SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

En decideret guldkamp, hvor vinderen har guldet i egne hænder.
Ved uafgjort har FCK desværre også guldet i egne hænder, men der vil så kun være 1 point imellem med 2 runder tilbage.

Vinder FCK, så er det nok 90-10 i deres favør.
Uafgjort, så er det nok 65-35
Vinder vi, så er det nok 75-25.

Derfor skal vi for alt i verden have en sejr.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

Lad os gøre det spændende.

FCM vinder med 1 mål i Parken.

Anden sidste runde vinder fck med 2 mål, imens FCM spiller uafgjort i Brøndby.

Så har vi en sidste runde hvor mesteren blive den der scorer flest mål i tilfælde af sejre til hjemmeholdene i Herning og i Parken

Copenhagenwolf
Indlæg: 185
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Vi er relativt tynde på den centrale midtbane med de to karantæner, så mon ikke det bliver noget ala 4-4-2, Oliver og Bravo centralt, Gogorza og Osorio på fløjene, og Buksa og Franculino helt fremme.

Fcm kan kun overraske, og det kan blive vores styrke og chance, for fejringen af mesterskabet er så småt i gang i FCK-kredse og på københavner-hovedredaktionerne. Selv i "neutrale" Mediano i dag snakker og snakker de i lange baner om hvordan FCK skal vinde over FCM og hvad der bliver afgørende for FCK. FCM får lige et lille vindue til sidst.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:
7. maj 2025, 10:04
En decideret guldkamp, hvor vinderen har guldet i egne hænder.
Ved uafgjort har FCK desværre også guldet i egne hænder, men der vil så kun være 1 point imellem med 2 runder tilbage.

Vinder FCK, så er det nok 90-10 i deres favør.
Uafgjort, så er det nok 65-35
Vinder vi, så er det nok 75-25.

Derfor skal vi for alt i verden have en sejr.
Tænker FCK er 65-70% før kampen i weekenden. Uafgjort så er den nok steget til 80-85%

Vinder vi, giver jeg kun 55% til os selv, hvis jeg skal have de positive briller på.
Den kamp på Brøndby stadion vi mangler er bare rigtig grim.
Vi er stort set døde hvis vi ikke vinder over FCK. De snubler ikke ude mod Randers, og slet ikke hjemme mod FCN.

Vi ligger som vi og i særdeleshed TT har redt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Well, det ligger klart til fck alle dage men man kan jo håber at bif ikke vil se guldet gå til Østerbro og måske lulle sig selv lidt i søvn mod fcm for en gang skyld. Et x vil være fint mod bif. Randers kan godt slå fck tænker jeg, men taber vi i Parken kan fck spille resultat fodbold i de sidste to næsten. Det kunne være så fedt med en sejr i Parken, men som alle nok ved, ligner det at TT og co. har pisset denne sæson væk på det skammeligste.

Danand123
Indlæg: 978
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
8. maj 2025, 20:26
Well, det ligger klart til fck alle dage men man kan jo håber at bif ikke vil se guldet gå til Østerbro og måske lulle sig selv lidt i søvn mod fcm for en gang skyld. Et x vil være fint mod bif. Randers kan godt slå fck tænker jeg, men taber vi i Parken kan fck spille resultat fodbold i de sidste to næsten. Det kunne være så fedt med en sejr i Parken, men som alle nok ved, ligner det at TT og co. har pisset denne sæson væk på det skammeligste.
Enig. To sejre i de næste kampe i suppen for Fck samt sejr mod Silkeborg, og de vinder the double. Svært at kapere, hvis Fcm misser guldet, når man har tabt så mange point. Havde man sluttet med fx 68 point og sølv, ville det være nemmere at kapere. Fck siger med rette det samme, og sidste sæson kun de andre hold sige det samme.

Fck ikke været imponerende, men de har vundet seks sejre i træk med 12-2 i målscore (skrevet kort før tid i semifinalen).

Heldigvis kan vi selv afgøre det, så det må vi bare bevise. Bif forærer kun os noget, hvis bronzen er sikret.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Vi har et godt tag på FCK. Jeg tror vi vinder den kamp. Men som andre siger, har vi så Brøndby bagefter og det er straks værre. Det er de her to kampe som placerer guldet, de sidste hjemmekampe på MCH Arena og FCK i Parken vinder begge hold hvis de står til guld.

Alt bliver afgjort på to kampe. Men vi skal jo huske at glæde os over, at vi er med hele vejen! Jeg husker godt det år vi spillede nedrykningsspil... det her er meget sjovere.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg har regnet den ud.

FCK - FCM (uafgjort)

Runde 31
Randers - FCK (Randers vinder)
Brøndby - FCM (FCM vinder)

Stilling
FCM - 59 point
FCK - 57 point

Runde 32
FCM - RFC (vi vinder)
FCK - FCN ( uafgjort)

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:
9. maj 2025, 16:09
Runde 31
Randers - FCK (Randers vinder)
Brøndby - FCM (FCM vinder)
Den her runde er komplet urealistisk. Det er problemet.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Sølvet sikret efter Bøf X i Farum, uanset hvor meget vi måtte risikere at fucke op i de sidste 3 kampe.

Vi bør kunne spille relativt frit. Alt at vinde. Let’s go!
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Åndsvagt bittert… Egentlig en ganske kontrolleret kamp indtil de får udlignet. Derefter ser vi bare dumme ud. Og man efterlades med, hvorfor vi ikke får skabt mere i den anden halvleg i jagten på mål nummer to. Desværre har vi bare absolut nul at skyde med fra bænken i dag ift at få ændret kampbilledet.

Gylden chance.

Lad os os se hvad næste runde bringer.
/ ABT

Billede

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Mababu, bravo, løssl, Lee; bech, sørensen gør det godt

Men hvor jeg dog ryster på hovedet af Thomasberg, hvad har han gang i ? hvad fanden skal chilli på den bane ? silva gør ingen forskel, man har diao og marrony siddende på bænken og så sætter han paulinho ind ?????

Det hovedrystende ringe af Thomasberg

Som set før kommer bak i mindre tal.

Debussy
Indlæg: 385
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

1-1. Elendigt resultat! Vi er ikke helt ude af mesterskabskampen endnu, men vi har mistet muligheden for at afgøre det selv. Vi har smidt et forspring på fire point i slutspillet, og pilen peger på, at Thomasbergs bør være forbi efter sommer.

Det var ikke i aften, at mesterskabet glippede – det er summen af de mange kampe, hvor Thomasbergs idéforladte og uinspirerede spil ganske enkelt var tilstrækkeligt. Det er bare ikke godt nok.

I aften er vi ringede end FCK på samtlige parametre, og det er selvfølgelig ikke godt nok, men det var som sagt ikke i aften vi smed mesterskabet.

Personligt ser jeg Allan K. Jepsen som en oplagt arvtager, hvis ikke vi kan få et markant trænernavn ind.

edit: Bare lige for en god ordens skyld, så er jeg af den opfattelse at det er Allan K. Jepsens fodbold vi har spillet på det sidste.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

11 ud af 24 mulige i slutspillet. Ikke godt nok.

Vi kender vores skæbne inden bøf kampen. Vi kan fortsat spille frit.

Endnu et billigt mesterskab. Ville være vildt med tilpas meget held i sprøjten til to år i streg og stjæle mesterskabet til sidst.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R30 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man kan ikke forvente at vinde i Parken nogensinde, men det var et fair resultat og godkendt indsats. Der er fortsat en chance for guld men det er i så fald igen via andres dumheder.

Slår man Brøndby er det selvfølgelig “flot” (også “flot” at tabe 4 gange indtil nu). Det ændrer ikke på at Thomasbergs tid bør være forbi efter sæsonen, selv trods sølv. 11 ud af 24 point i mesterskabet spillet - så fortjener man det heller ikke

Besvar