Solid7 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg var med BW bus.
>
> Smart ide og få billetterne tilsendt med posten.
> Det burde BW prøve...?
>
> Louise/ Tante to
4 busser med ca 50 = 200 personer a´ 125 kr det bliver 25.000 kr. som BW skal lægge ud. Det er sku en slant.
Man kan jo kun købe en billet på forhånd hvis folk rent faktisk betaler på forhånd!
Erfaring fra mange ture i parken er at 15 min. til at komme ind plejer at være rigeligt. Men da de valgte at lukke os ind et halt andet sted end vi plejer, og totalt har siddet overhørigt hvor mange vi kom, gjorde det umuligt.
Jeg snakkede med den ansvarligt for indgangene i vores ende, og da jeg kontaktede ham, lovede han der ville blive åbnet et mere sted så vi hurtigere kunne komme ind. men det gjorde han ikke, og der kom kun en mere mand på visitationen.
BW bus 1. kunne have været ved parken 50 min. før, men vi holdt to lange pauser fordi vi skulle vente på alle andre busser. i Princippet kunne vi have købt vores billetter selv, og været i god tid, men sådan er det jo. I bagklogskabens ulideligt klare lys....osv.
Jeg synes det hele forløb usædvanligt gladt! Det vare en stor logistisk opgave som jeg synes specielt Kasper (Busansvarlig) fortjæner stor ros for. Det er sku noget af en ilddåb, med så stor en tur som ens første opgave. På den anden side, så er det svært at forestille sig noget der ikke kan lade sig gøre.
Også stor ros, til de mange der var busansvarlige for første gang, og klarede opgaven flot, men i kunne godt have været mere flittig med Tifobøtten, 13 busser med et ca lige så højt gennemsnit som jeg ved der var i nogle af busserne ville have betydet klejner i kassen

Men det kan jeg jo også sagtes sige, jeg har jo prøvet det 1000 gange før.
Jeg glæder mig til at se hvordan vi klare den store indsamling på søndag på stadion. Hvis vi kan få 20 mand der er lige så engageret som "de røde trøjer" var på turen. så kommer der mindst 10k i kassen.