Thygesen til Gladbach?
-
Rovsing
Thygesen til Gladbach?
Jeg har lige hørt i godmorgen p3 at Thygesen skulle være på vej til Gladbach. Er der nogen der har hørt om det?
Senest rettet af Rovsing 13. jan 2007, 07:47, rettet i alt 1 gang.
-
johnnynielsen
Re: Thygesen til Gladbach?
Nej, men du burde ikke være oppe på dette tidspunkt 
Jeg tror faktisk, at der er flere klubber inde i billedet.. I Gladbach vil han da få et par danske hold kammerarter, som vil kunne hjælpe ham med at falde til.
Jeg tror faktisk, at der er flere klubber inde i billedet.. I Gladbach vil han da få et par danske hold kammerarter, som vil kunne hjælpe ham med at falde til.
-
Sir Lago
SKulle jeg vælge mellem Aachen og Gladbach! Så ville det uden tvivl blive Gladbach...
Så måske Thyge skal være glad for at JØ sagde nej til Aachen!
Desuden tror jeg ikke vi får mere end 9 mill for ham på noget tidspunkt, grundet den mundlige aftale de jo åbenbart har.
Jeg tror ikke på at de løber fra den.
Selvom det er at smide guld på gaden.
Så mangler vi bare at Fam. Thyge står frem i medierne, og maner hysteriet til jorden ang. aftalebrud!
Så måske Thyge skal være glad for at JØ sagde nej til Aachen!
Desuden tror jeg ikke vi får mere end 9 mill for ham på noget tidspunkt, grundet den mundlige aftale de jo åbenbart har.
Jeg tror ikke på at de løber fra den.
Selvom det er at smide guld på gaden.
Så mangler vi bare at Fam. Thyge står frem i medierne, og maner hysteriet til jorden ang. aftalebrud!
-
YahooSeeker [Bot]
-
YahooSeeker [Bot]
Sir Lago Skrev:
-------------------------------------------------------
> SKulle jeg vælge mellem Aachen og Gladbach! Så
> ville det uden tvivl blive Gladbach...
> Så måske Thyge skal være glad for at JØ sagde nej
> til Aachen!
> Desuden tror jeg ikke vi får mere end 9 mill for
> ham på noget tidspunkt, grundet den mundlige
> aftale de jo åbenbart har.
> Jeg tror ikke på at de løber fra den.
> Selvom det er at smide guld på gaden.
>
> Så mangler vi bare at Fam. Thyge står frem i
> medierne, og maner hysteriet til jorden ang.
> aftalebrud!
Det er nok for meget at drømme om, at FCM er lykkedes med at opstarte en lille priskrig - lad endelig flere melde sig på banen. Sportsligt vil jeg nok også sige, at det er langt bedre for Thygesen, at komme til Gladbach.
> SKulle jeg vælge mellem Aachen og Gladbach! Så
> ville det uden tvivl blive Gladbach...
> Så måske Thyge skal være glad for at JØ sagde nej
> til Aachen!
> Desuden tror jeg ikke vi får mere end 9 mill for
> ham på noget tidspunkt, grundet den mundlige
> aftale de jo åbenbart har.
> Jeg tror ikke på at de løber fra den.
> Selvom det er at smide guld på gaden.
>
> Så mangler vi bare at Fam. Thyge står frem i
> medierne, og maner hysteriet til jorden ang.
> aftalebrud!
Det er nok for meget at drømme om, at FCM er lykkedes med at opstarte en lille priskrig - lad endelig flere melde sig på banen. Sportsligt vil jeg nok også sige, at det er langt bedre for Thygesen, at komme til Gladbach.
-
nybo
synes det er en skandale at landstræneren i følge EB har gjort så ringe en bundklub som gladbach opmærksom på thygesen(ifølge bold.dk)...fordi jeg mener at gladbach er på vej ned (3 sidst i ligaen) og har været det i de sidst sæsoner.
der er Aachen et klar bedre valg, men det er vel for sent nu.
så begrund venligtst hvorfor Gladbach er klubben for Mikkel Thygesen
der er Aachen et klar bedre valg, men det er vel for sent nu.
så begrund venligtst hvorfor Gladbach er klubben for Mikkel Thygesen
-
BW3208
CITAT fra artiklen: "Men ifølge Ekstra Bladet er Borussia Mönchengladbach nu stærkt inde i kampen om kæmpetalentets underskrift...."
Kan blot ikke helt forstå at Ekstra Bladet er kilden bag rygtet når de ikke engang selv har offentliggjort det online. Er der nogen som har læst den trykte udgave af EB i dag og er der noget om rygtet deri?
Hvem var kilden til P3 indslaget i morges?
Kan blot ikke helt forstå at Ekstra Bladet er kilden bag rygtet når de ikke engang selv har offentliggjort det online. Er der nogen som har læst den trykte udgave af EB i dag og er der noget om rygtet deri?
Hvem var kilden til P3 indslaget i morges?
-
Kent
Ja, og EBs kilder har vel efterhånden lidt ret meget skade i det her transfervindue. Det kan du bare spørge SIFs nye træner Johnny Petersen om og AGFs nyindkøb Steven Lustü 
Men det kan jo tænkes, at FCM har lækket historien, for at dreje sagen væk fra Aachen og få lidt ro.
Kent
Men det kan jo tænkes, at FCM har lækket historien, for at dreje sagen væk fra Aachen og få lidt ro.
Kent
-
fcm-fan-4ever
Mikkel thygesen
Selv om FC Midtjylland-spilleren slukøret har måttet se til, at hans ledelse har jokket i spinaten over for Aachen, skal han nok få drømmen om udlandet opfyldt inden for en overskuelig fremtid. Efterårets store profil kan dog risikere, at klubbens iver for at hive nogle ekstra millioner i land kommer til at koste ham drømmen i dette transfervindue.
Mulige købere: Tyske middelklubber og danske storklubber.
Pris: 7-10 millioner kroner.
(citat EB)
I følge EB har thygesen 60 % chance for at komme afsted i januar
Selv om FC Midtjylland-spilleren slukøret har måttet se til, at hans ledelse har jokket i spinaten over for Aachen, skal han nok få drømmen om udlandet opfyldt inden for en overskuelig fremtid. Efterårets store profil kan dog risikere, at klubbens iver for at hive nogle ekstra millioner i land kommer til at koste ham drømmen i dette transfervindue.
Mulige købere: Tyske middelklubber og danske storklubber.
Pris: 7-10 millioner kroner.
(citat EB)
I følge EB har thygesen 60 % chance for at komme afsted i januar
-
Glen
Jeg mener det vil være en stor fejl for Thygesen at komme til Gladbach. Hvis de "kun" køber ham fordi Neville er skadet havd så når ham kommer tilbage skal han så tage plads på den berømte bænk hvor Skoubo fik splinter i røven og hvor nu Sebastian Svärd & Bøgelund sidder "hvis de er heldige" er ingengang sikker på om Sebastian Svärd overhoved for lov til at sidde på bænken.
Nej Thygesen skal til Aachen som spiller mere angrebsvillig fodbold og hvor han vil få 6 måneder til at finde sig til rette, så han til Efteråret kan indtage den plads han var tiltænk at indtage når Jan Schlaudraff smutter til sommer.
Og hvis folk mener Aachen er et bundhold, hvad er så Gladbach
)
Nej Thygesen skal til Aachen som spiller mere angrebsvillig fodbold og hvor han vil få 6 måneder til at finde sig til rette, så han til Efteråret kan indtage den plads han var tiltænk at indtage når Jan Schlaudraff smutter til sommer.
Og hvis folk mener Aachen er et bundhold, hvad er så Gladbach
-
foboldfreaken1001
det står også inde på tv2s hjemmeside nu....
Prisen 9 mio. er fint set med FCMs synspunkt, og hvis han skifter til Gladbach vil det være det eneste rigtige hvor der er der også danske spillere til at hjælpe ham i gang i klubben...
jeg ønsker ham godt nok ikke væk lige nu og her, men man skal jo også se det fra hans persspektiv... Hvis jeg havde valget mellem at komme til tyskland i stedet for Danmark villle jeg helt klart vælge tyskland fordi det er trodsalt en meget bedre liga end den danske og der er flere penge i den....
Prisen 9 mio. er fint set med FCMs synspunkt, og hvis han skifter til Gladbach vil det være det eneste rigtige hvor der er der også danske spillere til at hjælpe ham i gang i klubben...
jeg ønsker ham godt nok ikke væk lige nu og her, men man skal jo også se det fra hans persspektiv... Hvis jeg havde valget mellem at komme til tyskland i stedet for Danmark villle jeg helt klart vælge tyskland fordi det er trodsalt en meget bedre liga end den danske og der er flere penge i den....
-
Ravnen
Borussia Mönchengladbach er da et klart bedre valg end Alemannia Aachen. En danskerklub med stolte traditioner, og de skal nok klare frisag.
Men 9 mio kr, det er stadig for lidt...
Men 9 mio kr, det er stadig for lidt...
-
foboldfreaken1001
Ravnen Skrev:
> Borussia Mönchengladbach er da et klart bedre valg
> end Alemannia Aachen. En danskerklub med stolte
> traditioner, og de skal nok klare frisag.
>
> Men 9 mio kr, det er stadig for lidt...
nu skal man jo heller ikke sætte for for forventinger til tyskerne for jeg tvilver på at de vil byde ind med 15 mio. som vi kræver herinde ulvegraven... Som tv2 også skriver er han jo kun udset som erstatning for den skadede Oliver Neuville Jeg ved ikke om han er langtids skadet men jeg tvilver på det.... Jeg tror ikke at han ryger til Gladbach bare fordi at MO har sagt at han KUNNE være en god forstærkning tvilver jeg påa at det holder i længden
>
nu skal man jo heller ikke sætte for for forventinger til tyskerne for jeg tvilver på at de vil byde ind med 15 mio. som vi kræver herinde ulvegraven... Som tv2 også skriver er han jo kun udset som erstatning for den skadede Oliver Neuville Jeg ved ikke om han er langtids skadet men jeg tvilver på det.... Jeg tror ikke at han ryger til Gladbach bare fordi at MO har sagt at han KUNNE være en god forstærkning tvilver jeg påa at det holder i længden
-
Glen
Ravnen Skrev:
>
@ Ravnen
Stolte traditioner - Som dreng knægt løb jeg som mange andre rundt i hvide og grønne Borussia Mönchengladbach shorts, da de jo var konge klubben. Da vore alle sammens Allan Simonsen spillede i klubben. Men det kan Thygesen jo ikke bruge til så meget lige nu. For siden 1998 hvor Borussia Mönchengladbach røg ud af Bundesligaen har de ligget og kæmpet i den tunge ende af bundesligaen, du skal ikke længere tilbage en 04/05 hvor de kun lige med et enkelt poing sikre sig fra nedrykning igen.
Og når vi nu er ved traditioner, håber ikke det er traditioner som afgør kvaliteten af en klub. Traditioner AGF og Brøndby Hmm.
Unge klubbber FCK & FCM som ligger nr. 1 & 2
)
>
@ Ravnen
Stolte traditioner - Som dreng knægt løb jeg som mange andre rundt i hvide og grønne Borussia Mönchengladbach shorts, da de jo var konge klubben. Da vore alle sammens Allan Simonsen spillede i klubben. Men det kan Thygesen jo ikke bruge til så meget lige nu. For siden 1998 hvor Borussia Mönchengladbach røg ud af Bundesligaen har de ligget og kæmpet i den tunge ende af bundesligaen, du skal ikke længere tilbage en 04/05 hvor de kun lige med et enkelt poing sikre sig fra nedrykning igen.
Og når vi nu er ved traditioner, håber ikke det er traditioner som afgør kvaliteten af en klub. Traditioner AGF og Brøndby Hmm.
Unge klubbber FCK & FCM som ligger nr. 1 & 2
-
Thomasnoerum
jeg syntes ikke at de skal sælge ham for 9 mil. det er ikke meget. der er mange der siger at han er 15-20 mil værd. pluds at de 9 mil bliver til ca. 6 mil fordi vi jo har underskud.