Jeg finder det meget besynderligt at brøndby vinder det! Fremmødet til Brøndby's hjemmekampe har været lave her i efteråret, protester mod ejne spillere, som førte smadre Biler både af politi og deres spillers!!!
Måske er det bare mig der er noget galt med?!
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... &Itemid=96
Fanbarometert
-
YahooSeeker [Bot]
Fanbarometert
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 27. nov 2006, 22:00, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Fanbarometert
Nu ved jeg ikke om du er FCM-fan eller noget andet...Men det med at de protesterede og ødelagde biler mv, har IKKE noget med fanbarometeret at gøre
Dog kan man jo netop også aflæse, at de i år ikke har været så suveræne som de nogengange har været før
Dog kan man jo netop også aflæse, at de i år ikke har været så suveræne som de nogengange har været før
-
YahooSeeker [Bot]
jeg er da FCM-fan 
men det hører vel under opførsel!?
men de kan da efter min overbevisning ikke have den bedste vokal!! De har dog altid masser af fans til udebane og fede tifos...
men det hører vel under opførsel!?
men de kan da efter min overbevisning ikke have den bedste vokal!! De har dog altid masser af fans til udebane og fede tifos...
-
Hoffmann
LOOFT Skrev:
>
> Måske er det bare mig der er noget galt med?!
>
Ja , hvis du går op i det, så er det dig det er galt med..
>
> Måske er det bare mig der er noget galt med?!
>
Ja , hvis du går op i det, så er det dig det er galt med..
-
Altoriso
Altså det med bilerne var jo sådan set først efter sæsonen, og desuden uden for stadion, så det er jo svært at have med 
Synes altid at Brøndby har haft noget af den bedste opbakning herhjemme, selv om den da har været noget ringere i år, hvilket Viasats bedømmelse jo også bevidner
Synes altid at Brøndby har haft noget af den bedste opbakning herhjemme, selv om den da har været noget ringere i år, hvilket Viasats bedømmelse jo også bevidner
-
YahooSeeker [Bot]
Men at de så ligger nr. 1, er da lidt kritisk!! enten er vi fans rundt om i Danmark ikke gode nok, eller også må vi bare erkende at 2000 (eller hvor mange der er) på fakse, er bedre end et fyldt Nordea på sasl, eller for den sagskyld FuCK!!!