Transfertråden - Sommer 2026

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Transfertråden - Sommer 2026

Indlæg af ABT »

Med sæsonen afsluttet, tager vi hul på agurketiden. Det tegner sig til at blive måske det mest travle transfervindue i FCMs historie både på ud- og ind siden.

Det første rygte er allerede landet: Vi skulle have snøren ude efter Beijmo på en fri transfer. Som type ville han passe godt ind, men jeg tror han tager et money move til udlandet i en alder af 28.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... ter-beijmo

@Admin: tråden må gerne fastgøres til toppen af forummet!
/ ABT

Billede

JBT

Re: Transfertråden - Sommer 2026

Indlæg af JBT »

Jeg forsøger med de første par bud på forstærkninger og tror, vi kalder NK og Dolleren tilbage til den jyske muld. En dansk stamme og erfaring er vigtigere end nogensinde, og de kender om nogen gamet internationalt, så de vil formentlig passe fint ind på FCM’s hylde.

Økonomien er så det næste svære i det – eller er det egentlig det med AHP i ryggen? Det tror jeg ikke, uanset hvad CS forsøger at spinne sig til i pressen. Han sagde indirekte før kampen mod BIF, at truppen skulle udvides med to spillere for at kunne følge med på tre fronter. Jeg forstår det som kvalitetsspillere til start-11’eren.

Men bundniveauet skal også hæves, som Tullberg er inde på, og det kræver yderligere kvalitet hos de spillere, der ikke starter inde. Derfor bliver dette et kæmpe transfervindue og en stor opgave for Bach Bak, som næsten kun kan fejle, hvis ikke han får seriøs hjælp. Jeg synes endnu ikke, han har vist noget uden for banen på den front.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Ud: Mbabu, Paulinho, junior Ze

"mulige" ud: Chilufya, Gabriel, Uhre, Brumado og Cho

"mulige" storsalg ud: Osorio, Simsir, Dju, Diao, Castillo og Ólafsson

Boblere ind:
Jonathan Asp Jensen fra Grasshopper:
(Fc Bayern M ejer ham) FCM har en klausul der kan gøre ham billig at hente, FC Bayern vil af med ham, han har gjort det godt i Grasshopper, værdi 4 mill euro, kåret til at være blandt de mest lovende unge spillere i den her sæson i alpelandet.

Johannesen, Lindekilde og kristjansson fra Fredericia tilbage og se hvad de kan. Bjerge fra Hobro.

Nye mulige forstærkninger:
to til højre kant, en til venstre kant, en højre back, en defensiv midtbanespiller der kan spille fremad, et alternativ til Billing, to angribere og en offensiv midt. evt. ny målmand hvis olafsson sælges, og en klassemidtforsvar (hvis Diao sælges) der kan drive bolden fremad, altså skal være hurtig.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Hvad er holdningen til en evt. Dolberg transfer?

https://campo.dk/2026/05/20/eksklusivt- ... perligaen/

Han må jo nok betragtes som værende den totale modsætning af Tullberg, type mæssigt. Han burde gå ind i sin prime nu, men tænker det både vil kunne blive en dreng og en pige.
/ ABT

Billede

Due

Indlæg af Due »

Jeg synes det kunne være spændende. Jeg er dog lidt i tvivl om han passer ind i Tullberg system med hårdt pres.

Han skal nok score masser af mål hvis han kommer til superligaen.

Jeg synes dog det er lidt ærgerligt at se på de sociale medier at folk er efter ham pga hans attitude og ikke vil have ham til klubben.

Mange har opfattelse at han er arrogante, hvilket han ikke er.

Han er bare en stille og rolig, genert og introvert dreng fra Voel.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Due skrev:
20. maj 2026, 14:38
Jeg synes det kunne være spændende. Jeg er dog lidt i tvivl om han passer ind i Tullberg system med hårdt pres.

Han skal nok score masser af mål hvis han kommer til superligaen.

Jeg synes dog det er lidt ærgerligt at se på de sociale medier at folk er efter ham pga hans attitude og ikke vil have ham til klubben.

Mange har opfattelse at han er arrogante, hvilket han ikke er.

Han er bare en stille og rolig, genert og introvert dreng fra Voel.
jeg er ikke fan af ham, har er mere skadet end fit, hvis man ser på historiken, og passer han til press og som spilstation ????

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dolberg ville være en konge transfer. Men passer han til Tullbergs (hovedløse) pres? Nej. Så skal vi til at spille på en anden måde.

Due

Indlæg af Due »

Ravnen skrev:
20. maj 2026, 17:44
Dolberg ville være en konge transfer. Men passer han til Tullbergs (hovedløse) pres? Nej. Så skal vi til at spille på en anden måde.
Ja sådan ser jeg også lidt på det. Passer han ind i det hovedløse pres.

Og hvad med hans skade historik som nævnt. Jeg har ikke fulgt med. Er han så meget skadet at det vil være et sats?

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

ABT skrev:
18. maj 2026, 21:19

Det første rygte er allerede landet: Vi skulle have snøren ude efter Beijmo på en fri transfer. Som type ville han passe godt ind, men jeg tror han tager et money move til udlandet i en alder af 28.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... ter-beijmo
Så er Beijmo done deal i FCK. Tænker ikke det er et stort nederlag at han ryger til djævleøen. En evt. NK handel vil jeg rangere betydelig højere end en Beijmo deal. Det gik ikke så godt sidste gang FCK handlede i AGF (MEM) - Lad os se hvordan det går denne gang...

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... er-til-fck
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Det forlyder, at FCM og Lille forhandler om Simsir. Vel en glimrende destination og en klub der har OK dybe lommer. De skal spille CL, og Simsir er i den tyrkiske trup til VM, som forhåbentlig kan skubbe lidt yderligere til prisen.

Tak for showet, Aral.
/ ABT

Billede

Vijen

Indlæg af Vijen »

Skulle man komme med et frækt og måske også urealistisk bud på angriber. Så vil jeg sige Alexander Lind og Moukoko fra Fck. De er begge kun lejet. Mest realistisk er Moukoko, han har altså en spændende pakke og vores miljø kunne være godt for ham. Desværre er han begyndt at score mål for fck, så de ombestemmer sig muligvis og beholder ham.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Vijen skrev:
23. maj 2026, 08:55
Skulle man komme med et frækt og måske også urealistisk bud på angriber. Så vil jeg sige Alexander Lind og Moukoko fra Fck. De er begge kun lejet. Mest realistisk er Moukoko, han har altså en spændende pakke og vores miljø kunne være godt for ham. Desværre er han begyndt at score mål for fck, så de ombestemmer sig muligvis og beholder ham.
Jeg synes ikke Alexander Lind har spillet særlig godt siden sin Silkeborg tid.
Moukoko er en underlig størrelse. At han ikke spiller fast i FCK tyder vel på, at der er noget bagved scenerne vi ikke ved nok om. Nogle kampe forsvinder han ud af, han positionerer sig underligt, og det er vel reelt kun i kampen mod Brøndby han spillede fornuftigt, men der var Brøndby også en mand i undertal og Moukoko blev skiftet ind med friske ben mod et mørt Brøndby mandskab. Samtidig tror jeg heller ikke, at Moukoko gider Danmark mere, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Off-Topic:
Jeg så gerne at vi hentede den 23 årige Colombianer Camilo Mena fra Gdansk, da de i skrivende stund står til nedrykning i den polske Ekstraklasa (så han kan måske hentes billigere). Gdansk har scoret lige så mange mål som topholdet Poznań, og Camilo Mena står noteret for 5 mål og 6 assists som højre kant i denne sæson.

Edit:
Gdansk har også en spændende angriber: Tomas Bobcek, men han rygtes til Lyon og Monaco, så der kan vi nok ikke være med.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Jeg kan læse, at vi har haft snørren ude efter Winsley Boteli. Han virkede også spændende, og som en åbenlys erstatning til Franculino i tilfælde af at vi ikke har ham i næste uge.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/schw ... -pa-boteli
Løbet er dog kørt, da FC Sion har aktiveret deres købsoption og købt ham.

Besvar