Drop det tudefjæs Bak!
-
Jon Damsgaard
Drop det tudefjæs Bak!
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Elendigt at læse det tudefjæs Bak stiller op med!
Kommunikationen mellem målmand Martin Raska og Kristian Bak Nielsen fungerede ikke optimalt i dagens kamp.
”Det var svært at høre noget i forsvaret fordi tilskuerne råbte og skreg, men det ville også have været svært at høre noget med en dansk målmand.”
Det var nede i vores ende kassen blev lavet, og stemningen var elendig!
Se i øjene at det var pinligt at de ikke kunne sætte sig bedre op til så vigtig en kamp mod sølv!
/Damsgaard - Satme godt vi fik Raska på kassen, han er jo flere klasser bedre end Lasse! ... eller ...
Elendigt at læse det tudefjæs Bak stiller op med!
Kommunikationen mellem målmand Martin Raska og Kristian Bak Nielsen fungerede ikke optimalt i dagens kamp.
”Det var svært at høre noget i forsvaret fordi tilskuerne råbte og skreg, men det ville også have været svært at høre noget med en dansk målmand.”
Det var nede i vores ende kassen blev lavet, og stemningen var elendig!
Se i øjene at det var pinligt at de ikke kunne sætte sig bedre op til så vigtig en kamp mod sølv!
/Damsgaard - Satme godt vi fik Raska på kassen, han er jo flere klasser bedre end Lasse! ... eller ...
Senest rettet af Jon Damsgaard 30. apr 2007, 16:44, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Drop det tudefjæs Bak!
Jon Damsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=1250&mode
> =laes_nyhed
>
> Elendigt at læse det tudefjæs Bak stiller op med!
>
>
> Kommunikationen mellem målmand Martin Raska og
> Kristian Bak Nielsen fungerede ikke optimalt i
> dagens kamp.
>
> ”Det var svært at høre noget i forsvaret fordi
> tilskuerne råbte og skreg, men det ville også have
> været svært at høre noget med en dansk målmand.”
>
> Det var nede i vores ende kassen blev lavet, og
> stemningen var elendig!
>
> Se i øjene at det var pinligt at de ikke kunne
> sætte sig bedre op til så vigtig en kamp mod
> sølv!
>
> /Damsgaard - Satme godt vi fik Raska på kassen,
> han er jo flere klasser bedre end Lasse! ...
> eller ...
Jeg syntes, at stemningen var noget af det bedste, som jeg har oplevet på udebane med BW siden 1999, men det er også kun indtil scoringen, så falder stemningen til noget af det ringeste jeg har oplevet. Derfor kan jeg godt følge Bak. Det var utrolig imponerende, hvordan nogle BW sang og gyngede allerede 45 min. før kampen ( var nr. 1, som blev lukket ind, derfor kunne jeg følge det hele fra fansenes ankomst til slut) OBerne var derimod fuldstændig væk i vores lyd og stemningskulisse. OBerne vågner til gengæld rigtig godt op efter de kommer på 1 – 0.
For mig stod Raska en god kamp, og han havde mindst 3 klasseredninger i kampen – så det er det bedste jeg har set fra ham.
> =laes_nyhed
>
>
>
> dagens kamp.
>
>
>
> sølv!
>
> han er jo flere klasser bedre end Lasse! ...
> eller ...
Jeg syntes, at stemningen var noget af det bedste, som jeg har oplevet på udebane med BW siden 1999, men det er også kun indtil scoringen, så falder stemningen til noget af det ringeste jeg har oplevet. Derfor kan jeg godt følge Bak. Det var utrolig imponerende, hvordan nogle BW sang og gyngede allerede 45 min. før kampen ( var nr. 1, som blev lukket ind, derfor kunne jeg følge det hele fra fansenes ankomst til slut) OBerne var derimod fuldstændig væk i vores lyd og stemningskulisse. OBerne vågner til gengæld rigtig godt op efter de kommer på 1 – 0.
For mig stod Raska en god kamp, og han havde mindst 3 klasseredninger i kampen – så det er det bedste jeg har set fra ham.
-
Jan
Det hjælper heller ikke du brokker dig hver gang målmanden er dårlig, så burde vi satse med flere målmænd i truppen, og blive ved med ind til den rette er der.
-
Jon Damsgaard
Sjovt nok er det første gang jeg kommentere målmanden, så hvor du får "Hver gang" fra er mig et stort spørgsmål.
- Og nu har Lasse jo heller ikke i hver kamp haft et par klasse-redninger? - Nåhh nej?
/Damsgaard - Sørgeligt!
- Og nu har Lasse jo heller ikke i hver kamp haft et par klasse-redninger? - Nåhh nej?
/Damsgaard - Sørgeligt!
-
Jakob Jensen
Vil lige indskyde, at vi kørte fuld knald på stemningen i hele kampen, og det skulle være rost en del i TV og mange flotte ord med fra Loungen, over den stemning der blev skabt fra vores ende af.
Men det er meget normalt, at man ikke kan høre andet end sig selv på det skidt stadion :s
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Men det er meget normalt, at man ikke kan høre andet end sig selv på det skidt stadion :s
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Jan
Det jeg mener er, det er træls hver gang uanset hvem der starter, at målmanden altid skal have skylden.
Gider ikke det samme kævlen, som først med AR og senest Heinze og nu Raska, og iøvrigt giv nu lige Raska noget mere tid inden i/vi brokker os helt vild.
Gider ikke det samme kævlen, som først med AR og senest Heinze og nu Raska, og iøvrigt giv nu lige Raska noget mere tid inden i/vi brokker os helt vild.
-
LarsK
Jon Damsgaard Skrev:
> =laes_nyhed
>
>
>
> dagens kamp.
>
>
>
> sølv!
>
> han er jo flere
klasser bedre end Lasse! ...
> eller ...
Det er en gang kællinge-bold over hele linjen. Ingen vildskab overhovedet, og de trækker sig sig i tacklingerne hver gang! Jeg har svært ved at se hvem der kan være sin indsats bekendt idag!
Landsholdsspilller eller ej, det kunne være man skulle begynde at gå mere op i spillet på banen, end hvordan håret sidder! Bedre held næste gang Dennis...
/Lars - kender en frisør der gør det for 70,-
> =laes_nyhed
>
>
>
> dagens kamp.
>
>
>
> sølv!
>
> han er jo flere
klasser bedre end Lasse! ...
> eller ...
Det er en gang kællinge-bold over hele linjen. Ingen vildskab overhovedet, og de trækker sig sig i tacklingerne hver gang! Jeg har svært ved at se hvem der kan være sin indsats bekendt idag!
Landsholdsspilller eller ej, det kunne være man skulle begynde at gå mere op i spillet på banen, end hvordan håret sidder! Bedre held næste gang Dennis...
/Lars - kender en frisør der gør det for 70,-
-
Arff
Har du tabt sutten eller sådan noget?
- Stemningen var elendig? Hvilken kamp snakker du om?
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at rose alle de medrejsende FCM'er som bakkede 100% op omkring holdet, og gav sig fuld ud - det er det fedste jeg længe har været med til.
- Stemningen var elendig? Hvilken kamp snakker du om?
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at rose alle de medrejsende FCM'er som bakkede 100% op omkring holdet, og gav sig fuld ud - det er det fedste jeg længe har været med til.
-
YahooSeeker [Bot]
topscore Skrev:
> Jeg syntes, at stemningen var noget af det bedste,
> som jeg har oplevet på udebane med BW siden 1999,
> men det er også kun indtil scoringen, så falder
> stemningen til noget af det ringeste jeg har
> oplevet
1. Hvis det er den bedste stamning du har oplevet, så har du nok ikke været på mange udeture. Jeg erindre et 0-4 nederlag i odense hvor stemningen var meget bedre.
2. Hvis du syns stemningen sank, hvad gjorde u så selv for at få den op? - eller er du bare en tudekælling....nå ja...!
> Jeg syntes, at stemningen var noget af det bedste,
> som jeg har oplevet på udebane med BW siden 1999,
> men det er også kun indtil scoringen, så falder
> stemningen til noget af det ringeste jeg har
> oplevet
1. Hvis det er den bedste stamning du har oplevet, så har du nok ikke været på mange udeture. Jeg erindre et 0-4 nederlag i odense hvor stemningen var meget bedre.
2. Hvis du syns stemningen sank, hvad gjorde u så selv for at få den op? - eller er du bare en tudekælling....nå ja...!
-
Dahl Nielsen
Jakob Jensen Skrev:
> Vil lige indskyde, at vi kørte fuld knald på
> stemningen i hele kampen, og det skulle være rost
> en del i TV og mange flotte ord med fra Loungen,
> over den stemning der blev skabt fra vores ende
> af.
>
> Men det er meget normalt, at man ikke kan høre
> andet end sig selv på det skidt stadion :s
Jeg synes, at I gjorde det godt - men I vågnede først for alvor op efter målet. Herefter kørte den så også med maks. tryk resten af kampen, og i øvrigt også længe efter slutfløjtet. Godt gået. Hvem der bare havde 2-300 syngende fans på hjemmebanen, men vi må nøjes med det vi har. Hvis der er 30 der for alvor gider synge med, så skal vi prise os lykkelige...
Ja, hvis der bare er en nogenlunde stemning i éns egen ende, så kan det være svært at høre de andre. Vi hørte ikke meget til jer indtil scoringen, men vi kunne da se jer klappe osv. Til gengæld kunne vi i hvert fald umuligt høres efter scoringen. Da var vi en 4-5 stykker der sang.
> Vil lige indskyde, at vi kørte fuld knald på
> stemningen i hele kampen, og det skulle være rost
> en del i TV og mange flotte ord med fra Loungen,
> over den stemning der blev skabt fra vores ende
> af.
>
> Men det er meget normalt, at man ikke kan høre
> andet end sig selv på det skidt stadion :s
Jeg synes, at I gjorde det godt - men I vågnede først for alvor op efter målet. Herefter kørte den så også med maks. tryk resten af kampen, og i øvrigt også længe efter slutfløjtet. Godt gået. Hvem der bare havde 2-300 syngende fans på hjemmebanen, men vi må nøjes med det vi har. Hvis der er 30 der for alvor gider synge med, så skal vi prise os lykkelige...
Ja, hvis der bare er en nogenlunde stemning i éns egen ende, så kan det være svært at høre de andre. Vi hørte ikke meget til jer indtil scoringen, men vi kunne da se jer klappe osv. Til gengæld kunne vi i hvert fald umuligt høres efter scoringen. Da var vi en 4-5 stykker der sang.
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler Skrev:
> topscore Skrev:
>
>
> > Jeg syntes, at stemningen var noget af det
> bedste,
> > som jeg har oplevet på udebane med BW siden
> 1999,
> > men det er også kun indtil scoringen, så falder
> > stemningen til noget af det ringeste jeg har
> > oplevet
>
> 1. Hvis det er den bedste stamning du har oplevet,
> så har du nok ikke været på mange udeture. Jeg
> erindre et 0-4 nederlag i odense hvor stemningen
> var meget bedre.
>
> 2. Hvis du syns stemningen sank, hvad gjorde u så
> selv for at få den op? - eller er du bare en
> tudekælling....nå ja...!
Undskyld, det var ikke for at fornærme nogen, at jeg syntes, stemningen var noget af det bedste – hvis altså underforstået vi ikke var så gode. Noget af det bedste jeg har oplevet, har mest været i Parken og vores pokalfinaler mod BiF.
Jeg var bare glad for, at allerede 45 minutter før under spillernes opvarmning, der var allerede ankommet en bus før andre, som stod og kaldte spillerne hen for at hylde dem ( ligesom Bak havde efterlyst på FCM.dk). Jeg syntes det virkede til, at der var en ret god kulisse i Odense, selvom den kollapsede helt ved OBs scoring. Det er klart, at jeg slet ikke har været med på så mange udebaneture som dig Hekler, så hvis du siger, at stemningen var dårlig, så har du et meget større sammenligningsgrundlag – så var det nok bare mig der var lidt for optimistisk.
Jeg syntes også, at der kom ekstra gang i den, da du ( Hekler) ankom, og tyssede på fansene, så der blev helt ro, og derefter dirigerede du nogle rigtige gode brøl af sted fra BWerne. Det syntes jeg lød godt. Hvis jeg skal undre mig lidt, så tænkte jeg på, hvorfor vi ikke havde medbragt megafon og tromme til OB-kampen? – det kunne måske have været det ” værktøj” vi stod og manglede efter OBs scoring.
Mvh. Topscore: en vaskeægte tudekælling!(o:
> topscore Skrev:
>
>
> > Jeg syntes, at stemningen var noget af det
> bedste,
> > som jeg har oplevet på udebane med BW siden
> 1999,
> > men det er også kun indtil scoringen, så falder
> > stemningen til noget af det ringeste jeg har
> > oplevet
>
> 1. Hvis det er den bedste stamning du har oplevet,
> så har du nok ikke været på mange udeture. Jeg
> erindre et 0-4 nederlag i odense hvor stemningen
> var meget bedre.
>
> 2. Hvis du syns stemningen sank, hvad gjorde u så
> selv for at få den op? - eller er du bare en
> tudekælling....nå ja...!
Undskyld, det var ikke for at fornærme nogen, at jeg syntes, stemningen var noget af det bedste – hvis altså underforstået vi ikke var så gode. Noget af det bedste jeg har oplevet, har mest været i Parken og vores pokalfinaler mod BiF.
Jeg var bare glad for, at allerede 45 minutter før under spillernes opvarmning, der var allerede ankommet en bus før andre, som stod og kaldte spillerne hen for at hylde dem ( ligesom Bak havde efterlyst på FCM.dk). Jeg syntes det virkede til, at der var en ret god kulisse i Odense, selvom den kollapsede helt ved OBs scoring. Det er klart, at jeg slet ikke har været med på så mange udebaneture som dig Hekler, så hvis du siger, at stemningen var dårlig, så har du et meget større sammenligningsgrundlag – så var det nok bare mig der var lidt for optimistisk.
Jeg syntes også, at der kom ekstra gang i den, da du ( Hekler) ankom, og tyssede på fansene, så der blev helt ro, og derefter dirigerede du nogle rigtige gode brøl af sted fra BWerne. Det syntes jeg lød godt. Hvis jeg skal undre mig lidt, så tænkte jeg på, hvorfor vi ikke havde medbragt megafon og tromme til OB-kampen? – det kunne måske have været det ” værktøj” vi stod og manglede efter OBs scoring.
Mvh. Topscore: en vaskeægte tudekælling!(o:
-
Allan B.
Heller ikke sjovt at skulle stå frem og forklare et nederlag. I mine øjne er han et af mandfolkene på holdet, der ikke lader sig slå ud af modgang, mens andre hængte mere med skuffen. Absolut en værdig anfører.
-
Dahl Nielsen
topscore Skrev:
> Hvis jeg skal undre mig lidt, så
> tænkte jeg på, hvorfor vi ikke havde medbragt
> megafon og tromme til OB-kampen? – det kunne måske
> have været det ” værktøj” vi stod og manglede
> efter OBs scoring.
Vi havde købt to helt nye megafoner, og vi havde også købt helt nye batterier. Om det virkede noget af det? Nej, desværre ikke. Det var vi flere der ærgede os pænt meget over... Men tak til Brian og Louise for at køre forbi Bauhaus efter dem
Trommen mente Søren Ross var min skyld, at vi ikke fik med, så hermed vil jeg da gerne undskylde til alle. Jeg kan bare ikke lige huske hvornår jeg er blevet trommeansvarlig (??), men det er jeg så åbenbart nu...
Skideirriterende med de megafoner, og især træls med trommen, der kunne have dirigeret nogle af sangene. Der var meget ofte perioder, hvor de, der stod øverst, sang noget andet end den større gruppe på midten.
> Hvis jeg skal undre mig lidt, så
> tænkte jeg på, hvorfor vi ikke havde medbragt
> megafon og tromme til OB-kampen? – det kunne måske
> have været det ” værktøj” vi stod og manglede
> efter OBs scoring.
Vi havde købt to helt nye megafoner, og vi havde også købt helt nye batterier. Om det virkede noget af det? Nej, desværre ikke. Det var vi flere der ærgede os pænt meget over... Men tak til Brian og Louise for at køre forbi Bauhaus efter dem
Trommen mente Søren Ross var min skyld, at vi ikke fik med, så hermed vil jeg da gerne undskylde til alle. Jeg kan bare ikke lige huske hvornår jeg er blevet trommeansvarlig (??), men det er jeg så åbenbart nu...
Skideirriterende med de megafoner, og især træls med trommen, der kunne have dirigeret nogle af sangene. Der var meget ofte perioder, hvor de, der stod øverst, sang noget andet end den større gruppe på midten.
-
Anni
Nu er det jo pisse svært at være med til at skabe en stemning ved at synge, når den sang, der er i gang, gentagende gange bliver afbrudt midt i det hele af en flok idioter, der begynder på en ny sang. Da det skete 5 gang i går, da holdt hele vores flok op med at synge. Totalt spild at bruge sin opbakning på noget, der blev ødelagt gang efter gang.
Næ vi manglede en "styrmand" i går.
/Anni/Bus 5 - BW's bedste bus :O)
Næ vi manglede en "styrmand" i går.
/Anni/Bus 5 - BW's bedste bus :O)