Skuffende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Solid7

Skuffende

Indlæg af Solid7 »

Jeg er forholdvis nyt medlem af Bw ( november 2004 ) men FCM fangede hurtigt min interesse og er efterhånden ude og se alle kampene nu. Alle gange har været en succes oplevelse. Kanon hold og en herlig stemning. Men i går var nok den største skuffelse jeg har oplevet i BW. Synes det er så ring at man skulle rundt og spørge op til flere om der var flere billetter tilbage..... Vi havde jo betalt for dem og gjorde som beskeden lød : bliv sidende og vi kommer ind i bussen med jeres billetter... Men der kom ikke nogen billetter.

Da man så endelig kom ind var klokken 15:10. 10 minutter efter kampstart!!!!! Der røg en del af glæden. Man fik ingen tifo set og kampen var jo gået i gang. og kl 15:30 var alle pølser og brød udsolgt!!!!

Dette er nok hvad der kan ske. Jeg ligger ikke skylden på BW, slet ikke. Men man burde måske finde en anden ordning ang. billetter.

Men tak for en ellers god dag i går, trods de 4-0, men regner med FCM kommer stærkt tilbage og bevarer sejren på hjemmebane :-)

Louise.

Senest rettet af Solid7 18. mar 2005, 12:57, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Skuffende

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Var du med Spar eller BW bus!

For i spar busser havde man fået tilsendt billeten med posten inden kampen..

Ang. kø ved indgangen er dette ikke der kan gøres meget ved da det er FCK (Parken) der havde en indgang tilrådighed..
Det samme med mad var det igen FCK (Parken)..

Og så hjælper det heller ikke alt for godt på humøret at vi taber så stort..

M.V.H. Goodman som er klar til næste runde i superligaen

YahooSeeker [Bot]

Jeg vil give Louise ret, det var lidt træls, men igen ikke et ondt ord ment til BW, det var en fed tur..

/Damsgaard - Som har en hilsen til Helle og Pernille som var med i Søren Ross´bus.. Hvis jeg siger Frederik, hvad siger i så? ;-)

Crasher

Indlæg af Crasher »

Problemet igår skyldtes flere ting, hvoraf man ikke kan bebrejde de ansvarlige for Parken al skylden, men tværtimod heller ik de ansvarlige fra BW... Først - trods det vi var i supergod tid hjemmefra - bevirkede den enorme trafik at jeg personligt (som køber af billetter til de 4 BW-busser) var fremme ved Parken mellem kl 14.30 og 14.35, hvorefter jeg skulle løbe over og finde informationskontoret, stå i kø der, for at få at vide at min reservering ikke fandtes i kartoteket.. Da jeg brokkede mig over det, lykkedes det dem sørme at få den fremskaffet (kuverten var blot så stor at den ik lå sammen med de andre), derefter LØB jeg over til busserne med alle billetterne. Da de så skulle uddeles havde Jesper Traunberg fra Parken udelukkende lagt Voksen-billetter i kuverten, og ingen børne billetter som aftalt (hvilket havde være hamrende ligegyldigt, hvis blot jeg havde været klar over det) Dernæst opstår kaos'et som jeg gerne vil tage min del af skylden for, trods det jeg syntes det blev sværere og sværere jo flere folk der omkrandsede mig...
Men planlægningen hjemmefra kunne måske have været bedre, men igen - stoppet i Karlslunde var ikke, ihvertfald fra min side forudset - derfor tog det også lige lidt ekstra tid...
Men på vegne af Bus-crew'et i BW og mig selv vil jeg gerne meddele at vi gør alt for at forhindre en gentagelse af dette, og alternativt simpelthen kommer hjemmefra en halv time før... (selvom dette også kan vække harme/irritation andre steder)

/Kasper Madsen - Busansvarlig !!

YahooSeeker [Bot]

Men Parken har fandme også et MEGA problem når at man skal stå i kø 35 min. for at få 2 pølser med brød, og 5 min. efter pausen har de hverken flere pølser eller mere cola! Flot Don Ø din hat!

/Damsgaard

Solid7

Indlæg af Solid7 »

Rart at mit indlæg bliver læst. Som sagt er det ikke en kritik af BW. Synes det er fedt at der overhovedet bliver arrangeret sådanne ture, det er kanon. Parken har åbenbart, udfra det jeg kan læse du har skrevet har parken ikke styr på ret meget. evt nyt DON Ø(YT) program ;-)

Solid7

Indlæg af Solid7 »

Jeg var med BW bus.

Smart ide og få billetterne tilsendt med posten. Det burde BW prøve...?

Louise/ Tante to

YahooSeeker [Bot]

Re: Skuffende + (Stor ros)

Solid7 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg var med BW bus.
>
> Smart ide og få billetterne tilsendt med posten.
> Det burde BW prøve...?
>
> Louise/ Tante to

4 busser med ca 50 = 200 personer a´ 125 kr det bliver 25.000 kr. som BW skal lægge ud. Det er sku en slant.
Man kan jo kun købe en billet på forhånd hvis folk rent faktisk betaler på forhånd!

Erfaring fra mange ture i parken er at 15 min. til at komme ind plejer at være rigeligt. Men da de valgte at lukke os ind et halt andet sted end vi plejer, og totalt har siddet overhørigt hvor mange vi kom, gjorde det umuligt.

Jeg snakkede med den ansvarligt for indgangene i vores ende, og da jeg kontaktede ham, lovede han der ville blive åbnet et mere sted så vi hurtigere kunne komme ind. men det gjorde han ikke, og der kom kun en mere mand på visitationen.

BW bus 1. kunne have været ved parken 50 min. før, men vi holdt to lange pauser fordi vi skulle vente på alle andre busser. i Princippet kunne vi have købt vores billetter selv, og været i god tid, men sådan er det jo. I bagklogskabens ulideligt klare lys....osv.

Jeg synes det hele forløb usædvanligt gladt! Det vare en stor logistisk opgave som jeg synes specielt Kasper (Busansvarlig) fortjæner stor ros for. Det er sku noget af en ilddåb, med så stor en tur som ens første opgave. På den anden side, så er det svært at forestille sig noget der ikke kan lade sig gøre.

Også stor ros, til de mange der var busansvarlige for første gang, og klarede opgaven flot, men i kunne godt have været mere flittig med Tifobøtten, 13 busser med et ca lige så højt gennemsnit som jeg ved der var i nogle af busserne ville have betydet klejner i kassen ;-) Men det kan jeg jo også sagtes sige, jeg har jo prøvet det 1000 gange før.

Jeg glæder mig til at se hvordan vi klare den store indsamling på søndag på stadion. Hvis vi kan få 20 mand der er lige så engageret som "de røde trøjer" var på turen. så kommer der mindst 10k i kassen.

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Ja stor ros til Kasper for at klare turens mange facetter..
Også stor tak til alle de frivillige der gjorde turen mulig :)

Tak til alle deltagere på turen, i var sultne og fik spist over 1000 sandwich. Ganske flot :)

Mvh Søren Ross

Håber alle havde en god tur, også på trods at de svipsere der var rundt omkring.
Der bliver set på hvad vi kan gøre anderledes.. SÅ næste gang skulle fejlene gerne være halveret...

klt

Indlæg af klt »

> > Smart ide og få billetterne tilsendt med
> posten.
> > Det burde BW prøve...?

> 4 busser med ca 50 = 200 personer a´ 125 kr det
> bliver 25.000 kr. som BW skal lægge ud. Det er sku
> en slant.
> Man kan jo kun købe en billet på forhånd hvis folk
> rent faktisk betaler på forhånd!

Det vil nok også rykke tilmeldingsfristen lidt.
Spar havde den luksus, at de havde fyldt busserne 2 uger inden kampen.

Anni

Indlæg af Anni »

Tja og vi må vel bare afsted en halv time før til næste udebane kamp.

Normalt plejer der heller ikke at være så meget bøvl med at få billetterne, så vi ikke kan komme ind til tiden.

Nu skulle vi jo også træde et skridt tilbage i køen, så Kjeld Heick kunne vade i mellem vores kø og over til sin faste FCK plads, det kostede vel også et par minutter ;o)

Men ellers mener jeg også, det var utroligt dårligt, at der ikke var mere styr på "pølser m/brød" og lign.

FCK/Parken sælger ca. 500 mad/øl billetter på forhånd til SPAR. De må vel forvente, at folk bruger de billetter. Især med hensyn til pølser kontra dem, der havde børn med, som ikke drikker øl (light øl).

Det er da utroligt dårligt, at folk skal stå og bruge for 140 kr til Sneakers, Mars eller hvad der ellers var af chokolade, for at få brugt deres mad/øl billetter.

Jeg forstår godt ham, der forlangte at få sine billetter forvandlet til cool cash.

Efter ca. en ½ times ventid, var der pølse m/brød igen. Kolde pølser, som ikke var værd at sætte tænderne i.

Jeg er flov over at vide, at vores national stadion ikke kan klare trykket af 1000 fans, hvordan pokker føles det så ikke, at være fan til en landskamp, hvis det er sammme standard, der er der.

Det var sgu næsten som at være til kamp i Esbjerg.

Køen startede, da kampen begyndte, da kampen var slut stod de samme stadig i kø for at købe en øl...

Anni/ der aldrig har smagt en øl på Esbjerg stadion

Anni

Re: O.T.Skuffende + (Stor ros)

Indlæg af Anni »

Vandt du Hekler??

P.S. husk de 5 af euro'ene var mine, dog ikke kondomet ;o)

Hilsen Din formand, der har 39 i feber i dag, garanteret på grund af den kolde Park :o(

Ravnen

Forslag, send en klage

Indlæg af Ravnen »

Bestyrtende at læse om de ringe forhold der blev budt i Parken.

Hvad med om BWs bestyrelsen sendte et officielt brev til FCK og Parken om forholdene. Jeg er sikker på onside godt kunne bruge historien... ofte skal ting desværre frem i medierne før der sker noget ved det.

Bare et forslag.

schou

Indlæg af schou »

arrhhh de havde de nu ikke helt. De vidste det først i tirsdags.
Der er kun eén der har skylden for det med sen indgang og udsolgt og det er skam FCK. De vidste vi kom min. 16 busser. De vidste at langt fra alle havde billet.
PS&E har virkelig været ekstrem skuffende.

/schou

Anni

Re: Forslag, send en klage

Indlæg af Anni »

Det var faktisk et godt forslag Ravn.

Hvis dem der stod og klagede i køen, og sagde de ville klage til FCK/Parken også ville gøre det, så var det helt fint.

Jeg står i al fald gerne op til et klagebrev.

Anni/ mailto: damkjaer@tdcadsl.dk

Anni

Besvar