On(e)side

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Aaes

On(e)side

Indlæg af Aaes »

Hmm, er det bare mig eller er det ved at være lidt for lav standard i det (lorte) program !

For det første har de af en eller anden mærkelig årsag, INGEN dækning af FCM-AAB overhovedet (ellers overså jeg den da bare). Men derudover så har de til FCK-OB kampen en 6-7 interviews mens der til en kamp som ACH-EFB er 1 eller 2 interviews ? Derudover er både Rene Meulensteen, Kim Daugaard, Per Nielsen på banen med kommentarer flere gange gennem programmet.

Jeg skal ikke kunne sige om der er flere der gider høre Per Nielsen hælde vand ud af ørene end der vil høre en arrig Viborg-spiller forklare om dagens nederlag (det eneste positive i dagens program var den arrige viborg-spiler).

Derudover har de lige fået hvad de manglede, en 3. "guldfugl" sådan så de nu har 3 hold fra sjælland som de kan dække ekstra meget ! De skulle jo nødigt for langt væk for at lave deres "program".

Og til sidst. Man skulle sgu da tro at det enten var Niels Chr. Holmstrøm eller Peter Palland de har ansat til at dele karakterer ud i det program ! 6 til FCM og 8 til et FCK hold LANGT under niveau !

DET ER EN OMMER ONESIDE !!!
Senest rettet af Aaes 13. aug 2006, 23:24, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: On(e)side

Indlæg af Peter Ross »

Hele Danmarks public-service kanal, DR, tager prisen.

Hvor er det bare en dejlig viden til hele landet, at der i det sydlige Indien blev afholdt kap-sejlads, med mindst 50 indere på hver "båd".

Men ikke en gang 20 sekunder kan de bruge på FCM-AaB ? Jeg mener ikke at huske, de ikke viser BIF/FCK, når de har spillet lørdagskampe ?

Peter Ross

Takito

Indlæg af Takito »

Hvis i følger lidt med i hvad der sker i Onside.. Så er der en del 1 og en del 2.. i del1 havde det et fyldigt sammendrag af kampen mellem FCM - AaB... Del 2 koncenterer sig mest om den sene kamp. og så en masse ekstra analyser

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nu snakkede jeg ikke om Onside, for dem har jeg opgivet, men mere om DR, der i mine øjne ikke yder den service, en "public-service kanal" burde gøre, når de tillader sig overhovedet ikke at sende et sekund fra 1 ud af 6 kampe i en runde.

Peter Ross

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Takito skrev:
-------------------------------------------------------
Del 2 koncenterer sig mest om den sene
> kamp. og så en masse ekstra analyser

Af BIF og FCK...

Aaes

Indlæg af Aaes »

Mmh, den såkaldte "del 1", hvornår bliver den vist ?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Efter at Carsten Werge, Per Frimann og John Faxe (med andre) har leget dampbørn i 3 timer.
Det er egentlig nok lidt meget at forlange af folk, at de skal være vågne på det tidspunkt, for det jeg så af Totalfodbold var godt nok kedeligt !

Carsten Werge sidder og pruster som en elefant i hans mikrofon, når de får live-reportager fra andre stadions, mens John Faxe virker til at være gennemsyret af Brøndby. Kan de for dælen ikke sætte en anden til at kommentere deres kampe, så man slipper for de meget partiske kommentarer ?

Peter Ross

Aaes

Indlæg af Aaes »

Det var da ikke så galt med Faxe ? Udover han var ved at slå Poul Hansen ihjel for at fortælle om at ham der "Pegasus" (ham den nye fra hullabulla-land), brændte jordens største chance. En chance som Faxe havde puttet ind 10 gange inden Peguero prikkede til bolden :)

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hmm... Fik ikke lige set onside, men kan det virkelig passe, at de gav FCM karakteren 6 ? :S

Aaes

Indlæg af Aaes »

Yes ! Og FCK som var LANGT under niveau fik 8 !

Aaes

Indlæg af Aaes »

Når FCK-FCM skal spille bliver de, når FCM spiller FCK ud af banen, nødt til at give FCM 13 for at FCK skal kunne få 10 :P

For FCK kan jo IKKE være dårlige !

Xort

Indlæg af Xort »

Jeg blev bare sur da je så kampen FCK - OB..

kommentatorene jublede jo da FCK scorede.. og sagde dirkete "så må vi håbe vi score igen"

Det er fanme for dårligt at man ikke engang kan finde en kommentator som i det mindste kan lade som om han er neutral under kampene..!

Kent

Indlæg af Kent »

Aaes skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Og til sidst. Man skulle sgu da tro at det enten
> var Niels Chr. Holmstrøm eller Peter Palland de
> har ansat til at dele karakterer ud i det program
> ! 6 til FCM

Det undrer også mig meget, at man giver FCM 6 og AaB 8. Fair nok, at det ikke var en særlig god kamp, men at vi er 2 karakterer under Aab er altså skudt helt forbi.

Enten skulle det være 8-8 eller måske 7-8 til AaB. Vi vandt, hvad mere kan forlanges? - hvad havde vi fået, hvis vi havde tabt eller spillet uafgjort?

De er sgu nok bare sure, fordi vi fik ødelagt al deres hype om Aab. Nu er de så nød til at hype FCN, der jo har slået så imponerende hold som SIF, Randers og Vejle.......

Kent

Kasper_Nielsen

Det har der generelt været problemer med, med de danske kommentatorer. Det er så tydeligt at høre, at mange af dem tager parti.

F.eks. så var der Jens Jørgen Brinch, som åbenlys var AaB fans helt ind til knoglerne. Han kommenterede altid AaB, og så altid deres kampe, når han havde mulighed for det. Og for 2 sæsoner tilbage, da vi nakkede AaB 4-1 i bronzekampen, sagde han lige efter kampen, at det var meget ufortjent.

Ligeledes synes jeg også tidligere at Michael Shaeffer har vist sig som Brøndby sympatisør. F.eks. i pokalfinalen for 2 år tilbage, synes jeg det var tydeligt, hvem han holdte med. Og sådan er det hele vejen igennem.

Jeg synes kun der er én god kommentator på viasats kanaler, og det er Anders Lund. Han tager aldrig parti, men er derimod altid 100% objektiv.

Viasat skulle overveje at smide Flemming Toft på lønningslisten, da han nok er den bedste kommentator i dansk fodbold nogensinde foruden Svend Gerhs.

Kasper_Nielsen

Jamen jeg er så træt af de danske "eksperters" udsagn. De gør så meget ud af de mindste forbedringer.

Tag nu AaB f.eks.
Efter 4 kampe og 4 sejre mente de, at AaB i år kunne konkurrerer direkte mod FCK og BIF. Hvad bygger de det på?

De 4 kampe var mod: SIF,Vejle,VFF og EfB
SIF - 0 point efter 4 kampe
Vejle - 0 point efter 4 kampe
VFF - Det hold i SAS Ligaen i størst krise. 11 spillere, og 20 DS spillere?
EfB - Udmærket hold, men med et forsvar som gang på gang holder åbent hus.

Udfra min konklusion, har de altså på ingen måde fået tilstrækkelig modstand i de 4 første kampe, og det var også derfor jeg mente, at vi var ligeså stor favorit i gårsdagens kamp mod dem.

Og som Kent siger, er de nu startet med at opreklamere en masse omkring FC Nordsjælland.
Jeg må da indrømme, at de har spillet bedre end forventet. Men stadig vil jeg mene at det er uvidenhed efter 5 kampe at sige, at de er kommet op i toppen for at blive.
De har spillet mod:

Randers - oprykkere, som i første kamp fik 03. Det siger vel lidt.
Brøndby - Godt hold, men de tabte også.
Silkeborg - Ja?
Esbjerg - Som sagt, godt hold men pt et elendigt forsvar. Siger også lidt at der gik 5 mål ind?
Vejle - Tjae?

"eksperterne" må altså lige til at spænde hjelmen før de uden videre dømmer de danske hold.

Besvar