Jeg kender ham sgu ikke..
Steffen Kielstrup
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Steffen Kielstrup
Jeg ved ikke hvor god han egentlig er, men han har optrådt nogle gange for diverse U-landshold. For mig ligner han ikke en forstærkning.
-
jakob88
Jeg var lige ved at oprettet et indlæg om det samme.
Han er Vejles klart bedste spiller og har tidligere været i søgelyset hos flere superligaklubber.
Han er på fri transfer, mener jeg.
Som det fremgår af nyheden, er han muligvis tiltænkt en back-plads, men jeg ved ikke om han er en dygtig back!
Han er Vejles klart bedste spiller og har tidligere været i søgelyset hos flere superligaklubber.
Han er på fri transfer, mener jeg.
Som det fremgår af nyheden, er han muligvis tiltænkt en back-plads, men jeg ved ikke om han er en dygtig back!
-
Syrensen
det er netop på backpladsen han har fået sit gennembrud, men har lisom jer andre ikk lii det store kendskab til ham
-
Martin
Sebdk Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?AjrDcmntId=760
>
> Jeg kender ham sgu ikke..
er han god?
Jeg víl med glæde byde Kielstrup velkommen i fcm trøjen, han har spillet på midtbanen hele efteråret i Vejle, og har gjort det ganske udemærket, men han bliver formentlig ikke i den billige ende, hvis han skal til os - for Vejle skulle eftersigende have strakt sig rigtig rigtig langt for at få ham til at underskrive en kontraktforlængelse, og udfra min vurdering er han Vejles pt. bedste spiller...
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?AjrDcmntId=760
>
> Jeg kender ham sgu ikke..
Jeg víl med glæde byde Kielstrup velkommen i fcm trøjen, han har spillet på midtbanen hele efteråret i Vejle, og har gjort det ganske udemærket, men han bliver formentlig ikke i den billige ende, hvis han skal til os - for Vejle skulle eftersigende have strakt sig rigtig rigtig langt for at få ham til at underskrive en kontraktforlængelse, og udfra min vurdering er han Vejles pt. bedste spiller...
-
Syrensen
tror så ikke han har skrevet under
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63398
ørgaard virker da også interesseret
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63401
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63398
ørgaard virker da også interesseret
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63401
-
BW - 665
Vil også uden tvivl byde ham mere end velkommen! Utrolig alsidig spiller der kan spille back, central midt og har vidst endda optrådt i det centrale forsvar også under særlige omstændigheder. I mine øjne helt klart ment som en "erstatning" for Traoré som nok vil søge væk fra FCM så snart han kan for at få spilletid.
Kielstrup kan efter min mening også lægge et større pres for en startopstilling på vores nuværende end Traoré kan, og har båe alderen og erfaringen med sig.
Synes dog ikke man skal slippe mange knaster i transfersum, så hvis det ikke er en fri transfer, er det nok knap så interessant...
Kielstrup kan efter min mening også lægge et større pres for en startopstilling på vores nuværende end Traoré kan, og har båe alderen og erfaringen med sig.
Synes dog ikke man skal slippe mange knaster i transfersum, så hvis det ikke er en fri transfer, er det nok knap så interessant...
-
schou
En af grundene til at han ikke er skiftet til en større klub noget før er, at Vejle i sin tid forlangte urimelig mange penge for ham. 5mio skulle det vist være og det er lige i overkanten for en 1. divisionsspiller. Men SK skal være hjertens velkommen.
/schou
/schou
-
Dahl Nielsen
BW - 665 Skrev:
> Vil også uden tvivl byde ham mere end velkommen!
> Utrolig alsidig spiller der kan spille back,
> central midt og har vidst endda optrådt i det
> centrale forsvar også under særlige
> omstændigheder. I mine øjne helt klart ment som en
> "erstatning" for Traoré som nok vil søge væk fra
> FCM så snart han kan for at få spilletid.
>
> Kielstrup kan efter min mening også lægge et
> større pres for en startopstilling på vores
> nuværende end Traoré kan, og har båe alderen og
> erfaringen med sig.
>
> Synes dog ikke man skal slippe mange knaster i
> transfersum, så hvis det ikke er en fri transfer,
> er det nok knap så interessant...
Ja, kunne muligvis godt ligne en evt. erstatning for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne en evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til at vide, om klubben allerede har gang i seriøse forhandlinger, og om de overhovedet regner med at beholde ham eller ej.
Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en back-plads, med mindre vi skiller os af med én eller flere af vores nuværende backs.
> Vil også uden tvivl byde ham mere end velkommen!
> Utrolig alsidig spiller der kan spille back,
> central midt og har vidst endda optrådt i det
> centrale forsvar også under særlige
> omstændigheder. I mine øjne helt klart ment som en
> "erstatning" for Traoré som nok vil søge væk fra
> FCM så snart han kan for at få spilletid.
>
> Kielstrup kan efter min mening også lægge et
> større pres for en startopstilling på vores
> nuværende end Traoré kan, og har båe alderen og
> erfaringen med sig.
>
> Synes dog ikke man skal slippe mange knaster i
> transfersum, så hvis det ikke er en fri transfer,
> er det nok knap så interessant...
Ja, kunne muligvis godt ligne en evt. erstatning for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne en evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til at vide, om klubben allerede har gang i seriøse forhandlinger, og om de overhovedet regner med at beholde ham eller ej.
Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en back-plads, med mindre vi skiller os af med én eller flere af vores nuværende backs.
-
BW - 665
Dahl Nielsen Skrev:
> Ja, kunne muligvis godt ligne en evt. erstatning
> for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne en
> evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til at
> vide, om klubben allerede har gang i seriøse
> forhandlinger, og om de overhovedet regner med at
> beholde ham eller ej.
Ahhh det er jeg nu ikke enig i, de 2 er meget langt fra hinanden talentmæssigt, men så sandelig også spillemæssigt. Kielstrup er jo slet slet ikke den type spiller som Thygesen, og har umiddelbartde største forcer i det defensive og "skraldemandsagtige" arbejde på den defensive midt, hvor Thyge mere repræsenterer en lang række offensive kvaliteter.
> Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en
> back-plads, med mindre vi skiller os af med én
> eller flere af vores nuværende backs.
Hmm... umiddelbart ville han nok ikke være førstevalg nej, men kunne da godt efter lidt tid komme i betragtning til venstre backen da vi jo reelt kun råder over Mikkelsen og Jessen på den position, med Lindkvist som alternativ, men oprindelig højreback. Kan dog faktisk ikke huske om Kielstrup er venstre eller højrebenet må jeg indrømme...
> Ja, kunne muligvis godt ligne en evt. erstatning
> for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne en
> evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til at
> vide, om klubben allerede har gang i seriøse
> forhandlinger, og om de overhovedet regner med at
> beholde ham eller ej.
Ahhh det er jeg nu ikke enig i, de 2 er meget langt fra hinanden talentmæssigt, men så sandelig også spillemæssigt. Kielstrup er jo slet slet ikke den type spiller som Thygesen, og har umiddelbartde største forcer i det defensive og "skraldemandsagtige" arbejde på den defensive midt, hvor Thyge mere repræsenterer en lang række offensive kvaliteter.
> Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en
> back-plads, med mindre vi skiller os af med én
> eller flere af vores nuværende backs.
Hmm... umiddelbart ville han nok ikke være førstevalg nej, men kunne da godt efter lidt tid komme i betragtning til venstre backen da vi jo reelt kun råder over Mikkelsen og Jessen på den position, med Lindkvist som alternativ, men oprindelig højreback. Kan dog faktisk ikke huske om Kielstrup er venstre eller højrebenet må jeg indrømme...
-
schou
Kan dog faktisk ikke huske
> om Kielstrup er venstre eller højrebenet må jeg
> indrømme...
Han er venstrebenet og har spillet venstreback mange gange for Vejle. Dog ikke på det sidste.
Det største minus ved Kielstrup er hans manglende hurtighed.
/schou
> indrømme...
Han er venstrebenet og har spillet venstreback mange gange for Vejle. Dog ikke på det sidste.
Det største minus ved Kielstrup er hans manglende hurtighed.
/schou
-
Dahl Nielsen
BW - 665 Skrev:
> Dahl Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja, kunne muligvis godt ligne en evt.
> erstatning
> > for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne
> en
> > evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til
> at
> > vide, om klubben allerede har gang i seriøse
> > forhandlinger, og om de overhovedet regner med
> at
> > beholde ham eller ej.
>
> Ahhh det er jeg nu ikke enig i, de 2 er meget
> langt fra hinanden talentmæssigt, men så sandelig
> også spillemæssigt. Kielstrup er jo slet slet ikke
> den type spiller som Thygesen, og har
> umiddelbartde største forcer i det defensive og
> "skraldemandsagtige" arbejde på den defensive
> midt, hvor Thyge mere repræsenterer en lang række
> offensive kvaliteter.
>
> > Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en
> > back-plads, med mindre vi skiller os af med én
> > eller flere af vores nuværende backs.
>
> Hmm... umiddelbart ville han nok ikke være
> førstevalg nej, men kunne da godt efter lidt tid
> komme i betragtning til venstre backen da vi jo
> reelt kun råder over Mikkelsen og Jessen på den
> position, med Lindkvist som alternativ, men
> oprindelig højreback. Kan dog faktisk ikke huske
> indrømme...
Sandt nok at han er mere defensivt indstillet end Thyge, men det er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man ikke ønsker ham som en slags afløser. Thyges rolle som hængende angriber er jo forholdsvis ny. At sætte ham op som hængende angriber/offensiv midt var jo i første omgang et eksperiment, og forsøget har så heldigvis båret frugt.
Jeg mener ikke, at Kielstrup decideret skal overtage Thyges plads på banen (og en direkte plads i startopstillingen), men mere at han skal udfylde Thyges plads i truppen. Måske kan han så udvikle sig, og efterhånden æde sig ind.
Steffen Kielstrup er højrebenet, og specielt det faktum gør, at jeg ikke kan se ham i en fremtidig rolle som back hos os. Da han er højrebenet ville en højre back-plads nok være det foretrukne, og her er vi solidt besatte med både Ulle og Kolja.
> Dahl Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja, kunne muligvis godt ligne en evt.
> erstatning
> > for Traoré, men kunne det ikke også godt ligne
> en
> > evt. erstatning for Thyge? Det er jo ikke til
> at
> > vide, om klubben allerede har gang i seriøse
> > forhandlinger, og om de overhovedet regner med
> at
> > beholde ham eller ej.
>
> Ahhh det er jeg nu ikke enig i, de 2 er meget
> langt fra hinanden talentmæssigt, men så sandelig
> også spillemæssigt. Kielstrup er jo slet slet ikke
> den type spiller som Thygesen, og har
> umiddelbartde største forcer i det defensive og
> "skraldemandsagtige" arbejde på den defensive
> midt, hvor Thyge mere repræsenterer en lang række
> offensive kvaliteter.
>
> > Umiddelbart kan jeg dog ikke se ham på en
> > back-plads, med mindre vi skiller os af med én
> > eller flere af vores nuværende backs.
>
> Hmm... umiddelbart ville han nok ikke være
> førstevalg nej, men kunne da godt efter lidt tid
> komme i betragtning til venstre backen da vi jo
> reelt kun råder over Mikkelsen og Jessen på den
> position, med Lindkvist som alternativ, men
> oprindelig højreback. Kan dog faktisk ikke huske
> indrømme...
Sandt nok at han er mere defensivt indstillet end Thyge, men det er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man ikke ønsker ham som en slags afløser. Thyges rolle som hængende angriber er jo forholdsvis ny. At sætte ham op som hængende angriber/offensiv midt var jo i første omgang et eksperiment, og forsøget har så heldigvis båret frugt.
Jeg mener ikke, at Kielstrup decideret skal overtage Thyges plads på banen (og en direkte plads i startopstillingen), men mere at han skal udfylde Thyges plads i truppen. Måske kan han så udvikle sig, og efterhånden æde sig ind.
Steffen Kielstrup er højrebenet, og specielt det faktum gør, at jeg ikke kan se ham i en fremtidig rolle som back hos os. Da han er højrebenet ville en højre back-plads nok være det foretrukne, og her er vi solidt besatte med både Ulle og Kolja.
-
Altoriso
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=41437
Her står der lidt om hans styrker ifm en udtagelse til U21
Der står højre back, så ved ikke om han passer til den venstre side
http://www.vejle-boldklub.dk/Player-ste ... lstrup.asp
Fra Vejles hjemmeside
Her står der lidt om hans styrker ifm en udtagelse til U21
Der står højre back, så ved ikke om han passer til den venstre side
http://www.vejle-boldklub.dk/Player-ste ... lstrup.asp
Fra Vejles hjemmeside
-
tgjensen
Det eneste, jeg kan forestille mig kunne retfærdiggøre et køb af ham, var hvis han kunne spille venstre back - og var en seriøs (venstrebenet) forstærkning. Alle andre pladser som han kan spille er allerede dækket rigtig godt ind, og derudover passer han egentlig overhovedet ikke ind i klubbens nyligt udmeldte koncept om at satse på talenter suppleret med erfarne spillere i landsholdsklassen.
Men venstre back er selvfølgelig svær at skaffe gode spillere til, så hvis Kielstrup vitterlig er rigtig god der, så kunne det være fint at hente ham. Ellers ville det være tåbeligt.
Men venstre back er selvfølgelig svær at skaffe gode spillere til, så hvis Kielstrup vitterlig er rigtig god der, så kunne det være fint at hente ham. Ellers ville det være tåbeligt.
-
YahooSeeker [Bot]
Han er mere end velkommen i FCM.
Som jeg husker, er han tranferfri til sommer,(ret mig gerne hvis jeg er ude på Lars Tyndskids mark nu) så FCM og VB kunne nok godt finde en løsning som da vi fik Simon P. fra SønderjyskE, hvor vi sendte Rathe ned, og så fik vi Simon P.
Jeg kunne godt forestille mig de gjorde noget lignende.
Men jeg ser ham ikke som back, og jeg ville synes det var latterligt at hente en midtbane spiller, som KAN spille HØJRE back, til at spille venstre back, og specielt når Jens Ørgård udtaler de vil hente promonente navne, og ikke marginal spillere.
-----------------------------
Allways behind you we well stand,
course we love FC Midtjylland.
Som jeg husker, er han tranferfri til sommer,(ret mig gerne hvis jeg er ude på Lars Tyndskids mark nu) så FCM og VB kunne nok godt finde en løsning som da vi fik Simon P. fra SønderjyskE, hvor vi sendte Rathe ned, og så fik vi Simon P.
Jeg kunne godt forestille mig de gjorde noget lignende.
Men jeg ser ham ikke som back, og jeg ville synes det var latterligt at hente en midtbane spiller, som KAN spille HØJRE back, til at spille venstre back, og specielt når Jens Ørgård udtaler de vil hente promonente navne, og ikke marginal spillere.
-----------------------------
Allways behind you we well stand,
course we love FC Midtjylland.