Spillerne i anden række
-
Mose
Spillerne i anden række
Flere spillere er efter min vurdering egnet til udlejning.
Vores eget 2. div får mange nye spillere nedefra, og det betyder, at flere spillere vil få problem med at få nok spilletid. Her er de spillere jeg gerne ser udlejet.
Akeem Agbetu og Jamiu Lawal
Har talentet til at spille i de bedste række med tiden, men bliver næppe aktuel for vores førstehold i foråret. På 2.div. vil de optage to af ikke EU-pladserne. Derfor synes jeg, at det vil være rigtigt at leje dem ud.
Silkeborg, eller en nærliggende klub i førstedivision, vil være fint, så de stadig kan træne og opholde sig i "hjemlige" omgivelser.
Rasmus Hansen
Får ingen spilletid i SASligaen men har efterhånden behov for større udfordringer end 2. div. Klubber i de to bedste rækker kunne være interessant at leje ham ud til.
Andre spillere der efter min vurdering kunne komme på tale at udleje:
Thomas Röll, Christian Traore, Klaus Kærgaard og Kvadwo Poku.
Udlejning af spillere er spændende, fordi spillerne her har stor chance for at udvikle sig og samtidig vokse i markedsværdi.
Vores eget 2. div får mange nye spillere nedefra, og det betyder, at flere spillere vil få problem med at få nok spilletid. Her er de spillere jeg gerne ser udlejet.
Akeem Agbetu og Jamiu Lawal
Har talentet til at spille i de bedste række med tiden, men bliver næppe aktuel for vores førstehold i foråret. På 2.div. vil de optage to af ikke EU-pladserne. Derfor synes jeg, at det vil være rigtigt at leje dem ud.
Silkeborg, eller en nærliggende klub i førstedivision, vil være fint, så de stadig kan træne og opholde sig i "hjemlige" omgivelser.
Rasmus Hansen
Får ingen spilletid i SASligaen men har efterhånden behov for større udfordringer end 2. div. Klubber i de to bedste rækker kunne være interessant at leje ham ud til.
Andre spillere der efter min vurdering kunne komme på tale at udleje:
Thomas Röll, Christian Traore, Klaus Kærgaard og Kvadwo Poku.
Udlejning af spillere er spændende, fordi spillerne her har stor chance for at udvikle sig og samtidig vokse i markedsværdi.
Senest rettet af Mose 28. nov 2006, 18:14, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: Spillerne i anden række
Er rimelig enig i dine betragtninger, men mener dog ikke at hverken Traore eller Røll skal udlejes. Kærgaard burde vel udlejes indtil kontraktudløb;) Og Poku er jo den evindelige historie om kæmpetalentet. Vi mangler dog stadig at se dette talent udfoldet i SAS-Ligaen så her er jeg ganske enig i at en udlejning kunne være en mulighed. Jeg tænker sådan lidt Vejle. De burde være interesserede i en angriber. Og en Poku med succes i foråret kunne vel være ret interessant...
-
Mose
Jeg er ked af at sige det, men Poku har ikke niveau til Vejle, efter min vurdering.
-
mancitydk
Næh.... det er jeg heller ikke sikker på, men så Skive da;)
-
Aaes
Hvor ville det også være ironiske hvis vi udlejer Poku til Vejle og så i første kamp i foråret straffer han os ved at score 2 kasser 
-
Ravnen
Jeg synes Akeem Agbetu har bevist han har talentet, spillede trods alt nogle gode kampe lige da han debuterede. Lidt tillid så tror jeg han blomstrer op 
Røll venter jeg i spænding på at se. Bliver Thyge solgt kunne Røll være manden der kan dække pladsen bag angriberen. Synes ikke vi skal afskrive ham før han i det mindste har fået chancen!
Røll venter jeg i spænding på at se. Bliver Thyge solgt kunne Røll være manden der kan dække pladsen bag angriberen. Synes ikke vi skal afskrive ham før han i det mindste har fået chancen!
-
YahooSeeker [Bot]
Har selv tænkt tanken mange gange. Særligt med agbetu og Rasmus Hansen. Men nu spillede Rasmus jo ventre bak oppe i fredrikshavn så lads os nu se om det er der han skal læmpes langsomt ind i truppen. Men han er da helt sikkert ved at være den alder hvor han er nød til at skal videre og se hvad talentet holder til. Agbetu har helt sikkert talentet til suberliga, måske lidt for stort talent til at leje ham ud til vores direkte konkurrenter. Hvad med 1 DIV?
-
kenny
Re: Hansen færdig i fcm
Mit bud er at Rasmus Hansen ikke spiller i fcm når hans kontrakt udløber,ifølge min kilde fik han også rent besked af Ørgaard dette var hans sidste chance for at vise noget.....
-
Simon
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Udløber kontrakten ikke også nu her til januar?
Nej, han har et år endnu.
> Udløber kontrakten ikke også nu her til januar?
Nej, han har et år endnu.
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad skal han mere vise??? Han skal vel have et par kampe på førsteholdet i det mindste som indskifter, før man kan vurdere det. Han viser vel klassespil i ikast? Vel ikke uden grund han er topscorer?? De gange jeg har set ham har han spillet bund solidt. Hans spillestil er lidt kedelig og man ligger ikke så meget mærke til ham. Jeg gad godt se ham på førsteholdet, men så er jeg åbenbart den eneste?
-
jakob88
Han spillede i kampen mod Vejle da vi vandt 5 - 2.
De fleste husker vel hvor dårligt vi spillede defensivt, og jeg synes Rasmus Hansen så meget skidt ud og havde en stor andel i det, desværre.
Så jeg synes ikke vi skal til at eksperimentere med Rasmus Hansen på holdet.
Han burde hellere finde sig en førstedivisionsklub, og få sig noget spilletid!
De fleste husker vel hvor dårligt vi spillede defensivt, og jeg synes Rasmus Hansen så meget skidt ud og havde en stor andel i det, desværre.
Så jeg synes ikke vi skal til at eksperimentere med Rasmus Hansen på holdet.
Han burde hellere finde sig en førstedivisionsklub, og få sig noget spilletid!
-
Mose
Jeg bryder mig ikke om, at man dømmer en spiller ude, fordi man har set ham i en kamp!
Hansen når måske ikke vores SASligahold, men det skyldes to fantastiske afrikanere mere end en dårlig (og var det kun hans skyld at vi var svage mod Vejle) kamp i Vejle.
Hansen når måske ikke vores SASligahold, men det skyldes to fantastiske afrikanere mere end en dårlig (og var det kun hans skyld at vi var svage mod Vejle) kamp i Vejle.
-
jakob88
Jeg siger ikke at det kun var hans skyld alene!
Jeg har også set ham spille et par kampe som indskifter på førsteholdet, og han har altså ikke imponeret mig.
Jeg har også set ham spille et par kampe som indskifter på førsteholdet, og han har altså ikke imponeret mig.
-
Kent
Mose Skrev:
> Jeg bryder mig ikke om, at man dømmer en spiller
> ude, fordi man har set ham i en kamp!
Nej, det er bedre at gøre det ved folk, man slet ikke har set i kamp ***host*** Røll *** host***;-)
Kent
/ikke specielt møntet på dig Mose, den var bare fristende
> Jeg bryder mig ikke om, at man dømmer en spiller
> ude, fordi man har set ham i en kamp!
Nej, det er bedre at gøre det ved folk, man slet ikke har set i kamp ***host*** Røll *** host***;-)
Kent
/ikke specielt møntet på dig Mose, den var bare fristende