Hvordan kommer holdet til at se ud i den nye sæson?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvordan kommer holdet til at se ud i den nye sæson?
Salget af Michal Hansen og udsigten til at komme af med skaderne giver muligheder for et nyt hold. Hvis vi antager at FCM sælger sæsonnen og begynder at opbygge fremtidens hold, hvordan ser det så ud?
Kommer Heize ind på sidste skanse?
Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak tilbage?
Er kanterne klar eller skal vi have C. Sivebæk i aktion?
Hvem skal spille oppe foran hvis alle er klar?
Hvordan ser midbanen ud nu?
Kom med jeres bud og begrund dem gerne grundigt.
Kommer Heize ind på sidste skanse?
Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak tilbage?
Er kanterne klar eller skal vi have C. Sivebæk i aktion?
Hvem skal spille oppe foran hvis alle er klar?
Hvordan ser midbanen ud nu?
Kom med jeres bud og begrund dem gerne grundigt.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 7. jan 2006, 16:10, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Hvordan kommer holdet til at se ud i den nye sæson?
Ola
Daugaard - Bak - Troest/Mikkelsen/Traoré/Møller - Ulrik
Dennis - Thyge - Femi - Simon P.
David - Frank
Sådan tror jeg det kommer til at se ud, selvom jeg ser Heinze som en bedre keeper end både Ola og Anders. Dog tror jeg ikke, Erik tør satse på den unge og urutinerede.
Reserver: Heinze og Anders
Forsvar:
Daugaard på højreback er naturligt, da han for alvor her i efterårssæsonen har vist sit værd. Så forlæng dog den kontrakt, Ørgaard !!
Bak skal tilbage, når alle angriberne bliver klar. Hvis han når sit niveau fra foråret, så kunne han godt blive vores næste salg i sommerpausen.
Den anden plads i midterforsvaret er en åben kamp. Winston kan sådan set også indlemmes i den "krig", selvom han nok bliver fravalgt pga. alderen.
Ulrik skulle vist være godt på vej tilbage fra sin skade, så jeg spår, at han overtager venstre back, som han havde i foråret, inden skaden.
Reserver: Winston Reid, Magnus Troest, Nikolai Jørgensen, Leon Jessen, Marc Møller og Søren Skriver (?!)
Midtbanen:
Dennis passer rigtig godt til kanten, hvor han kan udnytte sin forholdsvis gode teknik, og slå de giftige indlæg, som han efterhånden har fået udviklet.
Behøver jeg kommentere Thygesen ?
Femi overtager pladsen efter MH (som han allerede havde erobret..), med mindre Traoré viser et vildt niveau, og der bliver foretrukket andre i midterforsvaret. Femi har et godt overblik, og fordeler boldene rimelig godt, så ham er jeg helt tryg ved.
Simon Poulsen på venstrekanten, kan der vist heller ikke sættes mange spørgsmålstegn ved ?
Reserver: Claus Madsen, Svenne Poulsen, Christian Sivebæk, Rasmus Hansen.
Angreb:
Folk er tit efter David, fordi han ikke scorer nok mål. Men de mål han mangler at score, dem skaber han med hans dejligt agressive stil, hvilket i sig selv er nok til en startplads, når man kaster et blik på de øvrige angribere.
En Frank Kristensen i topform, er for god til at have på bænken. Dog har Frank overhovedet ikke vist et eneste tegn på gode tider, i den tid han har fået på banen. Men jeg tror på, han vender stærkt tilbage fra sin skade, og scorer 10-15 mål i foråret (han skylder vist et par stykker efterhånden).
Reserver: Klaus Kærgaard, Kwadwo Poku, Martin Jungbloot.
Peter Ross
Daugaard - Bak - Troest/Mikkelsen/Traoré/Møller - Ulrik
Dennis - Thyge - Femi - Simon P.
David - Frank
Sådan tror jeg det kommer til at se ud, selvom jeg ser Heinze som en bedre keeper end både Ola og Anders. Dog tror jeg ikke, Erik tør satse på den unge og urutinerede.
Reserver: Heinze og Anders
Forsvar:
Daugaard på højreback er naturligt, da han for alvor her i efterårssæsonen har vist sit værd. Så forlæng dog den kontrakt, Ørgaard !!
Bak skal tilbage, når alle angriberne bliver klar. Hvis han når sit niveau fra foråret, så kunne han godt blive vores næste salg i sommerpausen.
Den anden plads i midterforsvaret er en åben kamp. Winston kan sådan set også indlemmes i den "krig", selvom han nok bliver fravalgt pga. alderen.
Ulrik skulle vist være godt på vej tilbage fra sin skade, så jeg spår, at han overtager venstre back, som han havde i foråret, inden skaden.
Reserver: Winston Reid, Magnus Troest, Nikolai Jørgensen, Leon Jessen, Marc Møller og Søren Skriver (?!)
Midtbanen:
Dennis passer rigtig godt til kanten, hvor han kan udnytte sin forholdsvis gode teknik, og slå de giftige indlæg, som han efterhånden har fået udviklet.
Behøver jeg kommentere Thygesen ?
Femi overtager pladsen efter MH (som han allerede havde erobret..), med mindre Traoré viser et vildt niveau, og der bliver foretrukket andre i midterforsvaret. Femi har et godt overblik, og fordeler boldene rimelig godt, så ham er jeg helt tryg ved.
Simon Poulsen på venstrekanten, kan der vist heller ikke sættes mange spørgsmålstegn ved ?
Reserver: Claus Madsen, Svenne Poulsen, Christian Sivebæk, Rasmus Hansen.
Angreb:
Folk er tit efter David, fordi han ikke scorer nok mål. Men de mål han mangler at score, dem skaber han med hans dejligt agressive stil, hvilket i sig selv er nok til en startplads, når man kaster et blik på de øvrige angribere.
En Frank Kristensen i topform, er for god til at have på bænken. Dog har Frank overhovedet ikke vist et eneste tegn på gode tider, i den tid han har fået på banen. Men jeg tror på, han vender stærkt tilbage fra sin skade, og scorer 10-15 mål i foråret (han skylder vist et par stykker efterhånden).
Reserver: Klaus Kærgaard, Kwadwo Poku, Martin Jungbloot.
Peter Ross
-
Jesper BW1100
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Kommer Heize ind på sidste skanse?
Nej det tror jeg ikke han gør. Nuvel har han vist ganske udemærket spil de gange vi har set ham i aktion. Men jeg mener ikke at Tidman har ret meget af skylden for vores dårlige efterår. I mine øjne har han været en udemærket sidste skanse, som alt for ofte er blevet svigtet af forsvaret. Desuden har han mere rutine end Heinze, hvilket er altafgørende for en keeper.
> Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak
> tilbage?
I mine øjne bør Bak ryge tilbage i forsvaret... Det har set ufattelig tyndt ud dernede og i mine øjne skal han ned og stabilisere det igen. Desuden har vi i mine øjne en del spillere oppe foran hvis alle bliver klar. Så i mine øjne ville Bak gøre mest nytte nede i forsvaret
> Er kanterne klar eller skal vi have C. Sivebæk i
> aktion?
Jeg tror ikke vi får Sivebæk så meget at se her i foråret. Måske en lille smule til slut i nogle kampe, så han kan komme ind og mærke fornemmelsen og niveauet i SAS-Ligaen. Men i mine øjne er han stadig en anelse for ung til at bruge regelmæssigt, og jeg tror på vi med bl.a. Simon Poulsen, Dennis Sørensen og Claus Madsen har dem der skal til på kanten. Men opstår der skader ville Sivebæk sikkert være en interessant gut at sætte ind. Men holder alle sig skadesfri tror jeg ikke vi får ham at se andet end en halv halvleg af og til.
> Hvem skal spille oppe foran hvis alle er klar?
Det skal Frank og David... I mine øjne de 2 klart bedste angribere vi har, og hvis de begge kommer i omdrejninger samtidig, så tror jeg de bliver en utrolig giftig duo. Med Kærgaard og Poku til at supplere dem mener jeg vi har et ganske udemærket angreb som, hvis de undgår alt for mange skader, burde præstere bedre end de viste i efteråret
> Hvordan ser midbanen ud nu?
Mit skud vil være at vi kommer til at se Simon P på venstrekanten og Dennis på højrekanten. Derudover tror jeg at vi får Thyge at se som den offensive midtermidt. En plads jeg synes han har spillet rigtig godt på i efteråret, hvor han var en af de få positive aspekter på vores hold. Den anden midtermidt burde i mine øjne besættes af Traoré. Han skal så ligge som den defensive idet Thyge som sagt var offensiv. Jeg mener simpelthen at vi har brug for en defensiv midt til at stabilisere vores defensive spil, som har været direkte miserabelt i store dele af efteråret. Og der mener jeg at Traoré er det oplagte valg!
> Kommer Heize ind på sidste skanse?
Nej det tror jeg ikke han gør. Nuvel har han vist ganske udemærket spil de gange vi har set ham i aktion. Men jeg mener ikke at Tidman har ret meget af skylden for vores dårlige efterår. I mine øjne har han været en udemærket sidste skanse, som alt for ofte er blevet svigtet af forsvaret. Desuden har han mere rutine end Heinze, hvilket er altafgørende for en keeper.
> Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak
> tilbage?
I mine øjne bør Bak ryge tilbage i forsvaret... Det har set ufattelig tyndt ud dernede og i mine øjne skal han ned og stabilisere det igen. Desuden har vi i mine øjne en del spillere oppe foran hvis alle bliver klar. Så i mine øjne ville Bak gøre mest nytte nede i forsvaret
> Er kanterne klar eller skal vi have C. Sivebæk i
> aktion?
Jeg tror ikke vi får Sivebæk så meget at se her i foråret. Måske en lille smule til slut i nogle kampe, så han kan komme ind og mærke fornemmelsen og niveauet i SAS-Ligaen. Men i mine øjne er han stadig en anelse for ung til at bruge regelmæssigt, og jeg tror på vi med bl.a. Simon Poulsen, Dennis Sørensen og Claus Madsen har dem der skal til på kanten. Men opstår der skader ville Sivebæk sikkert være en interessant gut at sætte ind. Men holder alle sig skadesfri tror jeg ikke vi får ham at se andet end en halv halvleg af og til.
> Hvem skal spille oppe foran hvis alle er klar?
Det skal Frank og David... I mine øjne de 2 klart bedste angribere vi har, og hvis de begge kommer i omdrejninger samtidig, så tror jeg de bliver en utrolig giftig duo. Med Kærgaard og Poku til at supplere dem mener jeg vi har et ganske udemærket angreb som, hvis de undgår alt for mange skader, burde præstere bedre end de viste i efteråret
> Hvordan ser midbanen ud nu?
Mit skud vil være at vi kommer til at se Simon P på venstrekanten og Dennis på højrekanten. Derudover tror jeg at vi får Thyge at se som den offensive midtermidt. En plads jeg synes han har spillet rigtig godt på i efteråret, hvor han var en af de få positive aspekter på vores hold. Den anden midtermidt burde i mine øjne besættes af Traoré. Han skal så ligge som den defensive idet Thyge som sagt var offensiv. Jeg mener simpelthen at vi har brug for en defensiv midt til at stabilisere vores defensive spil, som har været direkte miserabelt i store dele af efteråret. Og der mener jeg at Traoré er det oplagte valg!
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross skrev:
> Ola
>
> Daugaard - Bak - Troest/Mikkelsen/Traoré/Møller -
> Ulrik
>
> Dennis - Thyge - Femi - Simon P.
>
> David - Frank
>
Hvis du skulle vælge hvem så?
Jeg siger:
Arved ( Ola, synes jeg ikke har vist sit værd. Heinze får nok ikke ansvaret, primært pga. alder.)
Daugaard - Bak - Mikkelsen - Lindkvist (Troest, Winston Leon, Nicolaj Møller(Skriver skulle gerne komme tilbage men mange kampe bliver det nok ikke til med mindre der sker et mirakel!)
Dennis - Thyge - Femi - Simon (Claus Madsen, hver kamp han spiller er han en gevinst. Svenne Poulsen, Jeg har ikke set lyset i ham men jeg håber han kommer til at stråle. Christian Sivebæk, en ny og interessant tilføjelse interessant artikkel i Tipsblader forøvrigt. Rasmus Hansen, ser frem til at se noget mere til ham.
David - Poku (Klaus Kærgaard, vi har ikke fået noget ud af ham indtil nu, men på DS har han vist at hans niveau ligger langt højere end den modstand man møder der, et ny og uafprøvet våben i arsenalet. Frank Kirstensen, ufarlige Frank har ikke været ordenligt oppe i gear og sult tror jeg kan gøre meget!, Martin Jungbloot Tha Moose er den ultimative joker, den eneste mand i truppen uden kontrakt!.
Personligt håber jeg på at det manglende pres vil gore at holdet folder sig ud. der er mange spillere som er nået dertil hvor de skal vise noget som hold mere end individuelt, derfor tror jeg på store tind i resten af sæsonen.
> Ola
>
> Daugaard - Bak - Troest/Mikkelsen/Traoré/Møller -
> Ulrik
>
> Dennis - Thyge - Femi - Simon P.
>
> David - Frank
>
Hvis du skulle vælge hvem så?
Jeg siger:
Arved ( Ola, synes jeg ikke har vist sit værd. Heinze får nok ikke ansvaret, primært pga. alder.)
Daugaard - Bak - Mikkelsen - Lindkvist (Troest, Winston Leon, Nicolaj Møller(Skriver skulle gerne komme tilbage men mange kampe bliver det nok ikke til med mindre der sker et mirakel!)
Dennis - Thyge - Femi - Simon (Claus Madsen, hver kamp han spiller er han en gevinst. Svenne Poulsen, Jeg har ikke set lyset i ham men jeg håber han kommer til at stråle. Christian Sivebæk, en ny og interessant tilføjelse interessant artikkel i Tipsblader forøvrigt. Rasmus Hansen, ser frem til at se noget mere til ham.
David - Poku (Klaus Kærgaard, vi har ikke fået noget ud af ham indtil nu, men på DS har han vist at hans niveau ligger langt højere end den modstand man møder der, et ny og uafprøvet våben i arsenalet. Frank Kirstensen, ufarlige Frank har ikke været ordenligt oppe i gear og sult tror jeg kan gøre meget!, Martin Jungbloot Tha Moose er den ultimative joker, den eneste mand i truppen uden kontrakt!.
Personligt håber jeg på at det manglende pres vil gore at holdet folder sig ud. der er mange spillere som er nået dertil hvor de skal vise noget som hold mere end individuelt, derfor tror jeg på store tind i resten af sæsonen.
-
YahooSeeker [Bot]
Jesper BW1100 skrev:
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kommer Heize ind på sidste skanse?
> Nej det tror jeg ikke han gør. Nuvel har han vist
> ganske udemærket spil de gange vi har set ham i
> aktion. Men jeg mener ikke at Tidman har ret meget
> af skylden for vores dårlige efterår. I mine øjne
> har han været en udemærket sidste skanse, som alt
> for ofte er blevet svigtet af forsvaret. Desuden
> har han mere rutine end Heinze, hvilket er
> altafgørende for en keeper.
>
> > Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak
> > tilbage?
> I mine øjne bør Bak ryge tilbage i forsvaret...
> Det har set ufattelig tyndt ud dernede og i mine
> øjne skal han ned og stabilisere det igen. Desuden
> har vi i mine øjne en del spillere oppe foran hvis
> alle bliver klar. Så i mine øjne ville Bak gøre
> mest nytte nede i forsvaret
>
> > Er kanterne klar eller skal vi have C.
> Sivebæk i
> > aktion?
> Jeg tror ikke vi får Sivebæk så meget at se her i
> foråret. Måske en lille smule til slut i nogle
> kampe, så han kan komme ind og mærke fornemmelsen
> og niveauet i SAS-Ligaen. Men i mine øjne er han
> stadig en anelse for ung til at bruge
> regelmæssigt, og jeg tror på vi med bl.a. Simon
> Poulsen, Dennis Sørensen og Claus Madsen har dem
> der skal til på kanten. Men opstår der skader
> ville Sivebæk sikkert være en interessant gut at
> sætte ind. Men holder alle sig skadesfri tror jeg
> ikke vi får ham at se andet end en halv halvleg af
> og til.
>
> > Hvem skal spille oppe foran hvis alle er
> klar?
> Det skal Frank og David... I mine øjne de 2 klart
> bedste angribere vi har, og hvis de begge kommer i
> omdrejninger samtidig, så tror jeg de bliver en
> utrolig giftig duo. Med Kærgaard og Poku til at
> supplere dem mener jeg vi har et ganske udemærket
> angreb som, hvis de undgår alt for mange skader,
> burde præstere bedre end de viste i efteråret
>
> > Hvordan ser midbanen ud nu?
> Mit skud vil være at vi kommer til at se Simon P
> på venstrekanten og Dennis på højrekanten.
> Derudover tror jeg at vi får Thyge at se som den
> offensive midtermidt. En plads jeg synes han har
> spillet rigtig godt på i efteråret, hvor han var
> en af de få positive aspekter på vores hold. Den
> anden midtermidt burde i mine øjne besættes af
> Traoré. Han skal så ligge som den defensive idet
> Thyge som sagt var offensiv. Jeg mener simpelthen
> at vi har brug for en defensiv midt til at
> stabilisere vores defensive spil, som har været
> direkte miserabelt i store dele af efteråret. Og
> der mener jeg at Traoré er det oplagte valg!
>
>
>
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 05/01
> 19:22 af Jesper BW1100.
Hvordan ser dit hold ud så? Kom med din ønske opstilling!
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kommer Heize ind på sidste skanse?
> Nej det tror jeg ikke han gør. Nuvel har han vist
> ganske udemærket spil de gange vi har set ham i
> aktion. Men jeg mener ikke at Tidman har ret meget
> af skylden for vores dårlige efterår. I mine øjne
> har han været en udemærket sidste skanse, som alt
> for ofte er blevet svigtet af forsvaret. Desuden
> har han mere rutine end Heinze, hvilket er
> altafgørende for en keeper.
>
> > Slår de nye forsvarer igennem eller skal Bak
> > tilbage?
> I mine øjne bør Bak ryge tilbage i forsvaret...
> Det har set ufattelig tyndt ud dernede og i mine
> øjne skal han ned og stabilisere det igen. Desuden
> har vi i mine øjne en del spillere oppe foran hvis
> alle bliver klar. Så i mine øjne ville Bak gøre
> mest nytte nede i forsvaret
>
> > Er kanterne klar eller skal vi have C.
> Sivebæk i
> > aktion?
> Jeg tror ikke vi får Sivebæk så meget at se her i
> foråret. Måske en lille smule til slut i nogle
> kampe, så han kan komme ind og mærke fornemmelsen
> og niveauet i SAS-Ligaen. Men i mine øjne er han
> stadig en anelse for ung til at bruge
> regelmæssigt, og jeg tror på vi med bl.a. Simon
> Poulsen, Dennis Sørensen og Claus Madsen har dem
> der skal til på kanten. Men opstår der skader
> ville Sivebæk sikkert være en interessant gut at
> sætte ind. Men holder alle sig skadesfri tror jeg
> ikke vi får ham at se andet end en halv halvleg af
> og til.
>
> > Hvem skal spille oppe foran hvis alle er
> klar?
> Det skal Frank og David... I mine øjne de 2 klart
> bedste angribere vi har, og hvis de begge kommer i
> omdrejninger samtidig, så tror jeg de bliver en
> utrolig giftig duo. Med Kærgaard og Poku til at
> supplere dem mener jeg vi har et ganske udemærket
> angreb som, hvis de undgår alt for mange skader,
> burde præstere bedre end de viste i efteråret
>
> > Hvordan ser midbanen ud nu?
> Mit skud vil være at vi kommer til at se Simon P
> på venstrekanten og Dennis på højrekanten.
> Derudover tror jeg at vi får Thyge at se som den
> offensive midtermidt. En plads jeg synes han har
> spillet rigtig godt på i efteråret, hvor han var
> en af de få positive aspekter på vores hold. Den
> anden midtermidt burde i mine øjne besættes af
> Traoré. Han skal så ligge som den defensive idet
> Thyge som sagt var offensiv. Jeg mener simpelthen
> at vi har brug for en defensiv midt til at
> stabilisere vores defensive spil, som har været
> direkte miserabelt i store dele af efteråret. Og
> der mener jeg at Traoré er det oplagte valg!
>
>
>
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 05/01
> 19:22 af Jesper BW1100.
Hvordan ser dit hold ud så? Kom med din ønske opstilling!
-
Jesper BW1100
Tidman
Daugaard - Bak - Mikkelsen/Troest (ligger i mine øjne tæt) - Ulle
Traoré
Dennis - Thyge - Simon P
Frank - David
Reserver: Heinze, Reid, Møller, Femi, Madsen, Poku, Kærgaard m.fl.
Daugaard - Bak - Mikkelsen/Troest (ligger i mine øjne tæt) - Ulle
Traoré
Dennis - Thyge - Simon P
Frank - David
Reserver: Heinze, Reid, Møller, Femi, Madsen, Poku, Kærgaard m.fl.
-
Mose
Jeg ved vi næppe kommer til at stille sådan op, men nu leger jeg med mit hold:
(Spillestil som på landsholdet 4-3-3)
Heinze
Lindkvist - Winston - Bak(A) - Leon
Traore - Femi
Thygesen
Sivebæk - David - Simon P
Først om spillestilen:
Med vores afrikanere har vi i fremtiden spillere, der i den grad kan sætte sig igennem på kanterne. Derfor kunne jeg ønske mig denne type opstilling. Desuden tror jeg det ligger godt til Thygesen at få den rolle som Jon har på landsholdet. Skraldemænd på midtbanen ala Graver og Poulsen bliver så Femi og Traore.
De unge spillere:
Et hold skal sættes efter kvalitet og ikke efter alder, men omvendt gør det ikke noget at skele til fremtiden, når vi ligger som vi gør i ligaen.
Jeg synes dette hold kunne være spændende at se i aktion.
(Spillestil som på landsholdet 4-3-3)
Heinze
Lindkvist - Winston - Bak(A) - Leon
Traore - Femi
Thygesen
Sivebæk - David - Simon P
Først om spillestilen:
Med vores afrikanere har vi i fremtiden spillere, der i den grad kan sætte sig igennem på kanterne. Derfor kunne jeg ønske mig denne type opstilling. Desuden tror jeg det ligger godt til Thygesen at få den rolle som Jon har på landsholdet. Skraldemænd på midtbanen ala Graver og Poulsen bliver så Femi og Traore.
De unge spillere:
Et hold skal sættes efter kvalitet og ikke efter alder, men omvendt gør det ikke noget at skele til fremtiden, når vi ligger som vi gør i ligaen.
Jeg synes dette hold kunne være spændende at se i aktion.
-
Nicolai Kammersgaard
Mose skrev:
> Jeg ved vi næppe kommer til at stille sådan op,
> men nu leger jeg med mit hold:
>
> (Spillestil som på landsholdet 4-3-3)
>
> Heinze
>
> Lindkvist - Winston - Bak(A) - Leon
>
>
> Traore - Femi
>
> Thygesen
>
> Sivebæk - David - Simon P
>
>
> Først om spillestilen:
> Med vores afrikanere har vi i fremtiden spillere,
> der i den grad kan sætte sig igennem på kanterne.
> Derfor kunne jeg ønske mig denne type opstilling.
> Desuden tror jeg det ligger godt til Thygesen at
> få den rolle som Jon har på landsholdet.
> Skraldemænd på midtbanen ala Graver og Poulsen
> bliver så Femi og Traore.
>
> De unge spillere:
> Et hold skal sættes efter kvalitet og ikke efter
> alder, men omvendt gør det ikke noget at skele til
> fremtiden, når vi ligger som vi gør i ligaen.
>
> Jeg synes dette hold kunne være spændende at se i
> aktion.
>
4-3-3 tager langtid at køre ind se bare i Brøndby og jeg synes ikke vi skal smide sæsonen endnu en 4 plads kan nåes, men det kræver at vi ikke har så mange skader. Desuden er det eneste hold jeg kender til hvor 4-3-3 kører kanont i Barcalona og de fleste af de hold som praktisere denne spillestil køber også spillerne lige indtil pladserne, hvilket vi ikke har økonomi til.
Jeg frygter også at en 4-3-3 i nogle kampe vil blive en 4-5-1 og det kan man sku tage til Viborg for at se.
Min holdopstilling er en 4-4-2 med diamant
Ola
Daugaard evt. Ulle ell. Sivebæk Bak Mikkelsen Ulle evt. Nicolaj
Dennis Femi Simon P
Thyge
Frank David
Ola synes jeg har spillet glimrende men forsvaret har stået ringe som følge af skaderne.
Daugaard mangler lidt præcision i hans afleveringer og mangler nogle gange backup i forsvaret.
Bak skal stabilisere forsvaret sammen med Jesper og når så Bak bliver solgt så mener jeg at Winston er oplagt at kører ind hans hovedspil, spilforståelse og taklinger er glimrende.
Ulle er klart selvskrevet han er en af de største fightere på holdet. Og Nicolaj mener jeg ikke har spillet dårligere end resten af forsvaret og Leon er for langsom.
Mht. Sivebæk så ved jeg godt at fleste siger han skal spillefløj men med vores spillestil tror jeg godt han kunne klare en back.
Dennis har udviklet sig enormt og jeg håber at han kan komme ind i en god scoringsstime.
Femi fighter og erobre mange bolde derfor mener jeg han skal spille istedet for Theo.
Simon P er selvskrevet han udfordringer og speed er en evig trussel og desuden er der ikke så meget konkurrence lige på den plads.
Thyge behøver jeg vist ikke kommentere.
Frank og David havde jeg kæmpe forhåbninger til inden sæsonen og jeg håber de kommer igang her i foråret ellers ser jeg Elgen som alternativ til Frank og Poku til David. Kærgaard har jeg ikke set så ham kan jeg ikke sige noget om.
Nicolai Kammersgaard
Kommer der en angriber til FCM?
> Jeg ved vi næppe kommer til at stille sådan op,
> men nu leger jeg med mit hold:
>
> (Spillestil som på landsholdet 4-3-3)
>
> Heinze
>
> Lindkvist - Winston - Bak(A) - Leon
>
>
> Traore - Femi
>
> Thygesen
>
> Sivebæk - David - Simon P
>
>
> Først om spillestilen:
> Med vores afrikanere har vi i fremtiden spillere,
> der i den grad kan sætte sig igennem på kanterne.
> Derfor kunne jeg ønske mig denne type opstilling.
> Desuden tror jeg det ligger godt til Thygesen at
> få den rolle som Jon har på landsholdet.
> Skraldemænd på midtbanen ala Graver og Poulsen
> bliver så Femi og Traore.
>
> De unge spillere:
> Et hold skal sættes efter kvalitet og ikke efter
> alder, men omvendt gør det ikke noget at skele til
> fremtiden, når vi ligger som vi gør i ligaen.
>
> Jeg synes dette hold kunne være spændende at se i
> aktion.
>
4-3-3 tager langtid at køre ind se bare i Brøndby og jeg synes ikke vi skal smide sæsonen endnu en 4 plads kan nåes, men det kræver at vi ikke har så mange skader. Desuden er det eneste hold jeg kender til hvor 4-3-3 kører kanont i Barcalona og de fleste af de hold som praktisere denne spillestil køber også spillerne lige indtil pladserne, hvilket vi ikke har økonomi til.
Jeg frygter også at en 4-3-3 i nogle kampe vil blive en 4-5-1 og det kan man sku tage til Viborg for at se.
Min holdopstilling er en 4-4-2 med diamant
Ola
Daugaard evt. Ulle ell. Sivebæk Bak Mikkelsen Ulle evt. Nicolaj
Dennis Femi Simon P
Thyge
Frank David
Ola synes jeg har spillet glimrende men forsvaret har stået ringe som følge af skaderne.
Daugaard mangler lidt præcision i hans afleveringer og mangler nogle gange backup i forsvaret.
Bak skal stabilisere forsvaret sammen med Jesper og når så Bak bliver solgt så mener jeg at Winston er oplagt at kører ind hans hovedspil, spilforståelse og taklinger er glimrende.
Ulle er klart selvskrevet han er en af de største fightere på holdet. Og Nicolaj mener jeg ikke har spillet dårligere end resten af forsvaret og Leon er for langsom.
Mht. Sivebæk så ved jeg godt at fleste siger han skal spillefløj men med vores spillestil tror jeg godt han kunne klare en back.
Dennis har udviklet sig enormt og jeg håber at han kan komme ind i en god scoringsstime.
Femi fighter og erobre mange bolde derfor mener jeg han skal spille istedet for Theo.
Simon P er selvskrevet han udfordringer og speed er en evig trussel og desuden er der ikke så meget konkurrence lige på den plads.
Thyge behøver jeg vist ikke kommentere.
Frank og David havde jeg kæmpe forhåbninger til inden sæsonen og jeg håber de kommer igang her i foråret ellers ser jeg Elgen som alternativ til Frank og Poku til David. Kærgaard har jeg ikke set så ham kan jeg ikke sige noget om.
Nicolai Kammersgaard
Kommer der en angriber til FCM?
-
YahooSeeker [Bot]
4-1-1-2-2
Tidmann
Daugaard, Mikkelsen, Troest, U.L
Bak - oprydder, kreativ igangsætter med store offensive evner
Thygesen
Sørensen, Poulsen på kanterne
David, Frank
For vi en kompetent angriber mere, rykker David ned som hængende angriber i de blødere kampe. Troest kommer på bænken, og vi spiller herefter
Tidmann
Daugaard, Mikkelsen, UL
Bak Thygesen
Sørensen, David, Poulsen
Frank - ny mand
Bænk - Traore, Poku, Femi, Madsen - en bænk med mange muligheder
Tidmann
Daugaard, Mikkelsen, Troest, U.L
Bak - oprydder, kreativ igangsætter med store offensive evner
Thygesen
Sørensen, Poulsen på kanterne
David, Frank
For vi en kompetent angriber mere, rykker David ned som hængende angriber i de blødere kampe. Troest kommer på bænken, og vi spiller herefter
Tidmann
Daugaard, Mikkelsen, UL
Bak Thygesen
Sørensen, David, Poulsen
Frank - ny mand
Bænk - Traore, Poku, Femi, Madsen - en bænk med mange muligheder
-
mick
Heinze
Daugaard-Winston-Bak-Jesper M/Ulle
Siv-Traore/Femi-Thygesen-Simon P
Dennis S-David N
Og man skal ikke glemme at vores afrikanere snart er spilleberettiget
Daugaard-Winston-Bak-Jesper M/Ulle
Siv-Traore/Femi-Thygesen-Simon P
Dennis S-David N
Og man skal ikke glemme at vores afrikanere snart er spilleberettiget
-
ulv865
Jeg kan ikke være mere enig i det du Skriver Jesper.
Mit hold i sæson-starten, forudsat spillerne er klar, ser således ud:
Anders
Daugaard Bak Mikkelsen Ulle
Dennis Thyge Traoré Simon
David Frank
Anders sunes skal have en sidste chance, for at overbevise ER og Berg om, at han skal have forlænget sin kontrakt.
Daugaard har spillet fantastisk, Bak skal tilbage og have tro på at han kan styre det forsvar sammen med Mikkelsen. Men for at det hele skal være forudsigeligt, kunne jeg godt se en Mikkelsen på midtbanen et sted og så en af de unge (Troest/Reid) ned sammen med Bak. Ulle tilbage efter skade.
Dennis har også spillet over middel i de fleste kampe i efteråret og sammen med Thyge (offensiv) og Traoré (defensiv) og simon P, ser jeg en dynamisk og ganske kapabel midtbane. Alternativer (som nævnt) Mikkelsen, Svenne P og Madsen. Femi synes jeg er for uortodoks. I de kampe jeg har set, er han kommet ALT for sent i mange situationer, laver derfor frispark dumme steder på banen (et par af dem med knupperne forest - lige til RØDT), det duer ikke. Han kan sikkert blive god, men deciplinen og teknikken skal skærpes.
David og er UDEN TVIVL de bedste vi har (uden skader). Jeg glæder mig til at se, hvad Klavs har at vise, når han får chancen og ikke er skadet. Det der er nævnt tidligere i denne tråd lover godt. Poku er ikke god nok til start.
God vind drenge!
forza FCM
Ulv865
-
Sebdk
Jeg vil hellere se Lasse på mål end Anders! Anders får nok en kontrakt i Tjørring eller et sted hvor han kan bruges...
-
ralleandersen
Tror personligt at TIF ville ende i serie 4 med ham på mål.
Kommentar fra Bluepride.dk's debat.
http://www.armleg.com/forum/viewtopic.p ... 12b7ef4435
Kommentar fra Bluepride.dk's debat.
http://www.armleg.com/forum/viewtopic.p ... 12b7ef4435