Valg af tV-kampe

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

Valg af tV-kampe

Indlæg af Kent »

Har ofte været oppe at vende herinde. Det ser dog ikke ud til at det ændrer sig i foråret, da BIF stadig er den klub, der trækker flest tilskuere.

Gratisavisen Dato har set lidt på det, og bla. er der en kommentar fra Ørgaard

http://www.e-pages.dk/dato/34/pdf/26.pdf

Kent
Senest rettet af Kent 19. nov 2006, 15:03, rettet i alt 1 gang.

Aaes

Re: Valg af tV-kampe

Indlæg af Aaes »

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... temid=1361

Lige en artikel til at støtte op om emnet.

Også med kommentar fra Ørgaard.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det kunne løses med, at Via Sat får lov til at ” skumme fløden”, så de kun har første valg til, hvilke kampe som de viser i denne uge fx BIF og FCK – det er jo alligevel dem de viser, mens de resterende tages som gidsler.

De spærre jo reelt også for, at TV-midt-vest ( TV2) eller DR mv. siger, godt vi vil gerne vise andre mindre populær kampe fx AaB, OB eller FCM mv. På den måde en service og valgmuligheder, som rækker ud over hvilke bruger, som kan og vil bruge ressourcer på ”guldpakken”.

Jeg er heller ikke enig i, at Via Sat ikke favoriserer nogle hold. Jeg mener, at et modargument er, at ved at vise FCK og BiF, så bruger de TV som et reklamemedie, som er med til at vedligeholde den nuværende tilstand. I stedet skulle Via Sat være mere ærlige og sige, ja vi er ansvarlige for at vælge FCK og BIF konstant, men vi har kun et eneste formål, og det er at tjene flest mulig penge til vores store koncern. Reelt set bryder vi ikke os om, at FCM vil fjerne BiF fra deres trone, fordi at i ikke er økonomisk attraktive pt. i fx UEFA mv.

Kortsagt vi ønsker ikke andre hold vinder noget som helst, men kun stiller op til underholdning for de to fans skare skyld og vores økonomi.

Hvis markedskræfterne skal fjerne monopoldannelse, så virker de ikke i forhold til koncerner som fx Via Sat.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Artiklen glimrer jo ved sit totale fravær af tal, og kan derfor ikke bruges som andet end dokumentation for det vi allerede ved: at man viser BIF hele tiden...

Hvor kan man se det seneste halve års TV-tal for SAS-ligakampe ?.

BW # 163

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg manglede selv tallene, men gad ikke lede. Da du nu opfordrede til det Peter har jeg fundet siden hvor de kan ses: http://tvm.tns-gallup.dk/tvm/pm/default.htm

Finder du dem så frem for de enkelte kampe ;-)

Kent

Glen

Indlæg af Glen »

Der er her en oversigt over tv kampe

http://www.netsuperligaen.dk/VisTVkampe.php

Jeg håber at FCM kan blive min nr. 2 eller vinde pokalen så de kan komme med i UEFA samt RL. Kan FCM holde sig over BIF i en årrække tror jeg at man vil se flere FCM kampe i tv.

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg tror mere det var seertallene for de enkelte kampe Peter var ude efter. De kan findes i det link jeg gav, men det kræver lidt manuelt arbejde, da man skal finde dem uge for uge.

Kent

Takito

Indlæg af Takito »

Hvem er den Peter du omtaler?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

BW#163...

Peter Ross

faerge

Indlæg af faerge »

Som jeg lige kunne regne det ud, og der er muligvis fejl, så havde BIF og FCK ca. 135000-140000 seer i snit (har ikke taget opgørende FCK-BIF med da de havde omkring 250000)
Vi ligger med et snit på ca. 110000 i snit
I kampe hvor hverken BIF, FCK eller os, var der ca. 90000 i snit

Jeg fandt ikke tal for alle kampene så ved ikke hvor præcist det er, og der er muligvis også regne fejl.

Selv om vi ikke ligger så langt fra FCK og BIF så skal det jo lige med at 3 af kampene der var tal fra med os spillede vi mod FCK eller BIF. Uden de kampe ligger vi også omkring de 90000. Så der er vel ikke så meget at sige til de sender FCK og BIF hver weekend

GamleHoffmann64

Den Gule Fare

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Skrevet direkte af fra dagens udgave af Ekstra Bladet, helsidesannonce i gult.
---------------
ANNONCE

Carsten Werge er i sin selvophøjede stol fra Onside så stensikker på, at han kan løbe fra Gilberto Macena på en 100 meter.

Kan I ikke se det i København, er vi 3-3500 horsensianere, der trofast møder op i Forum Horsens til hver hjemmekamp, der ved det : AC Horsens hører hjemme i Superligaen!

"Den Gule Fare"

Jan E. Løvbjerg (eller nowet)

AC-FAN

-------------------------------------------------------------

Undskyld evt gramatiske finurligheder, men sådan står der at læse i EB sporten idag.

Det er som musen og elefanten der går over broen og Magnus Mus ser op til elefanten og siger; Nøjj hvor vi gungrer.!

De er sq for sjove dernede, eller også ualmindeligt langsomt opfattende, at smide penge ud på det i sidste spillerunde, det er en griner.

Besvar