Thygesen vs. Aachen
-
johnnynielsen
Thyge kom med en udtalelse!!!
Jeg ville meget gerne hører en udtalelse fra Thyge eller Jens Ø. vedr. denne situation.. Så vi måske kunne få evt. tvivl af banen.
-
Martin
Re: salget muligvis afblæst
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> hmmm og prisen er åbenbart hoppet yderligere en
> million i vejret på et paR timer:) først 7,5 så 8
> og nu 9 mio.... tre dage mere så sælger vi
> drenge.... Tror sgu ikke på at thuge har det så
> dårligt førend han selv siger noget i et interview
Jeg er ikke selv i tvivl om, at Thyge er enormt skuffet, hvis man sætter sig i hans sted.. Men når han kommer sig over skuffelsen, og bliver Danmarks mester til sommer, så vil han helt sikkert også takke FCM for, at de ikke lod ham gå
))
Men måske skulle Thyge's far bare holde sig helt væk, så render han jo ikke rundt og forpurre sønnens chance for et udlandseventyr... !! Hvis Thyge er ked af det, så må det være på hans fars vegne -
Jeg er ikke selv i tvivl om, at Thyge er enormt skuffet, hvis man sætter sig i hans sted.. Men når han kommer sig over skuffelsen, og bliver Danmarks mester til sommer, så vil han helt sikkert også takke FCM for, at de ikke lod ham gå
Men måske skulle Thyge's far bare holde sig helt væk, så render han jo ikke rundt og forpurre sønnens chance for et udlandseventyr... !! Hvis Thyge er ked af det, så må det være på hans fars vegne -
-
Martin
Re: Thyge kom med en udtalelse!!!
johnnynielsen Skrev:
> Jeg ville meget gerne hører en udtalelse fra Thyge
> eller Jens Ø. vedr. denne situation.. Så vi måske
> kunne få evt. tvivl af banen.
Ring endelig til dem, så kan de være vi kan få svar
> Jeg ville meget gerne hører en udtalelse fra Thyge
> eller Jens Ø. vedr. denne situation.. Så vi måske
> kunne få evt. tvivl af banen.
Ring endelig til dem, så kan de være vi kan få svar
-
mancitydk
Re: salget muligvis afblæst
Jeg er SIKKER på at Thyge er solgt inden 31.1 2007. men nu håber jeg bare at det bliver til en klub der vil betale flee penge for Thyge. minimums prisen siger de kloge er 2. mio. euro dvs ca. 15. mio dkr. dette mener jeg faktisk ikke er nok set i lyset af at vi fik 20 for Zidan. Og jeg mener (puha nu bliver jeg nok upopulær) faktisk at Thyge er bedre end Zidan, ikke rent teknisk, men som holdspiller.
-
YahooSeeker [Bot]
Prisen stiger og ingen ved noget
mancitydk Skrev:
Ja jeg har også luret lidt på hvordan prisen i artiklerne lige så stille er kravlet op af
Jeg synes faktisk det er lidt interessant hvor mange indlæg der kan laves bare på at spekulere i hvordan en kontrakt er skruet sammen, uden at viden noget og få antydet meget lidt.
Specielt er det interessant hvor mange motiver som de forskellige aktøre får skudt i skoene, nogle forsigtigt formulerede, men langt de fleste rådt og brutalt forvrængede på baggrund af hastigt læste artikler, der ikke er andet end dårlige omskrivninger af tyske artikler.
Ja jeg har også luret lidt på hvordan prisen i artiklerne lige så stille er kravlet op af
Jeg synes faktisk det er lidt interessant hvor mange indlæg der kan laves bare på at spekulere i hvordan en kontrakt er skruet sammen, uden at viden noget og få antydet meget lidt.
Specielt er det interessant hvor mange motiver som de forskellige aktøre får skudt i skoene, nogle forsigtigt formulerede, men langt de fleste rådt og brutalt forvrængede på baggrund af hastigt læste artikler, der ikke er andet end dårlige omskrivninger af tyske artikler.
-
Kent
Thyges agent: Det falder først på plads i slutningen af transfervinduet
Jesper BW1100 Skrev:
> Men ja.. Hvad laver Hr. Benes egentlig i denne
> situation? Er han ikke kommet tilbage fra ferie
> eller?
Han har faktisk udtalt sig! - Jeg faldt over denne artikel fra Expressen.de:
http://www.express.de/servlet/Satellite ... brikid=451
Og han er vel og mærke mere på linie med FCM end Far Thyge:
Ivan Marco Benes am Donnerstag zum EXPRESS: „Mikkel braucht einen guten, soliden Klub mit sportlicher Perspektive. Wo er viel zum Spielen kommt. Vor Ende der Transferperiode (31. Januar, Anm. d. Red.) ist nicht mit einer Entscheidung zu rechnen.“
Så i torsdags regnede agenten altså det som mest sandsynligt, at det ikke faldt på plads lige med det samme. Det lader altså til, at det er far Thyge, der har travlt med at få skibbet sønnike afsted. Han har nok ikke så meget rutine i den slags sager, og går i panik. Det mindste man kan forlange, er vel at Thyges rådgiver og agent er enige om strategien......
Kent
> Men ja.. Hvad laver Hr. Benes egentlig i denne
> situation? Er han ikke kommet tilbage fra ferie
> eller?
Han har faktisk udtalt sig! - Jeg faldt over denne artikel fra Expressen.de:
http://www.express.de/servlet/Satellite ... brikid=451
Og han er vel og mærke mere på linie med FCM end Far Thyge:
Ivan Marco Benes am Donnerstag zum EXPRESS: „Mikkel braucht einen guten, soliden Klub mit sportlicher Perspektive. Wo er viel zum Spielen kommt. Vor Ende der Transferperiode (31. Januar, Anm. d. Red.) ist nicht mit einer Entscheidung zu rechnen.“
Så i torsdags regnede agenten altså det som mest sandsynligt, at det ikke faldt på plads lige med det samme. Det lader altså til, at det er far Thyge, der har travlt med at få skibbet sønnike afsted. Han har nok ikke så meget rutine i den slags sager, og går i panik. Det mindste man kan forlange, er vel at Thyges rådgiver og agent er enige om strategien......
Kent
-
johnnynielsen
Re: Thyge kom med en udtalelse!!!
De tager ikke telefonen 
Nej, jeg har da ikke forsøgt og gør det heller ikke.. Undre mig lidt over denne udtalelse fra Mikkel T.
"Et spring til Aachen i Bundesligaen vil være utroligt spændende og rigtig godt for min udvikling. Jeg har en aftale med FCM, som jeg er sikker på at klubben overholder."
Hmmmmmm.. Håber da ikke at det ender med, at Mikkel T kommer til at rage uklar med FCM. Det skal jo gerne være sådan, at vi i fremtiden kan tiltrække talentfulde spillere, som gerne vil udenlands.
Nej, jeg har da ikke forsøgt og gør det heller ikke.. Undre mig lidt over denne udtalelse fra Mikkel T.
"Et spring til Aachen i Bundesligaen vil være utroligt spændende og rigtig godt for min udvikling. Jeg har en aftale med FCM, som jeg er sikker på at klubben overholder."
Hmmmmmm.. Håber da ikke at det ender med, at Mikkel T kommer til at rage uklar med FCM. Det skal jo gerne være sådan, at vi i fremtiden kan tiltrække talentfulde spillere, som gerne vil udenlands.
-
Jesper BW1100
Re: Thyges agent: Det falder først på plads i slutningen af transfervinduet
Det er vel bare endnu en indikation på at Far-Thyge har skidt i nælderne? Han er eftehånden den eneste som har helvedes travlt med at få skudt Thyge afsted lige nu..
-
mancitydk
Re: Prisen stiger og ingen ved noget
Hekler Skrev:
>
> Specielt er det interessant hvor mange motiver som
> de forskellige aktøre får skudt i skoene, nogle
> forsigtigt formulerede, men langt de fleste rådt
> og brutalt forvrængede på baggrund af hastigt
> læste artikler, der ikke er andet end dårlige
> omskrivninger af tyske artikler.
Klandrer du vores tysk-kundskaber Hekler?:) Ej det er da rigtigt nok det du siger men hvad skal man ellers gøre? det er da en meget mærkelig situation. Vi har fire aktører ikke?
1) FCM
2) Achen
3) Poul Erik Thygesen
4) Mikkel Thygesen.
De to af dem udtaler sig faktisk ikke, det er nummer 1 og nummer 4.
Nummer 2 og 3 er enige i deres udtalelser, dog kan jeg ikke se at Achen direkte henviser til den mundtlige aftale. det er altså kun thygesen senior vi har det fra, han er kilden til alle bladene og dermed til spekulationerne. Fra officiel side, det være sig i dette tilfælde FCM bliver der intet sagt om en klausul i Thygesens kontrakt. Mikkel selv siger han har en aftale med Midtjylland og han forventer denne overholdt, men har ikke selv udtaslt sig om en mundtlig aftale. Er dette korrekt?
FCM afviser øjensynligt et forhøjet tilbud der går to mio. kr over det "minimumsbeløb" der muligvis eksisterer. det giver to løsninger:
1) FCM Lyver og underkender en lovlig aftale hvilket burde resultere i at Thygesen selv tager bladet fra munden eller
2) der findes ingen sådan aftale. Taget med i betragtningerne må det også være at Ivan Marko Benes højst sandsynligt har været til stede under kontraktforlængelsen med Midtjylland. dvs at der har været en ekstra mand med ved bordet udover Thygsen 1 og 2 og FCM. Hvorfor har Benes intet sagt om dette? Hvis ikke der snart kommer noget finder jeg det meget mystisk.
>
> Specielt er det interessant hvor mange motiver som
> de forskellige aktøre får skudt i skoene, nogle
> forsigtigt formulerede, men langt de fleste rådt
> og brutalt forvrængede på baggrund af hastigt
> læste artikler, der ikke er andet end dårlige
> omskrivninger af tyske artikler.
Klandrer du vores tysk-kundskaber Hekler?:) Ej det er da rigtigt nok det du siger men hvad skal man ellers gøre? det er da en meget mærkelig situation. Vi har fire aktører ikke?
1) FCM
2) Achen
3) Poul Erik Thygesen
4) Mikkel Thygesen.
De to af dem udtaler sig faktisk ikke, det er nummer 1 og nummer 4.
Nummer 2 og 3 er enige i deres udtalelser, dog kan jeg ikke se at Achen direkte henviser til den mundtlige aftale. det er altså kun thygesen senior vi har det fra, han er kilden til alle bladene og dermed til spekulationerne. Fra officiel side, det være sig i dette tilfælde FCM bliver der intet sagt om en klausul i Thygesens kontrakt. Mikkel selv siger han har en aftale med Midtjylland og han forventer denne overholdt, men har ikke selv udtaslt sig om en mundtlig aftale. Er dette korrekt?
FCM afviser øjensynligt et forhøjet tilbud der går to mio. kr over det "minimumsbeløb" der muligvis eksisterer. det giver to løsninger:
1) FCM Lyver og underkender en lovlig aftale hvilket burde resultere i at Thygesen selv tager bladet fra munden eller
2) der findes ingen sådan aftale. Taget med i betragtningerne må det også være at Ivan Marko Benes højst sandsynligt har været til stede under kontraktforlængelsen med Midtjylland. dvs at der har været en ekstra mand med ved bordet udover Thygsen 1 og 2 og FCM. Hvorfor har Benes intet sagt om dette? Hvis ikke der snart kommer noget finder jeg det meget mystisk.
-
johnnynielsen
Re: Thyges agent: Det falder først på plads i slutningen af transfervinduet
Dette er det bedste jeg hat læst længe vedr. denne sag.. Nu håber jeg bare at Thyge er tilfreds.
Jeg er ikke det mindte i tvivl om, at han nok skal komme til udlandet og jeg tror heller ikke at han mister sin landsholdsplads ved at blive i FCM, bare til sommerferien..
Jeg er ikke det mindte i tvivl om, at han nok skal komme til udlandet og jeg tror heller ikke at han mister sin landsholdsplads ved at blive i FCM, bare til sommerferien..
-
YahooSeeker [Bot]
mancitydk Skrev:
> Klandrer du vores tysk-kundskaber Hekler?:) Ej det
> er da rigtigt nok det du siger men hvad skal man
> ellers gøre? det er da en meget mærkelig
> situation.
Det var nu lige så meget avisernes "oversættelser" jeg hentydede til.
> Vi har fire aktører ikke?
> 1) FCM
> 2) Achen
> 3) Poul Erik Thygesen
> 4) Mikkel Thygesen.
Agenten
Fansene
Ikke mindst Medierne
Jeg synes stadig det er Fansene og medierne der driver sagen.
> Klandrer du vores tysk-kundskaber Hekler?:) Ej det
> er da rigtigt nok det du siger men hvad skal man
> ellers gøre? det er da en meget mærkelig
> situation.
Det var nu lige så meget avisernes "oversættelser" jeg hentydede til.
> Vi har fire aktører ikke?
> 1) FCM
> 2) Achen
> 3) Poul Erik Thygesen
> 4) Mikkel Thygesen.
Agenten
Fansene
Ikke mindst Medierne
Jeg synes stadig det er Fansene og medierne der driver sagen.
-
johnnynielsen
Jeg mener nu også, at det er medierne der styrer denne sag fuldstændig, derfor var jeg glad for at læse at Iven Marko Benes endelig havde udtalt sig..
Se: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,406 ... #msg-40958
Se: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,406 ... #msg-40958
-
Kent
Hekler Skrev:
> Jeg synes stadig det er Fansene og medierne der
> driver sagen.
arrhhh..... Far Thygesen er vel også en af drivkrafterne. Det er ham, der kommer med de kontroversielle udtalelser.
Kent
> Jeg synes stadig det er Fansene og medierne der
> driver sagen.
arrhhh..... Far Thygesen er vel også en af drivkrafterne. Det er ham, der kommer med de kontroversielle udtalelser.
Kent
-
Gaston
Re: Thyges far sur på fcm - har han noget at have det i?
Jeg kan sgu godt følge thyges far i, at han går til pressen. Han sidder overfor en klubdirektør som han ikke mener holder sit ord. Og det han kan hverken gøre fra eller til i forhandlingen mellem de to klubber, da han ikke har noget på skrift. Hvordan skal man ellers lægge pres på en person man finder utroværdig andet end at få det frem i lyset/pressen?
Har det sgu lidt svært med denne her situation... Selvfølgelig ser jeg da helst klubben får så mange penge for deres spillere som muligt, men hvis det bliver på bekostning af etik/moral og deraf følgende dårlig rygte i spillerkredse så ved jeg sgu ikke rigtig...
Men det her jo kun spekulationer, da ingen aner en kæft om hvad der egentlig foregår...
Har det sgu lidt svært med denne her situation... Selvfølgelig ser jeg da helst klubben får så mange penge for deres spillere som muligt, men hvis det bliver på bekostning af etik/moral og deraf følgende dårlig rygte i spillerkredse så ved jeg sgu ikke rigtig...
Men det her jo kun spekulationer, da ingen aner en kæft om hvad der egentlig foregår...
-
johnnynielsen
Re: Thyges far sur på fcm - har han noget at have det i?
Jeg tror at vi om 23 dage er meget klogere i denne sag.. Thyge virker meget rolig, dette kan tyde på at der er noget undervejs. Sådan tolker jeg i hvert fald hans situation, men har vi ingen insider viden i denne sag??
Nogen som har snakket med Thyge til træning? Jeg er meget interesseret i at vide, hvordan han har det. det må sgu ikke være sjovt, at stå midt i alt dette
Nogen som har snakket med Thyge til træning? Jeg er meget interesseret i at vide, hvordan han har det. det må sgu ikke være sjovt, at stå midt i alt dette