Snydt igen igen...
-
Kent
Re: Snydt igen igen...
BW - 665 skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det går jeg ud fra at folk godt selv ved? Har jeg
> på fornemmelsen du også gør...
Kan du ikke se, at det netop er sådanne udsagn, der gør dig utroværdig.
Hvis vi vidste det, og det var så åbenlyst som du lader til at tro, så var der jo ingen grund til at vi stiller spørgsmål ved det. Men det gør vi - fordi det - efter min mening - netop ikke er åbenlyst. Derfor vil jeg gerne have at du argumenterer for din holdning. Men det nægter du konsekvent.
Hvis ikke engang du kan komme med et eneste eksempel til at bakke din påstand op, så er du altså på tynd is.
>Tag et kig rundt i
> suppen og se på hvordan mange af de spillere der
> er hentet på en fri transfer har klaret sig, som
> vi kunne have fået fat på.
Hvem snakker du om? - Jeg kan ikke se ret mange - om nogen - spillere, der er hentet på frie transfere, som er relevante for os, økonomisk mulige for os, og som man må formode ville vælge os frem for den klub de endte i.
Kent
>
> Det går jeg ud fra at folk godt selv ved? Har jeg
> på fornemmelsen du også gør...
Kan du ikke se, at det netop er sådanne udsagn, der gør dig utroværdig.
Hvis vi vidste det, og det var så åbenlyst som du lader til at tro, så var der jo ingen grund til at vi stiller spørgsmål ved det. Men det gør vi - fordi det - efter min mening - netop ikke er åbenlyst. Derfor vil jeg gerne have at du argumenterer for din holdning. Men det nægter du konsekvent.
Hvis ikke engang du kan komme med et eneste eksempel til at bakke din påstand op, så er du altså på tynd is.
>Tag et kig rundt i
> suppen og se på hvordan mange af de spillere der
> er hentet på en fri transfer har klaret sig, som
> vi kunne have fået fat på.
Hvem snakker du om? - Jeg kan ikke se ret mange - om nogen - spillere, der er hentet på frie transfere, som er relevante for os, økonomisk mulige for os, og som man må formode ville vælge os frem for den klub de endte i.
Kent
-
Jesper BW1100
Må ærlig indrømme at jeg synes Kent har fået pillet din kritik utrolig meget ned. Og det virker for mig som om du bare ikke vil indrømme det!
-
Pacman
JesperK skrev:
3) Det er en lotteriseddel hver gang man finder en transferfri eller ikke transferfri eksotisk spiller.
Det kommer vel an på om man har gjort sit hjemmearbejde godt nok. Om man har et godt scout-netværk. Skriver man kontrakter i blinde, må man forvente at det kan gå galt.
3) Det er en lotteriseddel hver gang man finder en transferfri eller ikke transferfri eksotisk spiller.
Det kommer vel an på om man har gjort sit hjemmearbejde godt nok. Om man har et godt scout-netværk. Skriver man kontrakter i blinde, må man forvente at det kan gå galt.
-
BW - 665
Jeg er tilbøjelig til at være enig til en hvis grad, men hans argumentation er ganske uholdbar på flere områder...
Kan ikke have med at gøre at han lægger ord i munden på mig, og at han fordrejer mine udsagn så han for det til at lyde som om jeg siger at de spillere de andre klubber har hentet på fri transfer var interessante for os, for det er slet ikke et af mine "centrale kritikpunkter" som han så fint døbte det...
Når det så er sagt, så må jeg vel ærligt erkende at jeg nok har fået øjnene op for at fri transfere ikke er så ophøjede muligheder som først antaget, det må jeg nok desværre erkende...
Kan ikke have med at gøre at han lægger ord i munden på mig, og at han fordrejer mine udsagn så han for det til at lyde som om jeg siger at de spillere de andre klubber har hentet på fri transfer var interessante for os, for det er slet ikke et af mine "centrale kritikpunkter" som han så fint døbte det...
Når det så er sagt, så må jeg vel ærligt erkende at jeg nok har fået øjnene op for at fri transfere ikke er så ophøjede muligheder som først antaget, det må jeg nok desværre erkende...
-
YahooSeeker [Bot]
BW - 665 skrev:
> Jeg er tilbøjelig til at være enig til en hvis
> grad, men hans argumentation er ganske uholdbar på
> flere områder...
Hvilke områder er det hans argumentationn er uholdbar på?
> Kan ikke have med at gøre at han lægger ord i
> munden på mig, og at han fordrejer mine udsagn så
> han for det til at lyde som om jeg siger at de
> spillere de andre klubber har hentet på fri
> transfer var interessante for os, for det er slet
> ikke et af mine "centrale kritikpunkter" som han
> så fint døbte det...
Hvad var det så du ville diskutere? For mig at se har du lige selv sagt at det du startede med at brokke dig over ved du ikke om der er noget at brokke sig over??? hjælp mig lige jeg er sku godt forvirret.
> Når det så er sagt, så må jeg vel ærligt erkende
> at jeg nok har fået øjnene op for at fri transfere
> ikke er så ophøjede muligheder som først antaget,
> det må jeg nok desværre erkende...
Det var da fint du har fundet ud af noget men jeg er vist ikke den eneste, der stadig ikke har fundet ud af hvad din pointe var??
> Jeg er tilbøjelig til at være enig til en hvis
> grad, men hans argumentation er ganske uholdbar på
> flere områder...
Hvilke områder er det hans argumentationn er uholdbar på?
> Kan ikke have med at gøre at han lægger ord i
> munden på mig, og at han fordrejer mine udsagn så
> han for det til at lyde som om jeg siger at de
> spillere de andre klubber har hentet på fri
> transfer var interessante for os, for det er slet
> ikke et af mine "centrale kritikpunkter" som han
> så fint døbte det...
Hvad var det så du ville diskutere? For mig at se har du lige selv sagt at det du startede med at brokke dig over ved du ikke om der er noget at brokke sig over??? hjælp mig lige jeg er sku godt forvirret.
> Når det så er sagt, så må jeg vel ærligt erkende
> at jeg nok har fået øjnene op for at fri transfere
> ikke er så ophøjede muligheder som først antaget,
> det må jeg nok desværre erkende...
Det var da fint du har fundet ud af noget men jeg er vist ikke den eneste, der stadig ikke har fundet ud af hvad din pointe var??
-
BW - 665
Hekler skrev:
> Hvilke områder er det hans argumentationn er
> uholdbar på?
Ved at drage konklusioner omkring min mening, ved at lægge ord i munden på mig og ved at gøre sig til dommer over hvad jeg mener og ikke mener.
> Hvad var det så du ville diskutere? For mig at se
> har du lige selv sagt at det du startede med at
> brokke dig over ved du ikke om der er noget at
> brokke sig over??? hjælp mig lige jeg er sku godt
> forvirret.
Ja det fornemmer jeg, men jeg skal da med glæde gøre det mere simpelt:
Jeg ville "brokke" mig over, at Ørgaard ikke har formået at hente transferfrie spillere til at forstærke truppen (Jeg mener ikke at Røll er en forstærkning), og at det for mig ikke virker som om han har blik for det marked uden for landets grænser.
> Det var da fint du har fundet ud af noget
Mange tak? Øhh...
> men jeg er vist ikke den eneste, der stadig ikke har
> fundet ud af hvad din pointe var??
Læs ovenfor ^^
> Hvilke områder er det hans argumentationn er
> uholdbar på?
Ved at drage konklusioner omkring min mening, ved at lægge ord i munden på mig og ved at gøre sig til dommer over hvad jeg mener og ikke mener.
> Hvad var det så du ville diskutere? For mig at se
> har du lige selv sagt at det du startede med at
> brokke dig over ved du ikke om der er noget at
> brokke sig over??? hjælp mig lige jeg er sku godt
> forvirret.
Ja det fornemmer jeg, men jeg skal da med glæde gøre det mere simpelt:
Jeg ville "brokke" mig over, at Ørgaard ikke har formået at hente transferfrie spillere til at forstærke truppen (Jeg mener ikke at Røll er en forstærkning), og at det for mig ikke virker som om han har blik for det marked uden for landets grænser.
> Det var da fint du har fundet ud af noget
Mange tak? Øhh...
> men jeg er vist ikke den eneste, der stadig ikke har
> fundet ud af hvad din pointe var??
Læs ovenfor ^^
-
Persian_Wolf
En skam vi ik fik snubbet Morten Nordstrand.
Han er værd at spille på som topscorer, selvom FCN nok ik er det mest scorende hold .
35 min, 2 kasser. Jeg lover jer, den mand vil score 20 mål i denne sæson, så det sagt =)
Han er værd at spille på som topscorer, selvom FCN nok ik er det mest scorende hold .
35 min, 2 kasser. Jeg lover jer, den mand vil score 20 mål i denne sæson, så det sagt =)
-
fadlaa
Det er længe længe siden jeg foreslog ham som oplagt forstærkning.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,281 ... #msg-28116
De fleste kommentarer jeg fik gik på at eftersom han KUN var 1 div spiller, ville han ikke kunne slå igennem her og nu.
Enkelte sammenlignede ham osse med en vis Morgens Laursen.
Jeg har haft den fornøjelse at opleve manden flere gange på lyngbys hold. Og ja jeg sagde OPLEVE. For det er hva han er
-
Jesper BW1100
Han mangler stadig at score et mål for at lave lige så mange mål som Mugge gjorde i hans debut
...
Ej Nordstrand har da vist at han kan lave kasser og skal nok blive en gevinst for FCN, hvis han holder fast i de døde perioder som han vil opleve i SAS-ligaen. Dem havde han ikke mange af i 1. Division
Ej Nordstrand har da vist at han kan lave kasser og skal nok blive en gevinst for FCN, hvis han holder fast i de døde perioder som han vil opleve i SAS-ligaen. Dem havde han ikke mange af i 1. Division