Forza FC
Forza FC
Forza FC Midtjylland
Kæmp for sejren
Kæmp for sejren
Forza FC Midtjylland
Melodi: Foxtrot uniform Charlie kilo
Forza klap-klap
FC klap-klap
Kæmp for klap-klap
Sejren klap-klap
Så er der 3 bud, som jeg har samlet op.. Hvad for nogen kan bruges, hvad for nogen kan ikk? Kom nu lige og lad os få en debat igang om de her omtalte sange.
Andreas - Fyr den af på stadion
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 1. feb 2006, 23:32, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan sagtens se nogle perspektiver i den første sang !
Hvis man starter med at synge den lidt "blødt", så kan man gentage verset med lidt mere power på ( feks kraftigere stemmer )
Man kunne feks lade nogle synge den første linie, og så nogle andre den anden linie !
Så thumbs up herfra Holmen
Hehe og så var det Anni der havde lavet den
Men stadig thumbs up - også til dig Anni
Jeg syntes at de sange lyder gode, håber at de slår igennem.
Jeg har længe tænkt på om man kunne forbedre "Always behind you.."
Jeg syntes det er vores bedste sang, men den kunne måske gøres længere. Jeg prøver nu at lægge et forslag ind, som er åbent for alle til at kommentere og ændre i hvis man mener at det ikke er tilstrækkeligt gennemarbejdet. Sangen kan være lidt svær at greje f.eks hvor meget er omkvæd og hvor meget er vers. følgende forslag er min opfattelse af sangen.
1. vers
Always behind you we will stand cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no goal,
we’ll keep the black flag flying high
Oh flying high up in the sky, we’ll keep the black flag flying high.
We love you so, we fear no goal, we’ll keep the black flag flying high
2. vers
Throug times of trouble we’ll be strong and we’ll support you with our song
We will not fail, we will prevail, we’ll keep the black flag flying high
Oh flying high up in the sky,
we’ll keep the black flag flying high.
3. vers
The only thing that we expect is that you fight and show respect
To our club we love so much
we’ll keep the black flag flying high
Oh flying high up in the sky,
we’ll keep the black flag flying high.
Kommentarer udbedes, jeg vil gerne at det sproglige er i orden såddan at vi kan være den bekendt, så hvis noget kan ændres så fint med mig. Jeg syntes bare at vi behøver en sang som primært er vores og som vi kan føle stolthed over. Hvis der er nogen der ved om vi har taget sangen fra andre fangrupper, eller hvordan den er opstået, vil jeg gerne vide det. Jeg ønsker selfølgelig ikke at ødelægge eller stjæle noget andre har skabt.
(PS Jeg ved den virker lang, men jeg tror ikke at den tager så lang tid at synge, f.eks kunne man synge den ved kamstart som ofte gjor tidligere)
Simon Poulsen åh åh åh
Simon Poulsen åh åh åh
Han kom fra Nordtyskland
Nu er han vores mand
Simon Poulsen åh åh åh
Simon Poulsen åh åh åh
Claus Madsen åh åh åh
Claus Madsen åh åh åh
Han er en scoretrold
Han spiller drømmebold / Han styrer vores hold
Claus Madsen åh åh åh
Claus Madsen åh åh åh
Og den altid aktuelle:
The Moose
The Moose
The Moose is loose !
Hey der nogen som gemmer disse sange.. det kunne specielt være fedt med en sang til hver spiller.. er det noget der arbejdes på eller?? De første forslag er da kommet!
Troest troest troest Magnus Trosest!!!
sangen er vist blevet brugt før..
melodi: "vi har det wooo åhhhh så dejligt...
Mikkel Thygesen wooo åhhhh
Mikkel Thygesen wooo åhhhh
mangler lige det sidste digt men er lost for ideer..(gamel frem dreng han er, men det er han ikke mer)
måske i stil med zidan hvor tribunen "bukker" (mouhamed)
Allez allez allez allez David Nielsen David Nielsen david nielsen allez allez
Men jeg håber da nogen vil gemme sangene også kan vi måske prøve dem på stadion.. De kan f.eks. også lægges ind på BWtifo's hjemmeside under sange.. også bare som boblere..
Synes det er nogle fremragende sange de fleste af dem. Synes helt klart de skal transporteres ud på SAS. Desuden ville det være en god lejlighed at forsøge dem Torsdag d. 9, hvor vi modtager Hammerby.
Rart at høre at det kan bruges, man er altid lidt nervøs når man skal præsentere noget for andre, som man selv syntes er godt.
Det er fint at synge foe, jeg har bare altid sunget goal, fordi det lyder som goal på stadion. Altså at vi tog imod alle udfordringer og ikke var bange for at forsøge at opnå vores mål. Jeg kan da godt se at foe giver mere mening, og så har jeg også lært et nyt udtryk på engelsk idag.
Nogle af alle disse sange kunne man måske forestille sig introduceret på en stykke A4, ved stadion så havde alle en mulighed for at lære teksten hurtigere. Det er bare en ide, jeg skal selfølgelig ikke bestemme hvad tifo-gruppen skal lave, da jeg ikke selv har haft tid til at hjælpe dem. Det kan måske også virke for højskole agtigt at gøre det på den måde jeg ved det ikke.
Var der nogle der har kendskab til oprindelsen til Always behind you?