Med reference til Karsten Werges indlæg om hjælp til de afrikanske drenge, har vi lige lyst til at fortælle om de oplevelser vi har med dem.
Vi er bosat i Hjørring og forældre til Jesper Weinkouff som spiller ynglingeliga i FCM. Det er på denne måde vi er kommet ind omkring de afrikanske spillere.
Men med en kørertur på knap 2 timer hver vej, kan vi selvfølgelig ikke "lige" stille op her og nu, men er altid, i forbindelse med vores ture til det midtjyske, inde og hilse på og hygge os lidt med de unge mennesker. Der ud over er opfindelsen af mobil og især SMS en rigtig god ting !!!!!
Vi havde i julen fra den 22. - 28.dec. fornøjelsen af at have Salami, Akeem, Lawal og Collins på ferie her hos os, og det var simpelthen en STOR oplevelse. De er utrolig taknemlige for de ting man gør for dem, men man får altså lige så meget tilbage fra dem.
I vinterferien havde vi inviteret alle 6 unge med os i sommerhus ved vesterhavet. Det blev desværre kun Akeem, Salami og Lawal vi fik med, da Obi, Timothy skulle på tur med DS holdet, og Collins var med SAS ligaen. Vi havde nogle rigtige gode dage sammen, og glæder os til at kunne gentage det en anden god gang.
Nu venter vi så Obi og Timothy til Hjørring i påskedagene, hvor de unge spillere skal med FCM på tur.
Vi håber virkelig at I er nogle der sidder derude og får lyst til at række klubben en hånd her. Disse dejlige unge mennesker vil får meget ud af endnu flere venskaber, og I vil få lige så meget tilbage. Dette er muligheden for at lære om andre kulture, og I bliver bestemt ikke skuffet.
De vil meget gerne lære andre unge og bestemt også familier at kende. Når de øvrige akademielever rejser hjem på weekend, ja så kan tiden jo unægtelig nok blive lidt lang. Det er her der er brug for et netværk i lokalområdet. Vi ser drengene nogle timer næsten hver weekend, og der har vi alle meget ud af.
SÅ... overvej lige om ikke dette var noget vi kunne "samarbejde" omkring. Vi er der altid hvis I har noget at spørge om, ellers er Karsten jo eksperten på området.
Vi fortryder absolut IKKE at vi er med omkring drengene, og håber vi kan være med til at give dem en endnu større oplevelse af at være en del af en fantastisk klub....
Mange hilsner fra
Henrik og Marian Weinkouff Christensen
Hjørring
Venskab med de afrikanske drenge i FCM
-
weinkouff
Venskab med de afrikanske drenge i FCM
Senest rettet af weinkouff 14. mar 2005, 21:49, rettet i alt 1 gang.
-
Werge - BW1372
Re: Venskab med de afrikanske drenge i FCM
Hej Weinkouff
TAK for dette gode indlæg. Jeg ved hvor meget jeres indsats gør for drengene og jeg ved hvordan de skatter Jer alle i Hjørring.
Jeg kan oplyse jer at der er 3 familier som har meldt sig som interesseret og jeg er ved at finde en dato hvor vi kan mødes. Det var måske en god ide om I var med og måske også familien Q? Det vil jeg lige kontakte jer om under mere private forhold. Men tak for jeres indlæg.
Werge
TAK for dette gode indlæg. Jeg ved hvor meget jeres indsats gør for drengene og jeg ved hvordan de skatter Jer alle i Hjørring.
Jeg kan oplyse jer at der er 3 familier som har meldt sig som interesseret og jeg er ved at finde en dato hvor vi kan mødes. Det var måske en god ide om I var med og måske også familien Q? Det vil jeg lige kontakte jer om under mere private forhold. Men tak for jeres indlæg.
Werge
-
Altoriso
Re: Venskab med de afrikanske drenge i FCM
Vil lige her fra Sjælland af have lov til at rose Jer for det arbejde i yder for disse drenge, som er så langt væk hjemmefra !
Det er jo ikke et aspekt som ret mange fans måske tænker på i kampens hede
Jan Sjællænderen
Det er jo ikke et aspekt som ret mange fans måske tænker på i kampens hede
Jan Sjællænderen