Slå koldt vand i blodet. Det kan være Sisto, men det kan også bare være den nye trøje.
Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Sammenholdt med den her artikel, samt privatfly må det simpelthen være Sisto
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... st-tirsdag
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... st-tirsdag
Flyver vi trøjen med privatfly til Billund?
Narj, c'mon. Det kan det ikke være.
Det er muligvis trøjen OG Sisto.
Enig. Der må være Sisto MED trøjen. Nærmere følger den 3/9. Undrer mig lidt over den langstrakte føljeton.
...Eller en ny sort/rød trøje? Måske begge dele?
Der er vel ikke mange grunde til at Sisto skulle præsenteres med en "ankomst" i Billund, når han allerede er i Tjørring - ankommet via lufthavnen i Roskilde
Spændende hvornår næste afsnit bliver offentliggjort.
-
Steffen am
Tænker også lidt at fly giver mest mening med en spiller.Acebone skrev: ↑31. aug 2020, 21:00Flyver vi trøjen med privatfly til Billund?
Narj, c'mon. Det kan det ikke være.
Det er muligvis trøjen OG Sisto.
Men kufferten, Nike tasken, teksten "fremtiden er rød og sort" og så AL Bank, og en bankboks.
Synes jeg meget peger på en trøje.
Men håber også der er nogle video folk der har haft det sjovt, der er sgu noget trolling over det også.
Det taler ikke for, at det omhandler Sisto, at fortsættelsen følger om tre dage. Til den tid vil en eventuel handel være en offentlig hemmelighed, og så falder gemikken lidt til jorden.
Men omvendt giver det super god mening at præsentere den til dato største signing på den måde, ikke endnu en trøje...
Men omvendt giver det super god mening at præsentere den til dato største signing på den måde, ikke endnu en trøje...
Spændende.
Jeg her stadigvæk ikke sikker på det er en god idé med Sisto, men han skal have lov til at modbevise mig!
Det kan også bare være den nye trøje, men så har man jo ikke sådan et pun
FCM begynder vel at nærme sig deadline for nye spillere, hvis de skal kunne nå at blive spillet ind på holdet inden kampen mod Young Boys. Der er en træningskamp mod OB d. 7. og præmiere på Superligaen mod Sønderjyske d. 11. Jeg vil være mest tryg ved at have en potentiel starter som Sisto eller et andet indkøb på plads inden fredag, så han kan nå at spille en rolle i begge kampe, inden det går løs mod Schweizerne d. 16. september.
https://mobile.twitter.com/CeltaUSA/sta ... 5710605313
Nu rygtes det, at Sisto er tilbage i Celta, hvor han skulle have bestået den obligatoriske corona test i dag. Klubben er eftersigende rasende på ham, da han endnu ikke fået skrevet under med nogen anden klub.
Nu rygtes det, at Sisto er tilbage i Celta, hvor han skulle have bestået den obligatoriske corona test i dag. Klubben er eftersigende rasende på ham, da han endnu ikke fået skrevet under med nogen anden klub.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
For .............. og undskyld mit franske. Jamen så kender vi nok svaret på den tidligere video, ny trøje og gad vid, om der er en ny spiller på vej også ? eller meget røg for en trøje.
-
Fodboldfan
Synes det kunne være fedt, hvis vi bare har sagt nej til hans sindssyge lønkrav. Det kan jo være han kommer kravlende senere i vinduet, hvem ved. Men hvis han ikke gør, så er det også helt fint. Han er ikke den eneste fodboldspiller i verden.
Spørgsmålet er også, og vi overhovedet slipper af med ham igen, hvis vi først får kløerne i ham? Det er vel meningen, at han skal sælges videre på et tidspunkt, men kan man stole på, at selv er med på den plan - han kører jo lidt sit eget show i Celta lige for tiden, og de vil i hvert fald gerne have ham videre.