Hved godt jeg måske bliver upopulær....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rovsing

Re: ved godt jeg måske bliver upopulær....

Indlæg af Rovsing »

Jeg mener du har ret Jan. Dog vil jeg gerne tilføje :

Grunden til at nogle klubber har problemer med visse fraktioner er at en lille gruppe ballade magere får lov til at skjule sig i mængden. Dem der er ballade med skal ud af mængden med det samme. Laver de ballade igen skal de bare helt ud.

Det er vigtigt at folk forstår (også efter fem fadøl) at der er ting man bare ikke gør når man er "i uniform".

Rovsing

smørtyven

Afstemning

Indlæg af smørtyven »

Så lad os da få en afstemning, og se hvad folk mener når de ikke skal udtale sig offentligt.....:

http://www.newbie.dk/webservices/minivo ... 4f627a2b99

Outlaws

Re: Afstemning

Indlæg af Outlaws »

Det er i orden, undtagen hvis man kaster dem ind på banen eller efter folk!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Synes du måske, men nu er det jo sådan at det er forbudt, så uanset om man er enig eller ej i at det skal være forbudt, så gør man det bare ikke.

Du kører vel heller ikke 90 i byen hvor der er begrænsning til 50, bare fordi du selv mener at det er forsvarligt nok??

Jannick

Indlæg af Jannick »

Alakazam skrev:
-------------------------------------------------------
> Du kører vel heller ikke 90 i byen hvor der er
> begrænsning til 50, bare fordi du selv mener at
> det er forsvarligt nok??

Kører du altid 50? eller 30 i villa-områder for den sags skyld?

Jannick

YahooSeeker [Bot]

Det var ikke pointen, nu forklarer jeg den grundigt...

Er det iorden at køre 90 hvor begrænsningen er 50, dvs. skal man ikke straffes, men derimod have lov til at køre 90, hvis man selv, som den eneste, vurderer at det er forsvarligt, mens de andre trafikanter der er tæt omkring bare må acceptere at denne person mener det er forsvarligt at køre 90, så derfor skal vedkommende have lov?

Jannick

Indlæg af Jannick »

Jo selvfølgelig skal folk da ha en straf, hvis reglerne brydes, det er da klart. Men det er jo op til den enkelte at gøre op med sig selv hvorvidt man vil løbe den risiko.
Så længe det gøres forsvarligt kan det ikke rigtig bringe mit pis i kog.

Jannick

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Ham der gør det, ved at der er en risiko og en straf hvis man bliver opdaget ved det. Dem 2 der gjorde det igår, var der ingen folk der blev generet af det, også er det helt fint med mig at gøre!

YahooSeeker [Bot]

Men det er jo en grund til at det ikke er tilladt, og det er jo ikke fordi DBU synes det er grimt, det er jo fordi der er en fare ved det.

Jeg så gerne det blev tilladt, men aldrig tilladt sådan at man kan tænde dem som man har lyst iblandt tilskuere. Men organiseret med sikkerhedsafstande osv. ville det være fedt.

Jeg tror bare ikke på at det bliver gjort lovligt, så længe folk prøver at bevise at det ikke er farligt, ved at fyre dem af uden tilladelse...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Fint nok med den lille afstemning :-)

Det er dog lidt svært at forstå om der menes, at det er ok under kontrollerede forhold, OG det samtidigt derfor er lovligt, ELLER om det er under kontrollerede forhold men stadig ulovligt...

Jeg går da feks ind for at der godt kunne brændes af under kontrollerede forhold, hvis det så også var lovligt !

Jan / sjællænderen

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Ja men til vores kampe hvor der er blevet fyret romerlys af, er der ikke sket noget så jeg har ikke noget imod det. Folk kender risikoen og konsekvenserne, så det er op til folk selv, om de vil fyre af.

Ravnen

Uacceptabelt

Indlæg af Ravnen »

Outlaws skrev:
> Ja men til vores kampe hvor der er blevet fyret
> romerlys af, er der ikke sket noget så jeg har
> ikke noget imod det. Folk kender risikoen og
> konsekvenserne, så det er op til folk selv, om de
> vil fyre af.

Det er virkelig noget pis at fyre af, for at sige det mildt. Hvad nu hvis den der står med romerlyset er fuld og kommer til at ramme et par børn med den. Eller når vedkommende ser kontrollørerne komme op mod ham kyler den afsted og den rammer uskyldige. Kendte de så også risikoen og konsekvenserne??

Det er ulovligt at fyre romerlys af, om man så synes det er rigtigt eller forkert. At det har været et BW bestyrelsesmedlem der gjorde det er fuldstændig uacceptabelt og bør få konsekvenser. Der må ikke kunne herske nogen som helst tvivl om at BW ikke accepterer sådan noget.

Jean / BW# 1238

Re: Uacceptabelt

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ravnen skrev:
> Det er virkelig noget pis at fyre af, for at sige
> det mildt. Hvad nu hvis den der står med
> romerlyset er fuld og kommer til at ramme et par
> børn med den. Eller når vedkommende ser
> kontrollørerne komme op mod ham kyler den afsted
> og den rammer uskyldige. Kendte de så også
> risikoen og konsekvenserne??

Helt enig! Romerlys skal aldrig være lovlige... (hvis det står til mig) det er skide farligt og røgen er pænt skadelig.

Jeg tror heller aldrig på at de bliver lovlige.

1) Nogle af de folk, der ønkser romerlys lovlige (under sikre foranstaltninger, eller ej) ødelægger det for dem selv ved at tænde skidtet alligevel.

2) Røgen fra romerlysene er skadeligt og med tidens debat om passiv rygning, og den slags, så tror jeg simpelthen ikke på at det bliver lovligt at "ryge et stadion", og personer på det, til med giftig røg.

> Det er ulovligt at fyre romerlys af, om man så
> synes det er rigtigt eller forkert. At det har
> været et BW bestyrelsesmedlem der gjorde det er
> fuldstændig uacceptabelt og bør få konsekvenser.

Selvfølgelig skal det ha' konsekvenser for bestyrelsesmedlemmet, det er jo helt logisk. Hvis man er udelukket fra BW's arrangementer i et halvt år, så er man jo også færdig i bestyrelsen, ellers er det jo ikke nogen straf.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Ja men de kender da stadig risikoen og konsekvenser ved at kaste det, de bestemmer de da selv om de vil gøre, så det op til folk selv om de vil.
Det er stadig uacceptabelt, men de kender da godt risikoen eller konsekvenserne ved det.

Jeg har ikke noget imod romerlys hvis de holder det i hånden eller lægger det ned på jorden!
Folk kender også risikoen og konsekvenserne ved at slå et andet menneske, så kender de det nok også ved at kaste med et romerlys, hvis de vælger at gøre det.

YahooSeeker [Bot]

hvorfor ikke holde et romerlys i hånden?? Det kunne jeg da godt finde på at gøre engang!! Hvis jeg ikke skader nogen mennesker ved det!! Jeg syntes det er for fedt gjort

Besvar