Transfer - Vinter 2025
Transfer - Vinter 2025
Med mindre end 4 uger til vinduet åbner, så skal vi da have gang i en ønskeliste.
Jeg håber på en playmaker til at sætte det offensive spil. Jeg har hørt Kris udtalelser om comeback. Men er det drømme eller realisme der er bag de udtalelser?
Jeg håber på en playmaker til at sætte det offensive spil. Jeg har hørt Kris udtalelser om comeback. Men er det drømme eller realisme der er bag de udtalelser?
Re: Transfer - Vinter 2025
Mig bekendt vender Ola Brynhildsen vel hjem igen fra Molde. Så kender man FCM, så betragter de allerede dét som en transfer på indsiden…
Der har dog også været rygter om, at der er flere interesserede, så vi måske kan hente pengene hjem på ham. Har hørt Molde og Trabzonspor nævnt. Han har gjort det flot i Norge, men for min skyld skal han bare skydes af. Man har stadig mareridt over det pis han leverede i Bratislava.
Kan Admin fastgøre denne tråd til toppen af forummet?
Der har dog også været rygter om, at der er flere interesserede, så vi måske kan hente pengene hjem på ham. Har hørt Molde og Trabzonspor nævnt. Han har gjort det flot i Norge, men for min skyld skal han bare skydes af. Man har stadig mareridt over det pis han leverede i Bratislava.
Kan Admin fastgøre denne tråd til toppen af forummet?
/ ABT

Jeg kan nu godt lide Ola. Man han skal jo ikke være forsvarsspiller. Offensivt var der noget mere gang i ham end der er i Kutcha og nu har han vist i Norge at han kender vejen til målet. Så lad os få ham hjem til en ny chance.
Snakken var jo ret meget den samme om Chili, og han har jo gjort det ret godt siden han kom retur.
efter han kom tilbage fra hans skade, så var han igen den gamle Chili uden teknik.
efter det jeg har læst, så vil FCM gerne sælge Ola, da man ikke mener han passer ind.
Men det er jo heller ikke nemt at falde ind, når holdet ikke fungere, samme har vi set med cho, buksa og jan. De har fået for lidt at arbejde med.
Nej lad os få nogle navne på bordet.
8 eren mangler, Olsson alene gør det ikke, man kan ikke kun have een 8 er.
Mine favoritter til 8er pladsen,
Cristian fra Athletico Paranaense, en spiller publikum vil elske, han kan noget af det samme som Evander, prisen på ham her er 7 mill euro, han havde en fantastisk 2023 sæson, han har kun et år tilbage af kontrakten, Athletico Paranaense er rykket ned i serie B i dag, en overraskelse.
Så prisen vil nok falde under de betingelser. Athletico Paranaense siges at være interesseret i Juninho.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ser-tilbud
Hercules fra Fortaleza, klubben som har været en overraskelse i seria a i den her sæson, han ligger på 3 mill euro og har 2 år tilbage, jeg tror ikke FCM får ham for 3 mill euro, FCM var ude efter ham i sommers og har helt givet stadig kik på ham.
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-har ... a-blokken/
eric ramires fra Red bull bragentino, vurderet til 4 mill euro, har 2 år tilbage.
Min favorit er Christian.
Derudover
Så synes jeg at olufson og Mads bech trænger til nogle der kan udfordre dem. Har aldrig forstået at man f.eks. har puttet 4 mill euro på castillo der havde haft 16 kampe i europa, mens målmandspladsen har ligget på max 600000 euro klassen. En kant spiller mere vil nok også være et ønske.
-
Copenhagenwolf
Transfermarkt har netop opdateret med aktuelle markedsværdier for spillerne. Det er selvfølgelig kun indikativt for spillernes værdi og kan bsstemt diskuteres, men alligevel interessant at følge med i.
FCM truppen har nu en værdi på 77 mio. euro (så vidt jeg husker kom vi fra 63 mio. euro i august) mod FCK på 73 mio. Det er mig bekendt første gang længe vi ligger højere end FCK.
Hos FCM har Franculino højeste værdi på 10 mio. euro - måske den højeste i superligaen?
https://www.transfermarkt.com/fc-midtjy ... verein/865
FCM truppen har nu en værdi på 77 mio. euro (så vidt jeg husker kom vi fra 63 mio. euro i august) mod FCK på 73 mio. Det er mig bekendt første gang længe vi ligger højere end FCK.
Hos FCM har Franculino højeste værdi på 10 mio. euro - måske den højeste i superligaen?
at simsir kun vurderes til 2,5 mill euro ?? omvendt castillo er sat op til 2,5 mill euro ?? det virker ikke helt rigtig.Copenhagenwolf skrev: ↑9. dec 2024, 20:06Transfermarkt har netop opdateret med aktuelle markedsværdier for spillerne. Det er selvfølgelig kun indikativt for spillernes værdi og kan bsstemt diskuteres, men alligevel interessant at følge med i.
Når Ola vender hjem han er vurderet til 3 mill euro, 1/1 så når FCM 80 mill, ikke utænkelig at der måske lægges 1/2 - 1 mill til ham, de norske hold er ikke revurderet endnu.
Hercules som FCM var interesset i, her sidste sommer, er nu vurderet til 6 mill euro, det virker også mere rigtig end 3 mill euro.
Christian fra Athletico Parananse stadig vurderet til 7 mill euro.
Olufson brækket håndled, formentlig færdig for foråret. 4-6 tager det at gro sammen, derefter genoptræning.
Et alibi for at hente en stærk målmand ?
Et alibi for at hente en stærk målmand ?
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvad med ham vi hentede i England som er på Fcm appen, hvor god er han egentlig, ham har vi ikke set i aktion endnu mig bekendt.
Så røg Lodberg og anden ud, det er vel en advarsel til TT at han har en livline tilbage
Forhåbentligt kommer der andre boller på suppen når det kommer til det spilmæssige. Min eneste bekymring er, at det er interne der er blevet forfremmet, men de skal selvfølgelig have en chance inden jeg dømmer dem ude.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det hænger da sammen, det er noget du har hentet fra ham på tipsbladet, magen til dårlig journalistik.
Forsigtigt bud kunne være, at man han henter Fraisl tilbage fra Mafra i 6 måneder indtil sommer på leje. Ham englænderen ser sgu alt andet end god ud, hvis man har holdt lidt øje med opvarmningen i diverse kampe. Hvorvidt det vil være gangbart med Fraisl, aner jeg ikke. Mafra slider noget med det, så måske de helst ikke kan undvære ham (hvis han altså overhovedet betragtes som værende en nøglespiller for dem?).TrueWolfMidt skrev: ↑13. dec 2024, 16:59Hvad med ham vi hentede i England som er på Fcm appen, hvor god er han egentlig, ham har vi ikke set i aktion endnu mig bekendt.
/ ABT