Topscorer på prøvetræning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sparvath

Topscorer på prøvetræning

Indlæg af Sparvath »

Ifølge BT's papirudgave skal FCM have Middelfarts topscorer, 22-årige Christian Olsen, til prøvetræning. Han har scoret 28-29 mål for deres DS hold. Han er på prøvetræning hos Viborg nu.

Er der nogen der kender til ham??
Senest rettet af Sparvath 11. jun 2006, 11:26, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Topscorer på prøvetræning

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg aner intet om manden, men det ser håbløst ud, hvis vi skal hente DS-spillere, for at "forstærke" angrebet.
Så vidt jeg husker Middelfarts spillestil, så var det meget lange bolde op til ham Christian Olsen, der ikke er særligt stor, men meget pågående. Hans opgave var så at få bolden i kassen, hvilket han har formået at gøre i denne sæson.

Han er kun 174 cm. høj, så det vil være en ny Akeem/Poku, dog uden den store speed kunne jeg forestille mig. Men kan han fortsætte med at score mål, så skal han da være velkommen, selvom jeg tvivler.

Peter Ross - Sommerferie !!!

Helge

Indlæg af Helge »

Christian Poulsen startede da også i DS hos Holbæk...og det er da gået rimeligt godt indtil videre...Så lad os nu se hvad spilleren fra Middelfart kan udrette...
Jeg syntes efterhånden kun FCM sælger spillere...vi får ingen erstatninger...hvad mener I?????

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Jeg synes også vi burde få noget ude fra, og hvis det ikke er til de startende 11, så ku ham Olsen, da være fin til at styrke bredden, hvis han ikke er så løntung en spiller...

Men hvis vi får ham ind, og har Poku, og Agbetu til at spille ved siden af Frank, og Baba Collins samtidig er på vej, hvad skal vi så med Kærgaard? Er han ikke også forholdsvis løntung?

Lyrsholt

Indlæg af Lyrsholt »

Han kan da finde ud af at ramme kassen i træningskampe for de grønne - ikke at man skal lægge så meget i det når modstanderen er et udvalgt hold fra fra Ny Favrholt Kommune... Men måske er han en topspiller i svøb ;)

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=56971

Besvar