Tur fra Århus?
-
Toms
Tur fra Århus?
Hej jeg tænkte om der var nogen der var frisk på at tage til esbjerg om en uge fra Århus området?
Senest rettet af Toms 7. mar 2006, 08:46, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tur fra Århus?
Tænkte på om bussen ikk snart begynder at køre forbi Skive!! Den kunne fandme samle mange op der, det ved jeg..
-
Kent
Umiddelbart regner jeg med at ville til Esbjerg på søndag - så jeg er frisk.
Kent
Kent
-
jakob88
Hvis der er så mange fra Skive, er det måske en idé, at i foreslår BW at etablere en bus der kører fra Skive området.
Mere opbakning på udebane ville være perfekt!!!
Mere opbakning på udebane ville være perfekt!!!
-
Thomas Lund
Vi har pt. 8 medlemmer i Skive.
Det koster ca. 400 kr/timen at have en bus, så det er ikke realistisk at tro, at der vil være økonomi i at samle op i Skive.
Lund
Det koster ca. 400 kr/timen at have en bus, så det er ikke realistisk at tro, at der vil være økonomi i at samle op i Skive.
Lund
-
HauG
Havde ikke regnet med at skulle til esbjerg da jeg ikke kender nogle FCM fans i Århus, men hvis der er nogen der arrangerer en tur fra Århus, håber jeg da der kommmer lidt info her på siden...
-
NME
Hvis vi ikke køre ALT for tidligt er jeg også frisk.. Har lige tjekket tog-tiderne, og lige umiddelbart er dette mulighederne.. Men ville selvfølgelig være et hit hvis der var en der kunne ligge bil til..
Mulighed 1 :
RE Retning: Esbjerg st
Århus H 12.03.06 Afg. 11:35 6
Esbjerg st 12.03.06 Ank. 14:17 3
Varighed: 2:42; kører daglig
-------------------------------------------
Mulighed 2 :
IC Retning: Kastrup Lufthavn st
Århus H 12.03.06 Afg. 12:02 4
Fredericia st 12.03.06 Ank. 13:05 10
Fredericia st 12.03.06 Afg. 13:09 9 RE 3330
Varighed: 2:15; kører daglig
NB. : Begge muligheder afgår også en time tidligere hvis det er bedre..
Mulighed 1 :
Århus H 12.03.06 Afg. 11:35 6
Varighed: 2:42; kører daglig
-------------------------------------------
Mulighed 2 :
IC Retning: Kastrup Lufthavn st
Århus H 12.03.06 Afg. 12:02 4
Fredericia st 12.03.06 Ank. 13:05 10
Fredericia st 12.03.06 Afg. 13:09 9 RE 3330
Varighed: 2:15; kører daglig
NB. : Begge muligheder afgår også en time tidligere hvis det er bedre..
-
Hoffmann
Hvorfor tager i ikke bare toget til Ikast og kører med BW? Det må da være det billigste (indgang incl).
Hoffmann
Hoffmann
-
NME
Tjae..
+ siden : Det er billigere og så får man måske også lidt ekstra stemning i form af busturen..
- siden : Til gengæld skal man med X-bussen klok 10 fra Århus..
Konklusion : Hvis vi er nogle stykker der kører sammen kan vi nok også formå at skabe en god stemning i toget, og personligt ofre jeg gerne de ekstra penge for to timers ekstra søvn søndag morgen.. Men kan jo også stadig være at en bil bliver løsningen..
+ siden : Det er billigere og så får man måske også lidt ekstra stemning i form af busturen..
- siden : Til gengæld skal man med X-bussen klok 10 fra Århus..
Konklusion : Hvis vi er nogle stykker der kører sammen kan vi nok også formå at skabe en god stemning i toget, og personligt ofre jeg gerne de ekstra penge for to timers ekstra søvn søndag morgen.. Men kan jo også stadig være at en bil bliver løsningen..
-
NME
Now we are talking ! 
Hvis der er plads, så vil jeg gerne med. Mod et tilskud til benzinen naturligvis..
Hvis der er plads, så vil jeg gerne med. Mod et tilskud til benzinen naturligvis..
-
Kent
Der er plads til 4 ud over mig - og det er bare først-til-mølle princippet (så nu er der plads til 3 flere). Enten ved at svare i denne tråd eller sende mig en privat meddelelse.
Send evt. lige adresse + tlf.nr. til mig i en PM, så jeg kan finde ud af hvor der kan samles folk op - og så de nærmere detaljer kan aftales.
Kent
Send evt. lige adresse + tlf.nr. til mig i en PM, så jeg kan finde ud af hvor der kan samles folk op - og så de nærmere detaljer kan aftales.
Kent