
johnnynielsen
Jeg er total enig i at jeg aldrig har set Dennis Sørensen kæmpe og yackle så meget som i dag, han var kanon.
Jeg tror at anføre, vice anføre og vice-vice anføre udnævnes før sasonen, så der ikke er nogen slinger i valsen.
Hvis jeg skal sætte min finger på noget, så synes jeg vi var utrolig langsomme i kombintationsspillet frem ad banen, tit blev bolden kørt frem på midten også tilbage i back kæden og rundt igen.. Nogle gange havde vi muligheden for at ligge lidt pres på deres bagerste 4 ved at spille mere direkte med vores pasninger..
Jeg tror at anføre, vice anføre og vice-vice anføre udnævnes før sasonen, så der ikke er nogen slinger i valsen.
Hvis jeg skal sætte min finger på noget, så synes jeg vi var utrolig langsomme i kombintationsspillet frem ad banen, tit blev bolden kørt frem på midten også tilbage i back kæden og rundt igen.. Nogle gange havde vi muligheden for at ligge lidt pres på deres bagerste 4 ved at spille mere direkte med vores pasninger..
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg kan slet ikke følge, at vi er ude i genistregetankegange eller trylleformular fra ER. Det eneste jeg kan se er, at det er svært, at videreudbygge en personlig hetz mod en person, som bliver MOM og score 2 mål, så DS er den afgørende spiller for FCM vinder kampen.
-
Jesper - BW415
At han ikke kæmper for holdet er da nok det mærkeligste jeg nogensinde har hørt... Han er bestemt ikke lykkedes med alt på det sidste, men jeg synes bestemt at han har kæmpet røven ud af bukserne i samtlige kampe. Derudover er han en af de største indpiskere på holdet...
I øvrigt er han ikke vice-anføre, det er KBN, Mikkelsen, Lindkvist (er ik sikkert han er 3. valg længere når han næsten kun spiller 2. div) og så kommer Dennis først derefter...
Men utroligt at folk kan være så sure efter en ellers meget tiltrængt sejr! Jeg er i hvertfald i bedre humør end længe set:)
I øvrigt er han ikke vice-anføre, det er KBN, Mikkelsen, Lindkvist (er ik sikkert han er 3. valg længere når han næsten kun spiller 2. div) og så kommer Dennis først derefter...
Men utroligt at folk kan være så sure efter en ellers meget tiltrængt sejr! Jeg er i hvertfald i bedre humør end længe set:)
-
Bhomaszz
Hvorfor kan man ikke komme med lidt kritik, uden at det er personlig hetz??
-
nybo
synes overhodet ikke jeg "hetzer DS, synes bare at det har været synd at se en af vores bedste spillere (for det er han på en god dag) har haft et formdyk rent spillemæssigt og så er det jo dejligt at se at erik får ham hivet op og giver ham den tillid der er så vital for fodboldspillere, især i modgang... så derfor er det genialt af erik, mår han nu skulle vælge en vikariende-anfører
så for at visse ikke skal misforstå det, så synes jeg det er herligt at se DS arbejde sig tilbage og dermed løfte sit spil
så for at visse ikke skal misforstå det, så synes jeg det er herligt at se DS arbejde sig tilbage og dermed løfte sit spil
-
Bhomaszz
Øhhh... Jeg er på din side makker 
Den var henvendt til topscores "køre en personlig hetz videre"
Synes da heller ikke du hetzer, det synes jeg ikke der er nogen der har gjordt (overfor DS)...
Den var henvendt til topscores "køre en personlig hetz videre"
Synes da heller ikke du hetzer, det synes jeg ikke der er nogen der har gjordt (overfor DS)...