Jeg troede kun de havde købt Fitness.dk

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Egebjerg

Jeg troede kun de havde købt Fitness.dk

Indlæg af Egebjerg »

Men jeg blev klogere......

Jeg er ikke en af dem som giver en dommer skyld for nederlag, men idag var det simpelthen for meget....

1-1 Albäck med hånden, så tydeligt at både dommer og linjevogter burde have dømt den.....

1-2 ikke skyggen af straffespark, Anders løber ud efter bolden og rammer en fck mand efter han har bokset bolden væk...

Bak's røde kort ser jeg ikke, men har hørt det var en hård tackling som burde have givet en ostemad, rødt kan måske forsvares....

1-3 ganske reelt mål og der burde nu stå 1-1....

Gennem hele kampen ser man tydeligt at dommeren er efter FCM og han forærer gang på gang FCK frispark..... Det eneste positive er dog at han godt selv er klar over den er gal, og han ser sig derfor nødsaget til at give Santos et gult for ingenting.....

Endnu et godt køb af Flemming Østergaard alias (mr. burns), den mand har sgu sans for forretning....

Ege

Senest rettet af Egebjerg 17. apr 2006, 13:05, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Jeg troede kun de havde købt Fitness.dk

Indlæg af jakob88 »

Jeg er så tæt på at gå amok... Det er det mest latterlige der nogensinde er foregået i kamp med FCM....

Og sådan er det jo altid når Københavnersvinene BIF & FCK er ved at tabe, så skal dommeren altid slikke dem i røven....

Det er forrygt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bak's udvisning var højest til et gult kort, og deres 2 første mål, er jo hovedrystende....

Ydermere kunne man fornemme alle de Jyske medløber FCK fans, som ikke havde i sinde at støtte FCK, da de var bagud (klap klap)...

Der burde nedlægges protest!!!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Så så.... En passende straf burde være, at han ikke skal dømme Sas liga....

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Glemte lige at nævne at han overser et klart straffe på David Nielsen i starten af kampen hvor William Kvist hopper i ryggen på ham....

Ege

Claus J

Indlæg af Claus J »

Kan ikke være ret uenig i det du skriver, dog mener jeg at straffe til FCK er ok da AR tromler Santos ned, samt rødt til KBN er OK, da det er en hensynsløs takling.

MEN......
Hvem Fanden er det der skaber de situationer for FCM, det er sgu den kære dommer, startende med en uhyggelig tynd ofF side af Claus M, i starten af første halvleg, senere tre på hinanden klokkeklare frispark midt på egen banehalvdel til FCM, som IKKE bliver dømt, Traore laver i frustration over en albue han får i hovedet, som dommeren ikke dømmer for, en frispark hvor han promte får gult.
Jeg kunne blive ved, men hvad nytter det.

LORTE DOMMER!!!!!!!!!!!

Glemte i min arrigskab også det straffe David bliver snydt for.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Man kan jo ikke forvente, han ser alt. Manden har jo kun 2 øjne :-S

Peter Ross - Fuck dommeren ! Død ved kølle !

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ramte Anders bolden før manden, eller ramte han manden før bolden ?

Kun 1 af ovenstående situationer burde udløse straffe. Gæt selv hvilken (Nej, Henrik Kragh, du må ikke gætte !)

Peter Ross

Claus J

Indlæg af Claus J »

Ok jeg kan have set forkert, men jeg ser ikke at AR rammer bolden før manden.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Peter> Lige præcis..... Jeg mener klart at Anders bokser bolden væk og rammer så Santos... Santos bliver ikke frataget en oplagt scoring, da bolden er langt ude af feltet da de støder sammen....

checkmates

Indlæg af checkmates »

OG dog Ross.
Der er også en liniedommer, altså 4 øjne!, der er ikke så meget at tale om, dommeren står garenteret på FCK fanklubs medlemsliste ligesom FISKEØJE.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Man burde skrive en sms til dommeren, hvori der skulle stå.

"Kære Henrik. Send mig venligst dit kontonummer! Det var flot dømt!

MVH Flemming Østergaard"

caspersm

Indlæg af caspersm »

dommerene har jo seks øjne til sammen 2+2+2=6, jeg med min to øjne som var længere væk kunne se at der var klar hånd på fck's første mål, straffet mener jeg var meget tyndt, det røde kort kunne jeg ikke se ordenligt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Dommeren er sgu en klonet fisk, hvis han har 6 øjne. Linjedommernes flagning er kun vejledende, og derfor har de sjovt nok ikke en fløjte :-)

Peter Ross

caspersm

Indlæg af caspersm »

efter at have set kampen kan jeg godt se at der var klart straffe.

Besvar