citat:
Jeg har et fantastisk hold, men vi kan blive endnu bedre. Nu er vi for alvor kommet i gang i forårssæsonen. Nu banker vi sgu' dem alle sammen,« lovede træneren med et grin efter kampen.
»Denne kamp er et klart vendepunkt for os. Vi har længe været suveræne på hjemmebane, og nu vil vi begynde at markere os på udebane også. Det her var en fantastisk vigtig kamp, og jeg er meget glad for måden, den kom i hus på. For vi lader os aldrig skræmme af Brøndby,« konstaterede Erik Rasmussen
Og tilføjer så: »Ola spiller bestemt også næste gang. Vær sikker på det.«
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232248/
Så er der vist lagt op til fest mod Silkeborg næste weekend!! (-;
Erik lover tæsk (-;
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Erik lover tæsk (-;
"jeg er meget glad for måden, den kom i hus på"
Et nyt Viborg hold er født
Drillo klapper i hænderne, når han kommer på heden
Et nyt Viborg hold er født
Drillo klapper i hænderne, når han kommer på heden
-
YahooSeeker [Bot]
Silas Bentsen skrev:
-------------------------------------------------------
> "jeg er meget glad for måden, den kom i hus på"
>
> Et nyt Viborg hold er født
> Drillo klapper i hænderne, når han kommer på heden
Hvis der er et hold der hælder den op igennem midten, og håber på at en hovedstødsduel kan gi en chance, så er det sku da Brøndby. Tag lige og se kampen en gang til og tæl så lige efter, din ignorant.
>
Hvis der er et hold der hælder den op igennem midten, og håber på at en hovedstødsduel kan gi en chance, så er det sku da Brøndby. Tag lige og se kampen en gang til og tæl så lige efter, din ignorant.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: God søndag : - )
´: - )
Nemli ja, Drillo kommer sikkert ikke og besøger jer i Århus, for tror kun han tager rundt hvor de spiller fodbold...
Mener ikke at vi skal spille defensivt i FCM og kun satse på kontraangreb...
Vi skal være spilstyrende, dette gælder mod alle hold i den Danske Superliga..
Men nu måtte vi tænke taktisk, og ikke lave de samme fejltagelser som vi har lavet i Brøndby de to foregående kampe, hvor vi har været foran 1 - 0 efter vi har spillet pænt fodbold, og så fordi vi kommer mere under pres, men stadig vil være med på det flotte fodbold så har tabt 2 - 1.. Hmm nej,
så er det vist bedre i en forårs sæson hvor man har en kamp mod Brøndby som nummer 1 som man for alt ikke må tabe, så er det pointene der tæller...
Jeg er skide lige glad om sejren var fortjent i denne kamp eller ej, vi vandt, vi fik tre point... Vi er hermed med i kampen om de bedste af medaljerne i både SAS Ligaen og i Pokalen....
Så Silas (AGF) lad os om få point mod Brøndby og lad os om at slå Horsens i Pokalen, det har i jo ikke haft så meget held med....
: - ) hehe.. Det er dejligt at være en midtjyde,
specielt dagen på en sejr, vi ligger nummer 2 i suppen og i semifinalen i Pokalturneringen... Jaa, livet er skønt...
God søndag til alle!
Nemli ja, Drillo kommer sikkert ikke og besøger jer i Århus, for tror kun han tager rundt hvor de spiller fodbold...
Mener ikke at vi skal spille defensivt i FCM og kun satse på kontraangreb...
Vi skal være spilstyrende, dette gælder mod alle hold i den Danske Superliga..
Men nu måtte vi tænke taktisk, og ikke lave de samme fejltagelser som vi har lavet i Brøndby de to foregående kampe, hvor vi har været foran 1 - 0 efter vi har spillet pænt fodbold, og så fordi vi kommer mere under pres, men stadig vil være med på det flotte fodbold så har tabt 2 - 1.. Hmm nej,
så er det vist bedre i en forårs sæson hvor man har en kamp mod Brøndby som nummer 1 som man for alt ikke må tabe, så er det pointene der tæller...
Jeg er skide lige glad om sejren var fortjent i denne kamp eller ej, vi vandt, vi fik tre point... Vi er hermed med i kampen om de bedste af medaljerne i både SAS Ligaen og i Pokalen....
Så Silas (AGF) lad os om få point mod Brøndby og lad os om at slå Horsens i Pokalen, det har i jo ikke haft så meget held med....
: - ) hehe.. Det er dejligt at være en midtjyde,
specielt dagen på en sejr, vi ligger nummer 2 i suppen og i semifinalen i Pokalturneringen... Jaa, livet er skønt...
God søndag til alle!
-
BW # 163
Silas Bentsen skrev:
>
Det er da kun en forståelig kommentar. Han ville være en elendig træner hvis han ikke var glad for at have ført ligaens momentære tophold igennem et for dem fandens ærgeligt og bittert nederlag, smadret deres selvtillid, og ødelagt deres stadions status som fæstning.
Hvad havde du regnet med ?. At han grædende på tv3+ i livetv brød sammen i ærgelse over at have påført BIF et svidende nederlag ?.
BW # 163
>
Det er da kun en forståelig kommentar. Han ville være en elendig træner hvis han ikke var glad for at have ført ligaens momentære tophold igennem et for dem fandens ærgeligt og bittert nederlag, smadret deres selvtillid, og ødelagt deres stadions status som fæstning.
Hvad havde du regnet med ?. At han grædende på tv3+ i livetv brød sammen i ærgelse over at have påført BIF et svidende nederlag ?.
BW # 163
-
bruno
Det ikke altid man selv bestemmer hvordan man står på banen. Jeg mener vi blev presset tilbag i den lille felt men det gik jo meget godt ikke.
-
Eistorp - BW#1830
Har du overhovedet set kampen?
FCM var det eneste af holdene der turde at spille sig ud af problemerne. Det eneste, der så tilgengæld også var rigtig farligt, var de dødbolde Brøndby havde. Ellers synes jeg at vi spillemæssigt spillede enormt godt, og vi nu kan se fremad mod Guld i suppen og en pokal i finalen.
FCM var det eneste af holdene der turde at spille sig ud af problemerne. Det eneste, der så tilgengæld også var rigtig farligt, var de dødbolde Brøndby havde. Ellers synes jeg at vi spillemæssigt spillede enormt godt, og vi nu kan se fremad mod Guld i suppen og en pokal i finalen.