TV 2 "fodbold galla"
-
jacobfrederiksen100
Re: TV 2 "fodbold galla"
Ja, det du siger glemte jeg sgu lige, men det gør det jo ikke bedre. Allerede i sommerpausen så vi hvor ringe Brøndby spillede i viasat cup'en. De har ikke fortjent en skid.
-
jacobfrederiksen100
Kan tv ikke tåle FC Midtjylland eller hvad?, siden det åbenbart skal dreje sig om djævleøen fra gang til gang. Og på lørdag optakt fra kl. 16. Hvorfor ikke før? Er de misundelige på vores store akademi med Danmark's mest talentfulde og yngste trup eller hvad?
Hvad så hvis FCM vinder sølv i denne sæson, så har tv3+ måske fortsat ikke tænkt sig at sende flere kampe med i stedet for Brøndby eller hvad?
FC Midtjylland er og bliver DANMARK'S HOLD. SNART HEDDER DET GULD/SØLV HVERT ÅR PÅ HEDEN. Måske allerede fra i år. Vi er en klasse over Brøndby. Brøndby bliver fremover kun outsider til dm-titlen. Fremtidens hold er FC MIDTJYLLAND, fat det Københavner-tv.
Hvad så hvis FCM vinder sølv i denne sæson, så har tv3+ måske fortsat ikke tænkt sig at sende flere kampe med i stedet for Brøndby eller hvad?
FC Midtjylland er og bliver DANMARK'S HOLD. SNART HEDDER DET GULD/SØLV HVERT ÅR PÅ HEDEN. Måske allerede fra i år. Vi er en klasse over Brøndby. Brøndby bliver fremover kun outsider til dm-titlen. Fremtidens hold er FC MIDTJYLLAND, fat det Københavner-tv.
-
Takito
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Dennis Sørensen var da manden som fik
> landsholdstrøjen udleveret da der skulle skrives
> autografer på den
Det lagde jeg også mærke til. Dennis så også lidt overrasket ud, men fangede da tuschen med det samme og skrev
Man blev da lidt glad indeni ved at se det 
> Dennis Sørensen var da manden som fik
> landsholdstrøjen udleveret da der skulle skrives
> autografer på den
Det lagde jeg også mærke til. Dennis så også lidt overrasket ud, men fangede da tuschen med det samme og skrev
-
Glen
jacobfrederiksen100 Skrev:
> Er fuldstændig enig. Se lige på vores hold,
> Danmark's største akademi. Men ikke i nærheden af
> det område kommer tv2 fodboldgalla ind på. Hverken
> Erik Rasmussen, vores unge talenter osv.
>
> Vi kan konkludere at det hele drejer sig om
> KØBENHAVN. Men vi skal vise dem.
>
> Vi tager til Parken og vinder med 7. sejr på
> stribe. Til foråret fortsætter vi stimen med de
> unge talenter. Ingen bliver solgt i pausen og vi
> vinder de første 3 kampe i foråret, så vi ialt er
> oppe på hele 10 sejre i træk, og dermed indtager
> 1.-pladsen.
>
> Så se at komme igang med FC Midtjylland, det er jo
> Danmarks største og mest talentfulde akademi.
Jacob - jeg enig med dig i at FCM har gør et utrolig stor stykke arbejde med talenter. MEN man må ikke glemme at BIF & KB/FCK har produceret mange at fortidens landsholdsspiller samt nutidens store udlands stjerner.
>
> Vi kan konkludere at det hele drejer sig om
> KØBENHAVN. Men vi skal vise dem.
>
> Vi tager til Parken og vinder med 7. sejr på
> stribe. Til foråret fortsætter vi stimen med de
> unge talenter. Ingen bliver solgt i pausen og vi
> vinder de første 3 kampe i foråret, så vi ialt er
> oppe på hele 10 sejre i træk, og dermed indtager
> 1.-pladsen.
>
Jacob - jeg enig med dig i at FCM har gør et utrolig stor stykke arbejde med talenter. MEN man må ikke glemme at BIF & KB/FCK har produceret mange at fortidens landsholdsspiller samt nutidens store udlands stjerner.
-
Glen
> Kan tv ikke tåle FC Midtjylland eller hvad?, siden
> det åbenbart skal dreje sig om djævleøen fra gang
> til gang. Og på lørdag optakt fra kl. 16. Hvorfor
> ikke før? Er de misundelige på vores store akademi
> med Danmark's mest talentfulde og yngste trup
> eller hvad?
>
> Hvad så hvis FCM vinder sølv i denne sæson, så har
> tv3+ måske fortsat ikke tænkt sig at sende flere
> kampe med i stedet for Brøndby eller hvad?
>
> FC Midtjylland er og bliver DANMARK'S HOLD. SNART
> HEDDER DET GULD/SØLV HVERT ÅR PÅ HEDEN. Måske
> allerede fra i år. Vi er en klasse over Brøndby.
> Brøndby bliver fremover kun outsider til
> dm-titlen. Fremtidens hold er FC MIDTJYLLAND, fat
> det Københavner-tv.
Jakob - Du er helt oppe og køre
)
Jeg er ikke Brøndby fan, MEN FCM mangler altså at vise stabilitet over længere tid ligesom FCK & BIF. Jeg er overbevist over at BIF kommer igen i foråret og slutter som nr 3. FCM som nr. 2 & FCK som nr. 1
Se bare på sæsonen 2004/2005 FCM lagde som nr.2 ved vinter pausen med 10. poing ned til nr. 3 FCK - disse 10 poing smed de i foråret da de ikke havde den stabilitet som et "tophold" SKAL have. Jeg mener at de nu viser stabiliet, MEN igen ½ sæson er ikke nok for at få medaljer. Tror dog på FCM iår
)
Forskelle på FCM og de 2 andre er dog at, de 2 andre kan købe sig ude af "krisen" mens FCM er desværre nødsaget til at sælge ud af succes
(
> Kan tv ikke tåle FC Midtjylland eller hvad?, siden
> det åbenbart skal dreje sig om djævleøen fra gang
> til gang. Og på lørdag optakt fra kl. 16. Hvorfor
> ikke før? Er de misundelige på vores store akademi
> med Danmark's mest talentfulde og yngste trup
> eller hvad?
>
> Hvad så hvis FCM vinder sølv i denne sæson, så har
> tv3+ måske fortsat ikke tænkt sig at sende flere
> kampe med i stedet for Brøndby eller hvad?
>
> FC Midtjylland er og bliver DANMARK'S HOLD. SNART
> HEDDER DET GULD/SØLV HVERT ÅR PÅ HEDEN. Måske
> allerede fra i år. Vi er en klasse over Brøndby.
> Brøndby bliver fremover kun outsider til
> dm-titlen. Fremtidens hold er FC MIDTJYLLAND, fat
> det Københavner-tv.
Jakob - Du er helt oppe og køre
Jeg er ikke Brøndby fan, MEN FCM mangler altså at vise stabilitet over længere tid ligesom FCK & BIF. Jeg er overbevist over at BIF kommer igen i foråret og slutter som nr 3. FCM som nr. 2 & FCK som nr. 1
Se bare på sæsonen 2004/2005 FCM lagde som nr.2 ved vinter pausen med 10. poing ned til nr. 3 FCK - disse 10 poing smed de i foråret da de ikke havde den stabilitet som et "tophold" SKAL have. Jeg mener at de nu viser stabiliet, MEN igen ½ sæson er ikke nok for at få medaljer. Tror dog på FCM iår
Forskelle på FCM og de 2 andre er dog at, de 2 andre kan købe sig ude af "krisen" mens FCM er desværre nødsaget til at sælge ud af succes
-
Thomas Lund
Jacob! Du er en ung mand, sikkert med alt for meget tid (antallet af indlæg i den seneste tid taget i betragtning). Er det ikke på tide at engagere sig i fanklubben? BW Tifo mangler seriøst hjælp.
Lund
Lund
-
Denis Egebæk
DRs fodboldshow plejer at være en gennemgang af hvad der er sket i fodboldens verden i det forgangne år. TV2s show er jo ikke andet end prisuddelinger. Så jeg forventer at DR lever op til deres vanlige standard som efter min mening er ca. 17.000 gange højere end TV2s pop-galla-show.
-
fcm-fan-4ever
Vil bare lige indskyde at lidt midtjysk glæde i aften var der altså da Brande IF tog titlen som årets breddeklub bl.a. på grund deres samarbejde med DBU omkring Fair play....Det gør altid en ægte Brandit og fcm fan lidt glad..Men også det eneste positive i det show.
Forza fc
Forza fc
-
tgjensen
Hov, nu må jeg som en anden ægte brandit (dog bosat i Århus) lige høre hvad det er for noget?
-
fcm-fan-4ever
Det er et koncept som Brande IF har lavet for at fremhæve fairplay... I alle rækker hilser man på hinanden inden kampen og selfølgelig efter kampen, og det gælder både i turnerings og venskabskampe og det er det at dbu har åbnet øjnene op for da man ikke gør det i ret mange andre klubber... DBU er så gået ind i det og sagt at det vil de gerne støtte og det samarbejde er nu efterhånden snart et par år gammelt( hvis ikke mere) men flot af en lille FC midtvest klub...
Forza Fc
Forza Fc
-
NME
Nu har dette show vist heller aldrig påstået at det ville dreje sig ret meget om hvilket hold der har det største akademi eller de bedste talenter..
og mht. nomineringer : Alle dem der er nomineret er blevet det for lang tid siden, og altså før FCM begyndte at spille noget ordenligt bold..
Hvis vi fortsætter det gode spil i foråret og ender i top tre skal vi nok få nogle nomineringer til næste år, hvis de kan forsvare at sende sådan noget bras igen..
Midtjyllands ungdomsspillere og akademiet for vel også mere opmærksomhed end de fleste andre ungdomshold?
Med undtagelse lige af Laudrup-sønnerne selvfølgelig, men de er squ også svære at hamle op med, rent medie-tække mæsigt..
Men tror du ikke alle de andre klubbers fans ville blive pænt træt af det hvis de hele tiden skulle høre om akademiet ? Tror efterhånden det er gået op for de fleste at det findes.. og skulle der ikke også komme en udsendelse om det på DR engang ?
Nu har dette show vist heller aldrig påstået at det ville dreje sig ret meget om hvilket hold der har det største akademi eller de bedste talenter..
og mht. nomineringer : Alle dem der er nomineret er blevet det for lang tid siden, og altså før FCM begyndte at spille noget ordenligt bold..
Hvis vi fortsætter det gode spil i foråret og ender i top tre skal vi nok få nogle nomineringer til næste år, hvis de kan forsvare at sende sådan noget bras igen..
Midtjyllands ungdomsspillere og akademiet for vel også mere opmærksomhed end de fleste andre ungdomshold?
Med undtagelse lige af Laudrup-sønnerne selvfølgelig, men de er squ også svære at hamle op med, rent medie-tække mæsigt..
Men tror du ikke alle de andre klubbers fans ville blive pænt træt af det hvis de hele tiden skulle høre om akademiet ? Tror efterhånden det er gået op for de fleste at det findes.. og skulle der ikke også komme en udsendelse om det på DR engang ?
-
Sir Lago
Lur mig om ikke det ændre sig til næste år. Når FCM mod alle odds har skaffet sig en flot bronze. Flere spillere på landsholdet, osv...
Så kommer FCM meget mere med!
Så kommer FCM meget mere med!
-
Kent
NME Skrev:
> og skulle der
> ikke også komme en udsendelse om det på DR engang
Den kommer til januar. 6 afsnit. Så der skal vi nok få rigelig dækning.
Kent
> og skulle der
> ikke også komme en udsendelse om det på DR engang
Den kommer til januar. 6 afsnit. Så der skal vi nok få rigelig dækning.
Kent
-
Kasperhel89
Hvordan kan i brokke jer over at det handlede meget om københavnerklubberne?
Det er der jo slet ikke noget nyt i. Sådan har det altid været. Det sker utroligt sjældent at de viser to jydske klubber på 3+. Men et eller andet sted kan jeg godt forstå dem, da det er Fck og Brøndby der har præget toppen at dansk fodbold længe. Nu er Fcm absolut også ved at komme med, men det tager tid for tv-stationer at fatte at der også er andre klubber end Brøndby og Fck.
Jeg mener at de danske klubber der spiller mest underholdende fodbold er Fck, Fcm og Brøndby. Godt nok går det ikke så skide godt for Brøndby for øjeblikket, men jeg er sikker på de kommer tilbage.
Der var meget fokus på københavnerklubberne, men det er også helt fantastisk at et dansk hold er kommet med i Champions League.
Det er der jo slet ikke noget nyt i. Sådan har det altid været. Det sker utroligt sjældent at de viser to jydske klubber på 3+. Men et eller andet sted kan jeg godt forstå dem, da det er Fck og Brøndby der har præget toppen at dansk fodbold længe. Nu er Fcm absolut også ved at komme med, men det tager tid for tv-stationer at fatte at der også er andre klubber end Brøndby og Fck.
Jeg mener at de danske klubber der spiller mest underholdende fodbold er Fck, Fcm og Brøndby. Godt nok går det ikke så skide godt for Brøndby for øjeblikket, men jeg er sikker på de kommer tilbage.
Der var meget fokus på københavnerklubberne, men det er også helt fantastisk at et dansk hold er kommet med i Champions League.