Bugs

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Kejle

Bugs

Indlæg af Kejle »

Hvad så, bliver der taget hånd om det buggy login, eller skal graven bare dø en stille død?

Det kostede dælme meget aktivitet at den var nede og jeg synes virkelig ikke at andre steder, FB, X eller bluesky har nær den samme ånd som herinde.

Kejle

Re: Bugs

Indlæg af Kejle »

Bugs fortsætter. Er der nogen der læser med fra Admin?

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Ja, jeg læser med, det har ikke været prioriteret ret højt, men graven har været oppe og nede de sidste par dage og har nu ændret lidt layout - jeg er ved at opdaterer sitet, og så skulle det forhåbentligt gerne køre efterfølgende

Kejle

Indlæg af Kejle »

Farverne er godt nok en øjebæ :-(

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Enig - Det gamle tema kommer tilbage når opdateringen er færdig

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Forummet er nu opdateret til nyeste phpBB format, og det gamle tema er tilbage igen. Jeg er ikke 100 meter mester herinde, så meld gerne tilbage hvis der fortsat er bugs med diverse, så vil jeg gerne prøve at kigge på det.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Kan du ikke lave det så den gemmer login? Selvom jeg beder den om at huske mig, så skal jeg logge ind hver gang jeg kommer ind på siden. Ca. hver anden gang, kommer der så også en fejlmelding ved login, hvorefter jeg så kan logge ind ved klik nr. 2.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Og ændre sprog til dansk.

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Nu er vi tilbage på dansk i hvert fald. Det der med login skal jeg lige undersøge, jeg har ikke samme udfordring som du har.

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Tror det med login er fikset nu også

Kejle

Indlæg af Kejle »

Den gemmer i hvert fald ikke mit login, jeg skal logge ind hver gang.

Jeg har lige prøvet en håndfuld gange.

Den anden fejl jeg snakkede om var denne: "Du har indtastet et forkert brugernavn. Kontroller venligst dit brugernavn, og prøv igen. Hvis du fortsat har problemer, kontakt venligst boardadministrator."

Men der var ingen fejl, og når jeg så prøvede igen på den side kunne jeg logge ind. Den kom ikke hver gang, og jeg har ikke set den siden du skrev at det var fixet.

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Har ændret nu så ulvegraven har fået sit gamle domæne ulvegraven.dk tilbage og ikke ulvegraven.dk/ulvegraven, som det har været den seneste periode - ved ikke om det gør nogen forskel, men nu matcher cookie indstillingerne i hvert fald med det rigtige domæne - prøv evt. at nulstille cookies hos dig, det kan være det er det sidste der mangler.

Brugeravatar
JGToftdahl

Indlæg af JGToftdahl »

Bare lige til info, så kan det gøres nede i højre hjørne af siden her, så man ikke behøver at lede efter det alle mulige steder.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Bingo.

Det er helt sikkert det der har drillet siden omlægningen sidste år. Super.

Besvar