Det er alt for meget. Jeg håber ikke, at vi ender over 7,5 millioner kroner. Det er samtidig også sjovt, at SønderjyskE tror de skal have guld og grønne skove, især når de sælger deres måske største talent nogensinde til Brøndby for sølle 20 millioner kroner.ABT skrev: ↑4. aug 2026, 20:20Vi kan vel alle blive enige om, at 15 mio for Magnus Jensen er waaaay too much:
https://campo.dk/2026/08/04/fcm-handel- ... ga-profil/
Så ser jeg hellere vi kigger andre veje, eller hiver en op nede fra eller får omskolet en spiller.
Transfertråden - Sommer 2026
Re: Transfertråden - Sommer 2026
Ikke overraskende, kunne Mikael Uhre meget vel være fortid før det hele er begyndt: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ret-i-uhre
Gigantisk fejl kalkulation. Jeg er overrasket over hvor ringe han egentlig har set ud - Det er nok kommet bag på de fleste. Han har ingen fremtid i FCM, desværre. Mon ikke at folk som Uhre, Chili og Dani Silva snart får ny græs under fødderne.
Gigantisk fejl kalkulation. Jeg er overrasket over hvor ringe han egentlig har set ud - Det er nok kommet bag på de fleste. Han har ingen fremtid i FCM, desværre. Mon ikke at folk som Uhre, Chili og Dani Silva snart får ny græs under fødderne.
/ ABT

-
mousebreaker
Det var vel kun for at AGF ikke skulle få ham, og så håbede man han kunne bidrage med noget i situationer, hvor vi hidtil har brugt Chili.ABT skrev: ↑5. aug 2026, 10:44Ikke overraskende, kunne Mikael Uhre meget vel være fortid før det hele er begyndt: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ret-i-uhre
Jeg tror, at man har trykket på knappen hurtigt og ikke kigget ham grundigt igennem. Risikoen for at han leverede for AGF kunne man ikke leve med. Risk reward scenarie som man nok ikke fik regnet helt rigtigt ud, specielt ikke når man i bakspejlet smed mesterskabet i vinterens vindue.
AGF forstærkede sig, vi gjorde ikke. Farvel mesterskab
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Det forlyder nu (Bold.dk), at vi havde budt på Hyseni, ligesom en belgisk klub havde, men Hyseni ville kun til Brøndby (af de muligheder han havde)mousebreaker skrev: ↑28. jul 2026, 23:09Meldingerne lyder på 20 mio.
Hvis vi (og FCK) slet ikke har vist interesse i den prisklasse, så forstår jeg absolut ingenting. Kan jo godt være, at han ikke vil FCK eller FCM, men gerne vil til Brøndby. 20 mio - jeg undrer mig over den pris. Den synes godt nok lav. No-brainer, at komme ind i kampen om ham
Hvis spilleren ikke vil til FCM, så er det jo ligegyldigt om vi byder over.
Jeg undrer mig godt nok over, at SJE sælger til den pris. De må godt nok have fået saftige bonusser, ellers er de godt nok dårlige forretningsfolk
"There is a disconnect in what we know and what we do!