Tudefjæs!
-
mancitydk
Re: Tudefjæs!
Det er min overbevisning, at Man i BW-regi KUN er en ordentlig fan hvis man deltager ALTID og HELE tiden.... uagtet at der er nogen af os der måske ikke lige har råd, tid eller mulighed for at komme til hver eneste kamp. Selvom vi måske faktisk har lyst til at se holdet, og at det faktisk ikke er det der afholder os fra at komme... men i BW-regi er der ikke andet end holdet i vores liv....
-
Altoriso
Re: Tudefjæs! - del 2
Desværre forholder I jer kun til at brokke jer over Hekler, i stedet for at kommentere "kritikken" mod jer/os selv...
-
Lars
Kom igen drenge.
Lad nu vaere med at lade dette nederlag splitte BW. Möd istedet op og stöt FCM paa SAS Arena paa Onsdag. Et stort fremöde og opbakning vil da helt sikkert hjälpe FCM med at rejse sig igen mod Tigerne.
Forza FCM!
Forza FCM!
-
kopien
kan du så forklare mig hvordan jeg kan have et liv ved siden af BW??
Jeg har et fuldtidsarbejde, en kæreste og en almindelig vennekreds som jeg da selv synes jeg plejer nogenlunde normalt..
Jeg tror det handler om at mange sidder herinde og hyler og halvdelen af dem der gør det ved knapt nok hvordan NORDEA tribunen ser ud!!
Og mange prioterer ikke at hjælpe med BW's arrangementer fx, eller i det mindste stille op..
Lad være at give mig den der om at weekenden er hellig og jeg har 100000 ting jeg skal i weekenden for det KAN sku lade sig gøre at planlægge tingene, og hvis man er modstander af at lave ting i weekenden men ellers gerne vil deltage i de ting der sker i BW kan det godt undre mig at folk ikke stillede/bakkede op om det nye tiltag der hedder klubaften hvor der ellers var spændende ting på programmet.
Men igen det handler vel om at priotere og det der bliver prioteret højest lige nu er vel at hyle over resultaterne, holdet, træneren, sporstdirektøren istedet for at bakke hel lortet op og få VENDT DET HER!
Jeg har et fuldtidsarbejde, en kæreste og en almindelig vennekreds som jeg da selv synes jeg plejer nogenlunde normalt..
Jeg tror det handler om at mange sidder herinde og hyler og halvdelen af dem der gør det ved knapt nok hvordan NORDEA tribunen ser ud!!
Og mange prioterer ikke at hjælpe med BW's arrangementer fx, eller i det mindste stille op..
Lad være at give mig den der om at weekenden er hellig og jeg har 100000 ting jeg skal i weekenden for det KAN sku lade sig gøre at planlægge tingene, og hvis man er modstander af at lave ting i weekenden men ellers gerne vil deltage i de ting der sker i BW kan det godt undre mig at folk ikke stillede/bakkede op om det nye tiltag der hedder klubaften hvor der ellers var spændende ting på programmet.
Men igen det handler vel om at priotere og det der bliver prioteret højest lige nu er vel at hyle over resultaterne, holdet, træneren, sporstdirektøren istedet for at bakke hel lortet op og få VENDT DET HER!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Det vi har brug for er vel en uofficiel fangruppe??
Jamen det er sgu da bare og komme igang så? Et navn skal man have og en hjemmeside. Hvis en uofficiel fangruppe danner sig her i Herning ér jeg med!
Måske man så skulle ligge stilen lidt om, hvis man fik den her uofficielle fangruppe? Altså vores ry for at være en flok bonderøve, som kun drikker ø, istedet for at synge med og støtte holdet, skulle måske visken væk? Personligt er jeg ikke en af dem der drikker øl i tonsvis på stadion. Jeg synens det er vigtigere at synge med, og lave stemning. Hvad skulle navnet være?
Andreas
Måske man så skulle ligge stilen lidt om, hvis man fik den her uofficielle fangruppe? Altså vores ry for at være en flok bonderøve, som kun drikker ø, istedet for at synge med og støtte holdet, skulle måske visken væk? Personligt er jeg ikke en af dem der drikker øl i tonsvis på stadion. Jeg synens det er vigtigere at synge med, og lave stemning. Hvad skulle navnet være?
Andreas
Selvfølgelig skal man have et liv udenfor BW, men hvis man ikke kommer til hjemmebane kampene hver gang, har man bare at fyre den af når man er der!
-
YahooSeeker [Bot]
kewi skrev:
-------------------------------------------------------
> hmmmmmm sig mig lige hvor ved du fra at vi ikke
> har været til fodboldkamp,
> og skal man absolut tage med fanklubben ?
>
> tror mange er blevet skræmt efter at politiet har
> beskyldt
> FCms fans for at starte uro mod vff.
>
> Vi er måske nogle der tænker mere på fodbold end
> på fankultur ????
Jeg har kun en gang været med fan bussen på ØEN, det kan man sq ikke kalde en kanon nydelse derfor har vi selv arrangeret transport under lidt ( for os ) hyggeligere former det er vel ikke ulovligt ????????????
> hmmmmmm sig mig lige hvor ved du fra at vi ikke
> har været til fodboldkamp,
> og skal man absolut tage med fanklubben ?
>
> tror mange er blevet skræmt efter at politiet har
> beskyldt
> FCms fans for at starte uro mod vff.
>
> Vi er måske nogle der tænker mere på fodbold end
> på fankultur ????
Jeg har kun en gang været med fan bussen på ØEN, det kan man sq ikke kalde en kanon nydelse derfor har vi selv arrangeret transport under lidt ( for os ) hyggeligere former det er vel ikke ulovligt ????????????
-
Lars EC
Nu må vi lige klappe hesten og give den en gullerod. Vi manglede 11 spillere i dag. Så er det altså ikke nemt. Erik stillede op med de rigtige folk og den rigtige taktik ud fra den overbevisning han havde. Nu skal vi bare rejse os igen, så vi kan komme ud af denne krise. Ja, vi var mange der ikke var på Brøndby station, for at se drengene. Men det er heller ikke svært at finde ud af hvorfor. Kampen blev spillet meget sent, og hvis folk skal nå på arbejde næste dag, så kan det ikke lade sig gøre at komme over og se kampen. I hver fald ikke for mig. Nogle havde mulighed for at komme afsted og stor respekt for det. Men så heller ikke længere.
Nu må vi bare møde talstærkt op til næste kamp mod FC NordsjællAND, så drengene kan få en kæmpe støtte af os. Det er nu vi skal vise, at vi kan rejse os.
Come on FC!!!!
Nu må vi bare møde talstærkt op til næste kamp mod FC NordsjællAND, så drengene kan få en kæmpe støtte af os. Det er nu vi skal vise, at vi kan rejse os.
Come on FC!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Hallo kan man få lidt debat her???
Er der nogen der synes det lyder spændene, og som synes at det ville være en god idé med en uofficiel fangruppe? Jeg synes det har mange fordele, og jeg er villig til at bakke det 100% op!
Andre??
Er der nogen der synes det lyder spændene, og som synes at det ville være en god idé med en uofficiel fangruppe? Jeg synes det har mange fordele, og jeg er villig til at bakke det 100% op!
Andre??
-
smørtyven
Søren Ross skrev:
> Før man starter noget er det vigtigt at ha et
> klart defineret mål med hvad det er man vil.
> Jeg ved dog at der bliver snakket i krogene om et
> alternativ til BW, der handler om andet end bajere
> og pølser på stadion.. Hint Drunk Wolves
Hvaba.. Hvad har vi nu gjort..??
Keep the faith
Smørtyven - Drunk Wolves Element #8
> Før man starter noget er det vigtigt at ha et
> klart defineret mål med hvad det er man vil.
> Jeg ved dog at der bliver snakket i krogene om et
> alternativ til BW, der handler om andet end bajere
> og pølser på stadion.. Hint Drunk Wolves
Hvaba.. Hvad har vi nu gjort..??
Keep the faith
Smørtyven - Drunk Wolves Element #8
-
Altoriso
tilsyneladende er der ikke den store opbakning, Holmen...
-
Simon
Altoriso skrev:
> tilsyneladende er der ikke den store opbakning,
> Holmen...
Eller også er det bare for useriøst at tro at man kan starte en uofficiel fangruppe op v.h.a. at skrive et indlæg på et debatforum...?
> tilsyneladende er der ikke den store opbakning,
> Holmen...
Eller også er det bare for useriøst at tro at man kan starte en uofficiel fangruppe op v.h.a. at skrive et indlæg på et debatforum...?
-
Søren Ross
Eller også handler det måske lidt om at de folk der gerne vil være med til en uofficiel fanfraktion slet ikke skriver/læser på ulvegraven ?
Ku det måske også tænkes at være en mulighed..
Ps, Holmen - tjek din Private Message Box
Mvh Søren Ross
Ku det måske også tænkes at være en mulighed..
Ps, Holmen - tjek din Private Message Box
Mvh Søren Ross