Vijen skrev: ↑25. maj 2025, 19:51
FCM2000 skrev: ↑25. maj 2025, 19:25
Vijen skrev: ↑25. maj 2025, 19:11
Ja, TT er rette mand. Vi er blevet bedre end i efteråret.
Nej, vi mangler en klar første keeper. Elias har fået chancen 2 gange og har ikke taget den
Output fra vores kanter skal blive større, Bravo bliver et bæst på vores midtbane
Ja, Steinlein kan være tilfreds. Vi er 2 point fra 2 i snit over sæsonen som normalt vil give guld.
FCM var 4 point foran FCK efter grundspillet, og nu -1, tabellen lyver aldrig, FCK var bedre end FCM i foråret.
i slutspillet fik FCM 1,7 point pr. kamp og FCK fik 2,2, de fik 1 point pr. udekamp, de lukkede 15 mål ind i 10 kampe.
Enig med Stimme, der var lagt op til guld, CL og pokal, de fik intet, skal spillerne videreudvikles skal der en ny mand til med ny energi efter min mening.
Ja, FCK var ekstremt dygtige i slutspillet. Derfor de er mestre.
Kamp 1-16 lavede vi 1,88 point i snit med +6 i målscore
Kamp 17-32 lavede vi 2,00 point i snit med +16 i målscore
Så vi har været bedre i sidste halvdel pointmæssigt, scoret flere mål og lukket færre ind.
Hvilken træner skulle vi hente ind, som med garanti levere bedre?
Jeg vil ikke give TT skylden for alt, han har haft en for ung trup, det jeg ser på er motivationsfaktoren fremadrettet, formår han at motivere de her spillere næste år ? det vil alle trænere støde ind i, at formå at motivere truppen og dens udvikling, og den er gensidig mellem træner og spillere, så det er ikke kun om man hedder TT.
En anden ting er, formår den sportlige ledelse at motivere truppen og træneren, jeg mener ledelsen har svigtet ved ikke at tilfører spillere, der kunne gå ind og løfte holdet fra dag 1, man sælger martinez og køber så en silva, der er en helt anden type, og som falder igennem på den defensive midtbaneplads han har haft, han er spilfordeler, og ryger på bænken, men er det det TT vil ??? han har vekslet mellem 2 angriber og 1 angriber flere gange og det viser tydeligvis at han har ledt efter noget der virkede.
Det er sindsyg vigtigt, at få 2-4 nye klassespillere, der kan rokerer lidt på hirarkiet og derved give motivation for hele holdet og ny energi.