FCN - FCN Karakter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

FCN - FCN Karakter

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

BT havde dette bud.

9 Lasse Heinze
8 Kolja Afriyie
9 Kristian Bak
8 Christian Traore
9 Jesper Mikkelsen
8 Dennis Sørensen
9 Ajilore Oluwafemi
10 Adigun Taofeek Salami (24)
10 Mikkel Thygesen (66)
8 Simon Poulsen
9 Frank Kristensen (37)

9 Leon Jessen (53)
8 Magnus Troest
Ulrik Lindkvist

Nu var der ingen der kunne se kampen i TV så dem der var derovre må jo byde ind.

Vi er skræmmend for øjeblikket!
Erik Rasmussen:
javascript:DRPlayer('','','/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=293336','')

Thygesen flyvende i FCM-sejr :

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 236830.ece
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. okt 2006, 16:13, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: FCN - FCN Karakter

Indlæg af Altoriso »

Jeg er i bund og grund enig i BT´s karakterer ( Synes tit de rammer meget passende faktisk.. )

Den eneste karakter jeg kunne ændre lidt på var måske Heinze, som måske nok mere havde fortjent et 8-tal, men som en ung spiller der bliver kastet ind i en kamp med så kort varsel, kan det nok godt forsvares at han får 9

Bak kunne da også godt have fået 10, men 9 er jo også ret flot

Dennis gør en ret godt figur for øjeblikket, men det virker næsten som om han falmer lidt i forhold til nogle af de andre, men om to uger er det måske omvendt, og det er da på en måde lidt fedt at de kan overtage for hinanden :-)

Noe

Indlæg af Noe »

Thyge var markant kampens bedste spiller, men jeg bryder mig ikke om at tage noget fra Salami, som også spillede en fin kamp - så 10-10 er fint.

Kolja kom på hælene en enkelt gang i 1. halveg, men spillede en god kamp, synes jeg. Også fremad turde han noget, og det var positivt at se.

Generelt trykkede vi dem ned på egen baglinje i en fantastisk flot 1. halveg. Kombinationer i et vanvittigt tempo, løbevillighed, og et kostant pres på FCN.

Ved 1-3 bliver alle pludselig mindet om den dumme kamp for 14 dage siden, og der opstår en del usikkerhed. Heldigvis ville Thyge det anderledes, og gik forrest med sine gennembrud.

Flot kamp af FCM - vi bliver svære at komme udenom nu. For mig at se er kampen på søndag dog lige så vigtig som den i går: Vi skal vise at vi er et tophold, og et tophold slår ikke kun de andre tophold, men også den bløde mellemvare. Koncentartion hos alle mand!!

/Noe

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> BT havde dette bud.
>
> 9 Lasse Heinze
> 8 Kolja Afriyie
> 9 Kristian Bak
> 8 Christian Traore
> 9 Jesper Mikkelsen
> 8 Dennis Sørensen
> 9 Ajilore Oluwafemi
> 10 Adigun Taofeek Salami (24)
> 10 Mikkel Thygesen (66)
> 8 Simon Poulsen
> 9 Frank Kristensen (37)
>
> 9 Leon Jessen (53)
> 8 Magnus Troest
> Ulrik Lindkvist
>
> Nu var der ingen der kunne se kampen i TV så dem
> der var derovre må jo byde ind.
>
> Vi er skræmmend for øjeblikket!
> Erik Rasmussen:
> javascript:DRPlayer('','','/Forms/Published/Playli
> stGen.aspx?qid=293336','')
>
> Thygesen flyvende i FCM-sejr :
>
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/article
> 236830.ece

Jeg har lige set kampen i tv på viasat 1. Ud fra tv-billederne så var Thygesen helt suveræn, men Salmi var også med i hel del. Jeg syntes, at Traoré ligeså vel stod til et 9-tal, som de andre der fik.

Spørgsmåler er vel, om Salami og Simon Poulsen er blevet skadet, da de blev taget ud?

Ellers en udmærket kamp, hvor FCM vandt alle 2. bolde; FCNs mål var der ikke meget for Heinze at stille op mod. Frank viste egentlig nogle gang ( ud over scoringen perfekt serveret af Thygesen) at han er meget farlige – måske endda endnu mere farlig end før.

Ente er vi ekstrem gode, eller også spiller den andre bare dårlig, når de møder os – for jeg syntes, at kontrolmæssigt styrede FCM kampen ligeså godt som mod BIF og OB. Da FCM kom på 1 – 4, så satte de nærmest kampen på ” cruise kontrol” og kørte sejren stille og rolig hjem ved at spille bolden rundt i egen rækker.

Jeg så også kampen FCK – OB i går, og jeg må sige pt., at jeg syntes ikke FCK gennem de seneste 3 kampe har lignet et hold, som vil være i stand til at få point mod FCM – også selvom vi mødte dem i Parken. Faktisk mener jeg pt., at FCM er det hold i ligaen som spiller bedst. Ikke nok med at vi er ekstrem gode i øjeblikket til at lave mål, skabe chancer, bryde spiller, kombinere, samt skifte gear i spiller og så er vi altså meget skarpe i øjeblikket – om der er belvet ” smittet” af Christian Olsen, det er jo så lige det.

I dag fik vi slet ikke brug for C. Olsen, men det siger altså noget om bredden, at vi har Lindkvist, Jessen, C. Olsen og Troest til at holde bænken varm – det kan jo blive ganske afgørende i længden.

YahooSeeker [Bot]

Nogen der har set kampen på andet end Viasat 24?? Startede femi inde?? Efter FCM.dk så startede lawal på midten sammen med salami

Kent

Indlæg af Kent »

Femi startede inde. Så kampen på Viasat sport her til morgen.

YahooSeeker [Bot]

Femi starter inde samme med Salami, og Lawal er ikke med.

YahooSeeker [Bot]

Jamen hvad sker der så for ham der har skrevet den Kampfakte på FCM.dk Vi burde sq da i det mindste have vores egen opstilling rigtig. Det er bare ikke godt nok. Selvom FCM.dk er blevet mange gange bedre på det sidste så er det bare ikke ok.

JesperK

Indlæg af JesperK »

Er der egentlig ikke nogen, der har lyst til at komme med lidt subjektiv info om kampen? Synes sgu det er en noget pauver omgang (90% ritzau), der har været opsunget på landets nyhedsplatte.

Ja.. måske er alt jo så sagt om den kamp, men. Måske var det fordi man ikke kunne diskutere kampen herinde, da den blev spillet.. for Ulvegraven gjorde jo som viasat.

Besvar