Landskamp
-
bruno
Landskamp
Landskamp med Peter Møller i front, fra start disposioen kan stå for skud med et poing tab i dag og til stor ros hvis det bliver til et par kasser af møller. Jeg kom til at tænke på Likic i spanske kunne han ikke have været et altanetiv eller han overhovet dansker ?
Senest rettet af bruno 27. mar 2005, 09:55, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Landskamp
Jeg mener Lekic har dobbeltstatsborgerskab. Dansk og Serbisk.
Men jeg ville nok have valgt Henrik Tømrer, dog spiller han ikke i FCK...
Peter Ross - Aaaaargh, han er jo neger !!! Citat: Dolph
"Udlændninge skal ikke lære at tale dansk – de skal lære at holde deres kæft lukket. Og det skal danskere også! Jeg gider ikke at høre på jeres forbandede vrøvl om kvindehåndbold, strikketøj og Marys nye hat! Shut up, assholes!"
(http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/33042/)
Men jeg ville nok have valgt Henrik Tømrer, dog spiller han ikke i FCK...
Peter Ross - Aaaaargh, han er jo neger !!! Citat: Dolph
"Udlændninge skal ikke lære at tale dansk – de skal lære at holde deres kæft lukket. Og det skal danskere også! Jeg gider ikke at høre på jeres forbandede vrøvl om kvindehåndbold, strikketøj og Marys nye hat! Shut up, assholes!"
(http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/33042/)
-
bruno
Ja der kom den første,mon ikke der kommer nogle flere fra ham ? De har der pladsentil det..
-
corny48
henrik pedersen spiler daglig for BOLTON WANDERERS i Premier League i England, men, han er det svar til at få et plads pga så mange god spiller Bolton har lige nu. Det er lige meget han score mange vigtig mål for dem. Vil meget gerne se han spil here i FCM. Det var miné løsning for Zidan tabt.
mvh
david corns
mvh
david corns
-
Ravnen
Det lader til at der er blevet trænet dødboldssituationer i vedbæk. Og gudskelov for det, ellers har DK utrolig svært ved at spille sig igennem, specielt Grønkjær får ikke meget ud af det.
Men 2-0 er fint nok, ved 1-0 ville vi leve konstant i fare for en udligning... nu er der håb om at anden halvleg kan blive mere underholdende.
Men 2-0 er fint nok, ved 1-0 ville vi leve konstant i fare for en udligning... nu er der håb om at anden halvleg kan blive mere underholdende.
-
DamZe
aldrig har jeg set så ringe en kamp!
hold da kæft hvor har vi et svagt landshold for tiden, de havde jo nærmest flere tilspillede chancer end vi havde, og vi var på hjemmebane!
stod det til mig med den FIFA-rangering, så ville jeg sq godt nok sætte DK på den anden side af top-100!
hold da kæft hvor har vi et svagt landshold for tiden, de havde jo nærmest flere tilspillede chancer end vi havde, og vi var på hjemmebane!
stod det til mig med den FIFA-rangering, så ville jeg sq godt nok sætte DK på den anden side af top-100!
-
jakob88
Helt enig... Vores landshold er rystende dårligt......
Jeg tror snart et generations skifte ville være på sin plads, fordi vores U. 21 landshold har mange dygtige spillere, som ville være værd at give chancen på A. landsholdet. Og A. landsholdet er ved at have en række spillere som ikke får meget spilletid i deres klubber, hvilket er et stort problem.
Tvivler meget på, om DK kan nå andenpladsen! Men håber selvfølgelig!
Jeg tror snart et generations skifte ville være på sin plads, fordi vores U. 21 landshold har mange dygtige spillere, som ville være værd at give chancen på A. landsholdet. Og A. landsholdet er ved at have en række spillere som ikke får meget spilletid i deres klubber, hvilket er et stort problem.
Tvivler meget på, om DK kan nå andenpladsen! Men håber selvfølgelig!
-
Jean / BW# 1238
Dette er bare generalle kommentarer, og ikke et direkte svar til Bruno.
Spillet var langt fra prangende, men skal det være det i en kamp, som nærmest er vundet på forhånd... Næh, Danmark skal bare vinde og score så mange mål som muligt.
Ang. kommentarerne omkring Danmarks VM-deltagelse, så er det langt fra slut endnu. Det er vigtigt at Danmark får point på onsdag, og at vi får point ude mod Tyrkiet og 3 hjemme mod Grækenland. Derudover har vi Albanien og Georgien hjemme i Parken som skal vindes. Albanerne er i krise, og Georgien har slet ikke niveauet. Der ligger også 3 point i Kasakhstan og venter på os i VM-kvalens sidste kamp. Man skal også huske at Ukraine mangler at møde Grækenland i Athen og Tyrkiet hjemme i Kiev... så der tar de point mod hinanden.
Sådan ser en optimistisk stilling ud efter onsdagskampene...
1 Ukraine 14
2 Grækenland 14
3 Danmark 12
4 Tyrkiet 12
5 Albanien 6
6 Georgien 5
7 Kasakhstan 0
Hvis ovenstående er tilfældet efter onsdag, så ser det slet ikke så skidt ud endda, omend det bliver svært.
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (som forudså 3 point og Peter Møller som første målscorer.)
Spillet var langt fra prangende, men skal det være det i en kamp, som nærmest er vundet på forhånd... Næh, Danmark skal bare vinde og score så mange mål som muligt.
Ang. kommentarerne omkring Danmarks VM-deltagelse, så er det langt fra slut endnu. Det er vigtigt at Danmark får point på onsdag, og at vi får point ude mod Tyrkiet og 3 hjemme mod Grækenland. Derudover har vi Albanien og Georgien hjemme i Parken som skal vindes. Albanerne er i krise, og Georgien har slet ikke niveauet. Der ligger også 3 point i Kasakhstan og venter på os i VM-kvalens sidste kamp. Man skal også huske at Ukraine mangler at møde Grækenland i Athen og Tyrkiet hjemme i Kiev... så der tar de point mod hinanden.
Sådan ser en optimistisk stilling ud efter onsdagskampene...
1 Ukraine 14
2 Grækenland 14
3 Danmark 12
4 Tyrkiet 12
5 Albanien 6
6 Georgien 5
7 Kasakhstan 0
Hvis ovenstående er tilfældet efter onsdag, så ser det slet ikke så skidt ud endda, omend det bliver svært.
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (som forudså 3 point og Peter Møller som første målscorer.)