DR-journalist Niels Christian Jung, og filmklipper Mikkel Sangstad har fulgt Mohammed Zidan og det er blevet til dokumentaren "Spillet om Zidan".
Den vises senere i denne måned på DR.
Mikkel Sangstad udtaler bl.a om Zidan: "En vigtig dimension er også, at Zidan har overskud til FC Midtjyllands fans. Han elsker dem virkelig, og de elsker ham. Han giver knus og afspejler nogle store følelser og et temperament, de færreste i dag for lov at se i et elitesportsmiljø."
Læst evt. mere på berlingske.dk/sport
DR-Dokumentar om Zidan
-
YahooSeeker [Bot]
Re: DR-Dokumentar om Zidan
Dejligt, kanon dokumentar som jeg glæder mig til at se!
Vi kunne har kunnet se at Zidan var med I parken for at se os spille, og han var der igen på SAS arena mod OB.. (Ved ikke om han var på Brøndby stadion i går?)
Det viser at han vil følge denne klub selv om han er helt solgt, og han på sin vis er fortid i klubben..
Da vi (Black Wolves) råbte hans navn under kampen mod OB, viste han også hvilken betydning vi har haft for ham, da han bøjede og lavede igen på vores "Mohammed" Herligt, en gut som jeg glæder mig til at følge de forhåbentligt næste mange år!
Vi kunne har kunnet se at Zidan var med I parken for at se os spille, og han var der igen på SAS arena mod OB.. (Ved ikke om han var på Brøndby stadion i går?)
Det viser at han vil følge denne klub selv om han er helt solgt, og han på sin vis er fortid i klubben..
Da vi (Black Wolves) råbte hans navn under kampen mod OB, viste han også hvilken betydning vi har haft for ham, da han bøjede og lavede igen på vores "Mohammed" Herligt, en gut som jeg glæder mig til at følge de forhåbentligt næste mange år!