Peter Skov-Jensen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Peter Skov-Jensen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

I den, for Peter Madsen, famøse Bochum 13-0 kamp kan jeg oplyse at Fisker defensivt spillede fejlfri 45 min. Han fik 2. halvleg og kom ind ved 8-0. Det var ikke en reserveholdskamp da alle Bochums ikke landsholdsspillere var på banen. Sejren kunne og burde have været større.

Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 31. mar 2005, 12:00, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: Peter Skov-Jensen

Indlæg af Fc-Arne »

Godt at høre, man må da håbe at de snart fyre den skandale træner, og at Fisker får noget mere spilletid..

schou

Indlæg af schou »

Hvorfor? De må jo have tillid til deres træner. Jeg er egentlig bedøvende ligeglad med om PSJ spiller eller ej. Han har intet at gøre med FCM mere.

/schou

Von_Heino

Indlæg af Von_Heino »

Er du så også ligeglad med Zidan nu da han ikke spiller i FCM mere ??

Jannick

Indlæg af Jannick »

Selvfølgelig følger man da lidt med i hvad der sker, da det kan have indflydelse på klubben, men udover det så er det ikke noget jeg kan hidse mig vildt op over.
Så god var PSJ altså heller ikke!

Jannick

schou

Indlæg af schou »

Ja da. Jeg håber da det bedste for ham og Peter.....

/schou - Hader Norge

YahooSeeker [Bot]

Jeg beklager mit indlæg, som jo åbenbart er uønsket i dette forum og vil hermed love ikke at komme med yderligere tråde vedr. FCM´s første landsholdsspiller.

Von_Heino

Indlæg af Von_Heino »

Rolig nu. Jeg ser ingen steder, At dit indlæg er direkte uønsket. Og jeg vil da godt diskutere gamle FCM spiller. Så skriv du bare løs for min skyld :o)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg snakker også gerne om tidligere FCM spillere. Spillere som PSJ og Zidan har givet os mange gode oplevelser, og det ville være lidt voldsomt bare at glemme dem. Vi har også fulgt Skoubo tæt da han spillede i Tyskland, og man er da lidt stolt over når FCM spillere kommer til udlandet.

Går det f.eks. Zidan godt i fremtiden vil FCM blive nævnt igen og igen som den klub han blomstrede op i, så på den måde er det da vigtigt at det går ham og andre der rejser udenlands godt. Og ryger han til Real Madrid om et par år er det da muligt der kommer penge til FCM, mon ikke Ørgaard har lavet en videresalgsklausul.

En gang ulv, altid ulv. Tror også Skoubo holder specielt øje med FCM selvom han spiller i Brøndby.

YahooSeeker [Bot]

Bare fordi folk ikke er enige med dig, gør det ikke dit indlæg uønsket. Det er jo netop meningen at man skal debatere...

Var Urmas Rooba iøvrigt ikke vores første landsholdsspiller, bare for at flue-kneppe? :-)

Fisker K

Indlæg af Fisker K »

> Var Urmas Rooba iøvrigt ikke vores første
> landsholdsspiller, bare for at flue-kneppe? :-)

Jeg mener da Kari Risannen var landsholdsspiller for Finland og han spillede da med i første division, mens Rooba først kom til holdet efter vi rykkede op?

Kenneth

Besvar