Min favorit er billede nr. 2
Smiley faces (GRaversen vs. Robinho)
-
M. Lissau
Smiley faces (GRaversen vs. Robinho)
Senest rettet af M. Lissau 3. aug 2006, 01:40, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Smiley faces (GRaversen vs. Robinho)
Nr 15 er heller ikke helt tosset... eller det er Capello jo netop 
-
Gaston
JEg er ikke i tvivl om at Graver selv er ude om meget af det her, men pussigt nok at det er ham der er på salgslisten der er i fokus på billedserien... Gad godt have set om Robinho rent faktisk bliver så tosset at han vælger at slå ud efter "El Ogro". Så skal man da godt nok være vred, mandens størrelse taget i betragtning... 
-
Halkjær
Ja hvad tænker Robinho på, han har da ikke en chance..
Måske er det snedigt af Gravesen at gøre sig upopulær, for så kan det jo være de sænker prisen på ham så han nemmere kan blive solgt. På den anden side er der jo ikke mange klubber der gider at have en uromager.
Måske er det snedigt af Gravesen at gøre sig upopulær, for så kan det jo være de sænker prisen på ham så han nemmere kan blive solgt. På den anden side er der jo ikke mange klubber der gider at have en uromager.
-
schou
jeg kan da komme i tanke om een klub. FC Midtjylland. 
/schou
/schou
-
Martin
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Nr 15 er heller ikke helt tosset... eller det er
> Capello jo netop
>
> ***************************************
>
> Husk at besøge
>
Man må da sige Graversen formår at føre sig frem unden den nye træner
Han må føle sig presset, og forsøger at yde 300% under hver træning, og så bliver han alligevel grint af osv. Jeg tror ikke Thomas har det let dernede lige nu, men lur mig om han ikke finder tilbage til startsopstillingen på et eller andet tidspunkt, hvis han bliver dernede...
-------------------------------------------------------
> Nr 15 er heller ikke helt tosset... eller det er
> Capello jo netop
>
>
> Husk at besøge
>
Man må da sige Graversen formår at føre sig frem unden den nye træner
Han må føle sig presset, og forsøger at yde 300% under hver træning, og så bliver han alligevel grint af osv. Jeg tror ikke Thomas har det let dernede lige nu, men lur mig om han ikke finder tilbage til startsopstillingen på et eller andet tidspunkt, hvis han bliver dernede...
-
Sir Lago
Ham Robinho er sgu modig... Han er vel 1 meter høj og har tændstikarme og tændstikben.... Og med det ry Graveren har...
Billede 2 ligner Graveren, en der vil hamre højre arm igennem hovedet på Robinho...
Billede 2 ligner Graveren, en der vil hamre højre arm igennem hovedet på Robinho...
-
M. Lissau
Hvis man ser billederne igennem ser det ud til at salgado er den der får graver til ro, mens det er baptista der stopper ham fysisk...
Jeg forstår ikke at han siger graver ikke slår efter robinho. på disse billeder ser det sådan ud...
-
YahooSeeker [Bot]
Men sjovt at se Roberto Carlos og en anden gøre grin med Graver i TV Sporten, hehe. Men han blev da også pivet ud af tilskuerne, så det er åbentbart Graver der er blevet syndebukken, hvilket man også kan fornemme i de spanske medier.
-
Glen
Med hensyn til Graversen er det ikke han salgpris på sølle 27 milioner som forhindre ham i at blive solgt, men nærmere hans månedsløn som skulle ligge på omkring 2 mill. Jeg tror nærmere at Graversen kæmper med næb og klør for at blive i Real (underlig nok) Graversen spillede meget bedre i Everton hvor hans spil var meget mere fremadrettet. Nej Graversen tilbage til engelsk fodbold, hvor medspillerene kan tåle en herretakling også når det "bare" er til træning
)