Frank sat af?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hafferlaf

Frank sat af?

Indlæg af Hafferlaf »

Truppen mod FCK er udtaget:

Anders Rasmussen
Ola Tidman
Rasmus Daugaard
Kristian Bak Nielsen
Magnus Troest
Winston Reid
Jesper Mikkelsen
Mikkel Thygesen
Svenne Poulsen
Dennis Sørensen
Christian Traoré
Ajilore Femi
Claus Madsen
David Nielsen
Akeem Agbetu

Det var vel også på tide at Erik viste at man ikke ustraffet kan lade være med at score siden Falklandskrigen.
Senest rettet af Hafferlaf 16. apr 2006, 22:54, rettet i alt 1 gang.

Mose

Re: Frank sat af?

Indlæg af Mose »

Jeg er helt enig, men jeg håber nu Frank kommer i gang i aften. Jeg skal ind og se dem og jeg håber på to-tre kasser fra Frank i aften.

Mon ikke to-tre kampe på DS kan vende bøtten for ham.

En Frank tilbage i topform (som for efterhånden flere år tilbage) vil være vores bedste angriber.

kenny

Indlæg af kenny »

Mose,jeg håber på lidt info iaften (-:

weinkouff

Frank ude af scoringskrisen ???

Indlæg af weinkouff »

Hej...

I dagens kamp på Ikast stadion er stillingen lige nu: 2 - 0 til IFS/FCM... på to mål af FRANK KRISTENSEN... der mangler vel 15 - 20 min...

Fakta fra Jesper Weinkouff på Ikast Stadion..

Hilsen
Marian Weinkouff

bsj

Re: Frank ude af scoringskrisen ???

Indlæg af bsj »

Vil tiden jo vise... Men helt sikkert positiv at Frank sender den i kassen

btw tak for en update

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Så blev det 3 - 0 på Ikast stadion ved Morten Nielsen..
Bare en information til " os " som ikke lige kunne være i Ikast idag..

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Slut på Ikast stadion... 3 - 0 ....

Hilsen
Marian Weinkouff

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Helt sikkert fint for hans selvtillid at han fik scoret. omvendt vil jeg så osse sige at, hvis en mand som har næsten en hel superligasæson i benene ikke kunne skille sig ud mod et bundhold i DS ja så ser det skidt ud. tempoet og pladsen fx kan jo på ingen måde sammenlignes, men fint for ham at få selvtillid igennem mål, for det er og bliver det vigtigste for enhver angriber

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Det er jeg næppe den rette til at svare på...
Lagde bare lige de oplysninger ind jeg fik fra Jesper på Ikast stadion...
Men iøvrigt syntes jeg det er dejligt at se på dette forum, at I - fans - også interesserer jer for alle de andre hold i klubben..
Tak for det !!!

Hilsen
Marian Weinkouff

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det var ikke fordi Frank og Jungbloot manglede chancer. Vi kunne have ført 7-0 ved pausen, hvis bare afslutningerne havde været lidt mere præcise.

Franks første kasse, kom efter et smart Lawal-træk ved baglinien, og så skulle Frank bare studse den ind fra 2 meters afstand.
Det andet mål kom umiddelbart efter, da et hjørnespark til forreste stolpe, blev headet over til en helt fri Frank, som bare skulle sætte hovedet på.

Morten Nielsen scorede på en flot kontra, hvor Rasmus Hansen lagde den dybe stikning, som Morten Nielsen blot skulle løbe op, og lægge under keeperen.

Med lidt større skarphed fra begge hold, var kampen nok endt 13-1 til FCM, men godt det ikke blev sådan. Så var vi nok løbet tør for romerlys :-)

Peter Ross

Mose

Indlæg af Mose »

Kampfakta:

Tidman

Ulrik - Elgaard - Jonas D - Jørgensen

Sivebæk - Rasmus H - Lawal - Ragus

Frank - Jungbloot

Uds- Ragus med Morten Nielsen i pausen.

Kampen gav, som de fleste har set, tre sikrer point til den vigtige oprykning. Spillerne havde ellers lidt problemer med at få hul på bylden, men ellers en meget fortjent sejr.

Tidman havde en redning ellers ikke meget at lave.

Lindkvist var rimelig god. Bedst i anden halvleg hvor han var med i mange gode angreb. Gode indlæg som man sjældent ser fra ham når han optræder i venstre side. Han skal kæmpe med Daugård om pladsen på højre back, for vi skal helst have en venstrebenet til venstrebacken.

Jonas og Elgaard havde ikke meget at se til. Ransders får to-tre målchancer i kampen og i disse situationer så de uheldige ud, men ellers en fin kamp af midterforsvaret.

Jørgensen på venstrebacken var svag. Nu er han på vej tilbage fra en skade, men alligevel synes jeg det var dårligt. Han lignede ikke en der var for god til DS bold.

Hansen var OK. I glimt ser man, at han har et godt teknisk niveau. Han virker mere rigtigt placeret på den def. midtbane, som han spillede i aften, end som centerforsvar. Forlæng kontrakten med ham for han kan blive god.

Lawal var i mine øjne kampens bedste. Jeg har før vurderet ham til den svageste af afrikanerne i årgang 88, men i aften så jeg mere af hans potentiale. Utrolig dejlig boldomgang og med i meget opspil. Ligger i dag op til målet til 1-0 hvor han dribler sig fri på baglinjen. Spiller off. midt.

Ragus fik en halvleg på venstrekanten, og efter flere gode kampe var denne ikke mideværdig. Havde enkelte gode aktioner og et par afslutninger uden snært. Personligt tror jeg han er bedre på den offensive midt end på venstrekanten, men der spillede Lawal jo i aften.

Morten Nielsen kom ind i anden halvleg og spillede godt. En højrebenet på venstre kant er ikke optimalt, men han fik ret meget ud af det. God i spillet op af banen. Scorer målet til 3-0 efter oplæg af Elgen.

Sivebæk spillede som nat og dag. I første halvleg tænkte jeg, om jeg havde overvurderet ham, og at der nok gik et stykke tid inden han nåede SAS arena igen, men så spillede han sig gevaldigt op i anden halvleg. Ventrebacken hos Randers blev udstillet og vi var nu meget farlige fra højresiden.

Frank spillede en god kamp. Han er ikke typen der selv skaber chancerne, men det han gjrode idag var fint. Han ligger boldene fint af med hovedet og spiller fint sine medspillere. Han scorer to nemme mål idag, og ligger op til andre gode chancer. Frohåbentligt får han et par kampe mere på DS så han for alvor er sparket igang.

Jungbloot UHA UHA. Mange meget store chancer blev brændt. Sejren kunne vel havde været på 7-8 mål, hvis han havde haft en god dag, men hans engagement fejler ikke noget. Fuld af vilje og man ønsker virkelig han må scorer. Kom igen Jungbloot næste gang er den der.

Samlet set en fin godkendt indsats mod et svagt Randers hold.

kenny

Indlæg af kenny »

Hej Mose,jeg sætter virkelig stor pris på at du gider skrive et så fyldigt og godt referat af kampen..mange tak for det

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg siger også tak Mose, det er herligt :-)

kenny

Re: Mon Frank er med mod fcn?

Indlæg af kenny »

Er der nogen der ved om Franke er med imorgen??

BW - 665

Re: Mon Frank er med mod fcn?

Indlæg af BW - 665 »

Tjaa... Eftersom Kjærgård er skadet, vil jeg næsten tro det...

Besvar