Thygesen med for Gladbach?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Lars

Thygesen med for Gladbach?

Indlæg af Lars »

Lige nu kan man se Schalke 04 mod Borrusia Mönchengladbach på 3+, er der nogen der ved om der er fundet plads til Mikkel Thygesen hos Gladbach eventuelt på bænken?
Senest rettet af Lars 11. apr 2007, 11:11, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Thygesen med for Gladbach?

Indlæg af Peter Ross »

Han er i hvertfald med i deres 18-mands trup, så mon ikke han er på bænken ?

Peter Ross

Lars

Indlæg af Lars »

Nu sagde det lige han var på bænken, samtidig med jeg fandt en live ticker der gav den samme oplysning på Bundesligaens hjemmeside.

Arff

Indlæg af Arff »

Jep, han sidder på bænken sammen med Bo Svensson, og så er Kasper Bøgelund og Sebastian Sværd på banen ;)

Bjarne Golbæk som er med kommentater har lige udtalt at han synes han har et kæmpe potientale :)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Han er på banen fra 2. halvlegs start, de er i øvrigt bagud mod Schalke netop nu...

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Thygesen gav ikke meget væsen af sig. Det gælder egentlig hele Gladbach-mandskabet, der kun skabte et par enkelte oplagte scoringsmuligheder. En fortjent sejr på 2-0 til Schalke, der sagtens kunne have været to eller tre mål større. Når man har set Gladbach spille, så forstår man virkelig godt, hvorfor de ligger sidst med fem points op til nedrykningsstregen.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ja, de var godt nok ikke mange sure sild værd. Lidt synd for Thyge at han ikke opnår mere spilletid. Det er nok ikke ham der bliver solgt først hvis Gladbach rykker ned. På den anden side er muligheden for at tilspille sig mere spilletid nok bedre i 2. Bundesliga.... Det lykkedes da meget godt for Hans Henrik Andreasen, den tidligere Esbjeg spiller der spiller i Greuther Fürth.

foboldfreaken1001

Mulig redning for Thygesen...

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jeg faldt lige over denne her inde på bold.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67309

hvis det bliver aktuelt så tror jeg måske at han ser en lys fremtid i møde....

aoa-fcm

Re: Mulig redning for Thygesen...

Indlæg af aoa-fcm »

Det kunne være godt at komme til Aachen og få noget spilletid i den bedste tyskefodboldrække...

Hvad synes I?
Jeg synes det ville være det bedste hvis Aachen ikke rykker ned...

Besvar