Plastikfans?
-
Anni
Re: Plastikfans?
Ja det burde der, så det må vi håbe på.
Jeg tror også, det bliver et brag af en kamp, hvor spillerne vil vise, at det, der skete i går, bare var en "sprunget sikring", som Herning Folkeblad skrev i dag og ikke et lynnedslag.
/Anni
Jeg tror også, det bliver et brag af en kamp, hvor spillerne vil vise, at det, der skete i går, bare var en "sprunget sikring", som Herning Folkeblad skrev i dag og ikke et lynnedslag.
/Anni
-
Aaes
OT: Re: Plastikfans?
Jannick - nu har jeg snart fået nok og jeg bliver desværre lige nødt til at lukke op for min irritation !
HVORFOR skal du hele tiden stille spørgsmål til alt ? Hvorfor er du altid på tværs ? Hvorfor er du altid uenig i alt hvad der bliver skrevet her ?
De sidste mange tråde du har skrevet i har du været uenig i det der bliver skrevet, ved godt at der ikke ville være meget debat hvis alle var enige, men tror muligvis at du stiller dig på tværs måske for at få opmærksomhed ?
Jeg ved det ikke, men er bare blevet træt af at høre på det !
HVORFOR skal du hele tiden stille spørgsmål til alt ? Hvorfor er du altid på tværs ? Hvorfor er du altid uenig i alt hvad der bliver skrevet her ?
De sidste mange tråde du har skrevet i har du været uenig i det der bliver skrevet, ved godt at der ikke ville være meget debat hvis alle var enige, men tror muligvis at du stiller dig på tværs måske for at få opmærksomhed ?
Jeg ved det ikke, men er bare blevet træt af at høre på det !
-
Altoriso
Jannick skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu handler det jo ikke om det, at vi tabte, men
> måden vi tabte på. At vi har vundet andre kampe
> kan da være ligemeget. Det er stadig ikke godt
> nok. Og det med at en 2-0 føring er den værste er
> da noget sludder. Så er det fordi spillernes psyke
> ikke er stærk nok, så det var jo nok det, der var
> årsagen til nederlaget igår.
>
> Jannick
Tror du at det hjælper på psyken at dem som der normalt er på ens side pludselig vender dem ryggen ?
Det tror jeg ikke...
Omend de da nok skal komme over det
> Nu handler det jo ikke om det, at vi tabte, men
> måden vi tabte på. At vi har vundet andre kampe
> kan da være ligemeget. Det er stadig ikke godt
> nok. Og det med at en 2-0 føring er den værste er
> da noget sludder. Så er det fordi spillernes psyke
> ikke er stærk nok, så det var jo nok det, der var
> årsagen til nederlaget igår.
>
> Jannick
Tror du at det hjælper på psyken at dem som der normalt er på ens side pludselig vender dem ryggen ?
Det tror jeg ikke...
Omend de da nok skal komme over det
-
Kasper_Nielsen
Re: OT: Re: Plastikfans?
Sjovt at jeg har haft den samme opfattelse på det seneste. Synes det er ligegyldigt hvad man siger, så er det bare noget lort.
Det er vel efterhånden blevet sådan, at hvis jeg siger VFF stinker, vil jeg få at vide, at de spiller skidegodt?
Helt seriøst. Hvis det blot er et desperat håb om opmærksomhed, så kan dette altså opnås på andre måder.
Det er vel efterhånden blevet sådan, at hvis jeg siger VFF stinker, vil jeg få at vide, at de spiller skidegodt?
Helt seriøst. Hvis det blot er et desperat håb om opmærksomhed, så kan dette altså opnås på andre måder.
-
Altoriso
Hvor meget tror du selv at entre indtægterne på Esbjerg Stadion søndag har givet FCM- spillerne ??
Jeg tror ikke at det har givet dem ret meget...( O,-)
Et simpelt regnestykke kunne feks hedde 5000 tilskuere x 100 kr = 500.000
så kan du trække løn fra til dommerne, kontrollørerne, greenkeeper, stadionspeaker osv
så er der altså ikke meget tilbage til "spillerne"
Næ du så skal vi til Barcelona, hvor det måske kunne hedde 100.000 x 300 kr, så snakker vi lige pludselig 30 millioner !!!
vi skal bare være glade for at stadionpriserne er så lave som de er - jeg ved at feks FCM skeler misundeligt til tilstandene bare ovre i nabolandet Sverige..
Jeg tror ikke at det har givet dem ret meget...( O,-)
Et simpelt regnestykke kunne feks hedde 5000 tilskuere x 100 kr = 500.000
så kan du trække løn fra til dommerne, kontrollørerne, greenkeeper, stadionspeaker osv
så er der altså ikke meget tilbage til "spillerne"
Næ du så skal vi til Barcelona, hvor det måske kunne hedde 100.000 x 300 kr, så snakker vi lige pludselig 30 millioner !!!
vi skal bare være glade for at stadionpriserne er så lave som de er - jeg ved at feks FCM skeler misundeligt til tilstandene bare ovre i nabolandet Sverige..
-
Altoriso
Martin skrev:
> Og hvis folk ikke kom på stadion, er det jo fordi
> der ingen ínteresse er, og uden interesse ville
> der ikke være sponsor kroner, så det med at
> tilskuer ikke betyder noget kan du godt putte
> langt væk...
tilskuere er med til at skabe stemning til kampene - derfor har de idag en berettiget værdi
så meget batter det altså ikke på en salgskonto at der sidder mellem 5-20000 og ser nogle reklamer på et stadion..
Reklamer har dog en værdi fordi de bliver genkendt af folk, der måske ser de samme reklamer gang på gang på feks et stadion
Og så har jeg altså ikke sagt at tilskuere ikke betyder noget; jeg har bare sagt at det ikke er dem som betaler spillernes løn..
> Og hvis folk ikke kom på stadion, er det jo fordi
> der ingen ínteresse er, og uden interesse ville
> der ikke være sponsor kroner, så det med at
> tilskuer ikke betyder noget kan du godt putte
> langt væk...
tilskuere er med til at skabe stemning til kampene - derfor har de idag en berettiget værdi
så meget batter det altså ikke på en salgskonto at der sidder mellem 5-20000 og ser nogle reklamer på et stadion..
Reklamer har dog en værdi fordi de bliver genkendt af folk, der måske ser de samme reklamer gang på gang på feks et stadion
Og så har jeg altså ikke sagt at tilskuere ikke betyder noget; jeg har bare sagt at det ikke er dem som betaler spillernes løn..
-
YahooSeeker [Bot]
En fan er sgu en fan. Drop nu det der "ægte fan" pis. Folk der ser holdet på TV, holder ligeså meget med holdet som de personer som bruger hver evig søndag på at se bold på stadion. Jo Hekler.
-
Søren Ross
Hvad har du fået at spise ?
Vist noget du ikke kan tåle..
Det var da en værre omgang shit at fyre af !
Du har selvfølgelig ret til at have den holdning, men kan du ikke selv se at der er forskel på at bruge tid hver weekend på at rejse til udekampe og så tænde for fjernsynet kl 15.00 når kampen starter ?
Ingen tvivl om hvem der har mest at sige overfor klubbens beslutninger, ikke i min verden ihvertfald.
Vist noget du ikke kan tåle..
Det var da en værre omgang shit at fyre af !
Du har selvfølgelig ret til at have den holdning, men kan du ikke selv se at der er forskel på at bruge tid hver weekend på at rejse til udekampe og så tænde for fjernsynet kl 15.00 når kampen starter ?
Ingen tvivl om hvem der har mest at sige overfor klubbens beslutninger, ikke i min verden ihvertfald.
-
YahooSeeker [Bot]
Hej Kasper Nielsen
Husk kritik kan være sund.
Der er vel ikke nogle der er bedre end andre.
Husk nu, at fusionen af Ikast FS og Herning Fremad, blev
foretaget for at udfordre Brøndby og FCK.
Jeg er i princippet enig med dig i, at man ikke skal
beklage sig ved første lejlighed.
MEN jeg synes bare at kampen mod EFB viser, at FCM ikke
er noget tophold, som Dennis Sørensen jo selv udråbte
FCM til at være efter sidste hjemmekamp mod AAB.
Der skal stabilitet til at være tophold, og det synes
jeg kampen mod EFB vidste at FCM måske ikke har.
Der må ikke gå 4 mål ind hvis man skal være tophold.
Kritik kan være godt, har FCM lavet noget lort, skal de
have det af vide, lige så godt som hvis det havde gået
godt.
De unge spillere kan jo ikke lærer noget hvis de får
ros efter den begmand i esbjerg.
Enig de har gjort det godt her i starten, men 4 mål
må ikke gå ind efter en 2-0 føring 15 min ind i 2 halvleg.
FCM er en erhvervsvirksomhed og ikke en kirke.
Fredefyn
Husk kritik kan være sund.
Der er vel ikke nogle der er bedre end andre.
Husk nu, at fusionen af Ikast FS og Herning Fremad, blev
foretaget for at udfordre Brøndby og FCK.
Jeg er i princippet enig med dig i, at man ikke skal
beklage sig ved første lejlighed.
MEN jeg synes bare at kampen mod EFB viser, at FCM ikke
er noget tophold, som Dennis Sørensen jo selv udråbte
FCM til at være efter sidste hjemmekamp mod AAB.
Der skal stabilitet til at være tophold, og det synes
jeg kampen mod EFB vidste at FCM måske ikke har.
Der må ikke gå 4 mål ind hvis man skal være tophold.
Kritik kan være godt, har FCM lavet noget lort, skal de
have det af vide, lige så godt som hvis det havde gået
godt.
De unge spillere kan jo ikke lærer noget hvis de får
ros efter den begmand i esbjerg.
Enig de har gjort det godt her i starten, men 4 mål
må ikke gå ind efter en 2-0 føring 15 min ind i 2 halvleg.
FCM er en erhvervsvirksomhed og ikke en kirke.
Fredefyn
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad har det med mad at gøre Søren Ross?
Er du da mere fan af holdet end fx mig? Jeg ser de kampe som jeg kan og har lyst til. Men det gør da ikke mig til en mindre fan. Jeg er fx sikker på, at jeg bliver mindst ligeså frustreret over et nederlag som du gør. Jeg så da også i sin tid en masse 1. divisions kampe, men med tiden har jeg også fået andre ting at lave en søndag, og dermed bliver der også prioriteret anderledes.
Er du da mere fan af holdet end fx mig? Jeg ser de kampe som jeg kan og har lyst til. Men det gør da ikke mig til en mindre fan. Jeg er fx sikker på, at jeg bliver mindst ligeså frustreret over et nederlag som du gør. Jeg så da også i sin tid en masse 1. divisions kampe, men med tiden har jeg også fået andre ting at lave en søndag, og dermed bliver der også prioriteret anderledes.
-
Søren Ross
TmnKluivert skrev:
> Hvad har det med mad at gøre Søren Ross?
>
> Er du da mere fan af holdet end fx mig? Jeg ser de
> kampe som jeg kan og har lyst til. Men det gør da
> ikke mig til en mindre fan. Jeg er fx sikker på,
> at jeg bliver mindst ligeså frustreret over et
> nederlag som du gør. Jeg så da også i sin tid en
> masse 1. divisions kampe, men med tiden har jeg
> også fået andre ting at lave en søndag, og dermed
> bliver der også prioriteret anderledes.
Alene det at du prioterer anderledes gør dig til en mindre fan, ja !
Nok Sagt.
> Hvad har det med mad at gøre Søren Ross?
>
> Er du da mere fan af holdet end fx mig? Jeg ser de
> kampe som jeg kan og har lyst til. Men det gør da
> ikke mig til en mindre fan. Jeg er fx sikker på,
> at jeg bliver mindst ligeså frustreret over et
> nederlag som du gør. Jeg så da også i sin tid en
> masse 1. divisions kampe, men med tiden har jeg
> også fået andre ting at lave en søndag, og dermed
> bliver der også prioriteret anderledes.
Alene det at du prioterer anderledes gør dig til en mindre fan, ja !
Nok Sagt.
-
Kasper_Nielsen
Fredefyn -
Jeg tror såmænd heller ikke de får ros efter sådan en kamp. Jeg er sikker på at ER snakker med hårde ord efter kampen. Jeg er ydermere sikker på, at denne indsats vil kunne mærkes til træningen op til næste kamp mod FCN.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de nok skal få af vide, hvor elendigt det er. Det hjælper sq ikke vi står og pifter arf dem.
Du får ikke en skid ud af at hakke på nogen, som i forvejen er helt nede. De skal derimod opmundres til at nikke en skalde næste weekend.
Jeg tror såmænd heller ikke de får ros efter sådan en kamp. Jeg er sikker på at ER snakker med hårde ord efter kampen. Jeg er ydermere sikker på, at denne indsats vil kunne mærkes til træningen op til næste kamp mod FCN.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de nok skal få af vide, hvor elendigt det er. Det hjælper sq ikke vi står og pifter arf dem.
Du får ikke en skid ud af at hakke på nogen, som i forvejen er helt nede. De skal derimod opmundres til at nikke en skalde næste weekend.
-
Kasper_Nielsen
YmnKluivert -
Hvordan i alverden kan du mene, at man er ligeså en loyal fan, når man nøjes med at købe viasat parabol for at se kampene. Hvis du er loyal fan ved at se kampene på TV, hvad er vi, som tager med til at hjemme- samt udekampe i sæsonen?
Hvordan i alverden kan du mene, at man er ligeså en loyal fan, når man nøjes med at købe viasat parabol for at se kampene. Hvis du er loyal fan ved at se kampene på TV, hvad er vi, som tager med til at hjemme- samt udekampe i sæsonen?
-
YahooSeeker [Bot]
Selvfølgelig så skal man kun ”buhe”, hvis man håber på en effekt til gavn for holdet fx mere fight og vildskab. Jeg hørte efterfølgende Jesper Bech ( EfB) i ” Det Bare Fodbold”, hvor han selvfølgelig som spiller altid gerne vil heppes på i en evig positiv ånd, men til gengæld indrømmede han, at kunne forstå EfBs fans buhede af EfB i 1. halvleg, hvor de spillede dårligt.
Jeg kan kun være enig i, hvis vores spiller ikke kan holde til, at blive buhet af, så er det jo synd for dem, og så burde jeg/ vi måske nok lade være ( selvom jeg ikke buhede til EfB kampen, men er begyndt at overveje om det kan virke i særlige tilfælde). Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på, at selvom de så ( måske) går psykisk ned over et buh eller flere, at det måske kan være en så ubehagelig oplevelse, at de i fremtiden vil undgå, at blive udsat for det igen, og kæmper med jern vilje hele tiden – så der kun klappes. Nu forstår jeg så, hvorfor en del fans omkring BW ikke klapper så højt, hvis det går skidt – det er så en slags ” tavs buh!” – jeg er bare ikke overbevist om, at trænger nær så godt igennem ( særligt på udebane), hvis spillerne så ikke kan høre fansene, men kun dem fra Esbjerg.
Jeg syntes bare, at kunne forstå på EfB spillerne på P3, at det virkede på dem først med buh fra tilskuerne, en skideballe af dimensioner af TB, og bagefter gav spillerne hinanden en skideballe. I hvert fald kom de på banen efterfølgende med mere fight ( eller hidsighed) end 1. halvleg – om det var kritikken der virkede opsættende mere end nedtrykkende, er jo så spørgsmålet.
Jeg vil bestemt ikke sige buh, hvis det gør FCM-spillerne så præstere dårligere efterfølgende. Hvis det skal have den store effekt, så skal vi jo også være enige om at buhe, så de rigtig kan høre utilfredsheden. Nå, men så klapper og synger jeg bare glad videre næste gang mod FCN(--:
Trods alt, så har jeg jo samme interesse, som modstanderne af ” buh”-lyde, at FCM skal vinde hver gang.
Jeg kan kun være enig i, hvis vores spiller ikke kan holde til, at blive buhet af, så er det jo synd for dem, og så burde jeg/ vi måske nok lade være ( selvom jeg ikke buhede til EfB kampen, men er begyndt at overveje om det kan virke i særlige tilfælde). Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på, at selvom de så ( måske) går psykisk ned over et buh eller flere, at det måske kan være en så ubehagelig oplevelse, at de i fremtiden vil undgå, at blive udsat for det igen, og kæmper med jern vilje hele tiden – så der kun klappes. Nu forstår jeg så, hvorfor en del fans omkring BW ikke klapper så højt, hvis det går skidt – det er så en slags ” tavs buh!” – jeg er bare ikke overbevist om, at trænger nær så godt igennem ( særligt på udebane), hvis spillerne så ikke kan høre fansene, men kun dem fra Esbjerg.
Jeg syntes bare, at kunne forstå på EfB spillerne på P3, at det virkede på dem først med buh fra tilskuerne, en skideballe af dimensioner af TB, og bagefter gav spillerne hinanden en skideballe. I hvert fald kom de på banen efterfølgende med mere fight ( eller hidsighed) end 1. halvleg – om det var kritikken der virkede opsættende mere end nedtrykkende, er jo så spørgsmålet.
Jeg vil bestemt ikke sige buh, hvis det gør FCM-spillerne så præstere dårligere efterfølgende. Hvis det skal have den store effekt, så skal vi jo også være enige om at buhe, så de rigtig kan høre utilfredsheden. Nå, men så klapper og synger jeg bare glad videre næste gang mod FCN(--:
Trods alt, så har jeg jo samme interesse, som modstanderne af ” buh”-lyde, at FCM skal vinde hver gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg snakker ikke om at være en loyal fan. Men uanset hvad, så er du da ikke mere en "ægte" fan, bare fordi du ser alle kampe. Jeg vil væde med, at jeg har ligeså store følelser for klubben som du har.