Sakset fra Bold.dk: FC Midtjylland giver førsteholdsdebut til den 17-årige Winston Reid i FC Midtjyllands Royal League-premiere mod de norske mestre Vålerenga.
FC Midtjylland spiller torsdag sin premierekamp i Royal League mod Vålerenga, og for en enkelt spiller bliver det også debuten på Ulvenes bedste mandskab. FC Midtjylland har udtaget den 17-årige Winston Reid, og midterforsvareren starter inde mod de norske mestre:
- I får Winston Reid at se i morgen. Han starter inde i midterforsvaret, bekræfter FC Midtjyllands assistenttræner Thomas Thomasberg over for bold.dk.
Thomasberg har også ansvaret for Midtjyllands bedste ynglingehold, og her har han fulgt Winston Reid fra klubbens fodboldakademi i det seneste års tid:
- Han er en høj og hovedstødsstærk midterforsvarer, der generelt er en god fodboldspiller. Han er fra New Zealand, men han taler dansk og bliver dansk statsborger inden for det næste års tid, forklarer Thomasberg, der samtidig afviser, at Reid blot er med som reserve:
- Vi udtager dem, der er bedst til holdet, og da vi samtidig har et par skader på backerne, så kom Winston ind i billedet, slutter FC Midtjyllands assistenttræner.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeg mener helt sikkert at Winston Reid er en "Comming man" hos FCM. Han er god i hovedspillet, hurtig af sin størelse og så kan han laver nogle eminente taklinger. For mig at se, minder han lidt om FCN´s Francis Dickoh.
Winston Reid - Fremtides mand for FCM !
-
Von_Heino
Winston Reid - Fremtides mand for FCM !
Senest rettet af Von_Heino 24. nov 2005, 20:23, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Winston Reid - Fremtides mand for FCM !
Jeg ser ham helt klart også som fremtidens mand i FCM... Jeg håber at Reid og Troest kommer til at danne midterforsvaret inden længe, da jeg synes begge ser meget lovende ud. Troest har jo allerede bevist at han hører til på førsteholdet...
Hvis jeg skal sammenligne Winston Reid med en anden spiller fra Sas ligaen, synes jeg faktisk at han minder om Daniel Agger... Stærk i hovedspillet og sætter gode tacklinger ind... Det ser lovende ud!!!
Det er jo ikke dårligt at have en type som Daniel Agger, hvis han viser sig at have nogenlunde lignende kvaliteter....
Hvis jeg skal sammenligne Winston Reid med en anden spiller fra Sas ligaen, synes jeg faktisk at han minder om Daniel Agger... Stærk i hovedspillet og sætter gode tacklinger ind... Det ser lovende ud!!!
Det er jo ikke dårligt at have en type som Daniel Agger, hvis han viser sig at have nogenlunde lignende kvaliteter....
-
bobthebuilder_dk
Det er da i orden at håbe.... 
Tænk hvis alle står og griner af dig om et år eller to når han er solgt videre til chelsea for et to-cifret million beløb.....
Tænk hvis alle står og griner af dig om et år eller to når han er solgt videre til chelsea for et to-cifret million beløb.....
-
fadlaa
Damze nu ved jeg ikke om du som Jeg har haft fornøjelsen af at se Reid spille, men i mine øjne er der noget meget stort i støbeskeen med Winston. Agger er outstanding, men lad nu Winston få nogle år til at udvikle sig. Winston er i mine øjne mindst på højde med der Daniel Agger var som 17årig. Agger var for at sige det mildt en bisse på en bane som fik gule og røde kort i et væk. Fordi han var konstant overtændt Men det er der ingen som husker idag.
Det jeg mener er, at ingen kan sige hvor Winston er henne i sin udvikling som 20 årig. En ting er sikkert, personligt ser jeg ikke mange grænser for hvad han kan nå
Det jeg mener er, at ingen kan sige hvor Winston er henne i sin udvikling som 20 årig. En ting er sikkert, personligt ser jeg ikke mange grænser for hvad han kan nå
-
fadlaa
Ja de har lige givet 40 mill for et 16 årig serbisk supertalent. en meget høj forsvarer som Winston i øvrigt. Så hvem ved.
-
FrejPrahl
Nej er helt enig, synes også at Damzes indlæg var utroligt gnavent, modstræbende og helt igennem ligegyldigt, ja næsten futilt.
Men at han kan formulere sig på engelsk må da bevidne hans enorme intelligens.
Eller også prøver han at kompensere for hans ulideligt dårlige dansk?

Vi ses Mads
Men at han kan formulere sig på engelsk må da bevidne hans enorme intelligens.
Eller også prøver han at kompensere for hans ulideligt dårlige dansk?
Vi ses Mads