Fanbarometert

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Fanbarometert

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg finder det meget besynderligt at brøndby vinder det! Fremmødet til Brøndby's hjemmekampe har været lave her i efteråret, protester mod ejne spillere, som førte smadre Biler både af politi og deres spillers!!!

Måske er det bare mig der er noget galt med?!

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... &Itemid=96
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 27. nov 2006, 22:00, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Fanbarometert

Indlæg af Altoriso »

Nu ved jeg ikke om du er FCM-fan eller noget andet...Men det med at de protesterede og ødelagde biler mv, har IKKE noget med fanbarometeret at gøre

Dog kan man jo netop også aflæse, at de i år ikke har været så suveræne som de nogengange har været før

YahooSeeker [Bot]

jeg er da FCM-fan :-D

men det hører vel under opførsel!?

men de kan da efter min overbevisning ikke have den bedste vokal!! De har dog altid masser af fans til udebane og fede tifos...

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

LOOFT Skrev:

>
> Måske er det bare mig der er noget galt med?!
>

Ja , hvis du går op i det, så er det dig det er galt med..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Altså det med bilerne var jo sådan set først efter sæsonen, og desuden uden for stadion, så det er jo svært at have med :-)

Synes altid at Brøndby har haft noget af den bedste opbakning herhjemme, selv om den da har været noget ringere i år, hvilket Viasats bedømmelse jo også bevidner

YahooSeeker [Bot]

Men at de så ligger nr. 1, er da lidt kritisk!! enten er vi fans rundt om i Danmark ikke gode nok, eller også må vi bare erkende at 2000 (eller hvor mange der er) på fakse, er bedre end et fyldt Nordea på sasl, eller for den sagskyld FuCK!!!

Besvar