Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

Bologna købte ham sidste sæson, jeg nægter at tro på de vil af med ham for under det halve (de gav 6 mil euro).

Tror han tager turen til Brentford

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Overskrift i morgen: Pione vil hjem! Fcm står klar med 5 årig kontrakt

“Jeg ser frem til at tørne ud for min hjerteklub igen”, udtaler en tydelig tilfreds Sisto😉

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Jeg er sikker på, at den kommer. Bare vent😂

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvis jeg stod for indkøb af spillere i Fcm, så var jeg gået benhårdt efter Pione Sisto og Alexander Bah.

Pione giver sig selv. Bah er super spændende og ville kunne dække både højre back og kant.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Enig

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er der slet ingen betænkeligheder ved Pione Sistos manglende niveau i de seneste sæsoner og alle de omkringliggende problemer/udfordringer?

Han har niveauet og talentet, men kan vi forløse det igen?

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Han er jo fortsat meget ung, så rent fysisk er der jo ikke tale om en case a la VdV

Så virker det jo til, at han har mistrives i Spanien på det personlige plan. Det har uden tvivl også haft indflydelse på spillet på banen, og den del er der vel god grund til at tro vil blive bedre, når han vender tilbage til rødderne.

Så har der været snakket økonomi, men jeg ved ikke om han bliver så svær at forhandle med - det er måske anderledes med Klubben. På mig virker han ikke til at gå meget op i penge. Han har tidligere sagt nej til lukrative kontrakter, han har selv udtalt, at han har de penge han skal bruge. Hans familie bor fx fortsat i det samme offentlige boligbyggeri ude i Tjørring, hvor de altid har boet.

Han er jo ikke en eksotisk lejesvend men en lokal knægt, der kender klubben og ligaen - og så med et beviseligt enormt topniveau. Jeg vil slet ikke have skrupler ved at hente ham tilbage - men ikke dermed sagt at han bliver stjernen fra dag 1

SimonH

Indlæg af SimonH »

UlveLars skrev:
15. jul 2020, 19:15
Overskrift i morgen: Pione vil hjem! Fcm står klar med 5 årig kontrakt

“Jeg ser frem til at tørne ud for min hjerteklub igen”, udtaler en tydelig tilfreds Sisto😉
Noget du ved?

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Noget jeg håber😀 - og har troet på længe

MFKM

Indlæg af MFKM »

Kaba har uploadet et billede på hans Instagram med en agent, lokation Billund og en fodbold med vinger i en tankebobbel fra hans hoved af - spændene.

Agenten har tidligere i dag uploadet han var i flyet mod Danmark, så Kaba har nok bare hentet ham, hvad end man så kan/skal lægge i det.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Håber ikke det er fordi, de skal snakke by kontrakt. Håber i højere grad det betyder, at nogle galninge vil købe ham for 20+

Desværre er virkeligheden nok, at det intet vigtigt indikerer.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Sælg, sælg, sælg, for satan da!!!

CasperA

Indlæg af CasperA »

Kaba har kontrakt indtil sommeren 2024, så de mødes hvert fald ikke for at forlænge en eventuel kontrakt allerede nu.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kaba savner jo nok kæresten i det spanske. Det kan jo også have haft en effekt på at han har været så lidt overskudsagtig mentalt.
Hvis vi kan få en pose småkager og spare hans løn, så er det en god handel
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

mousebreaker skrev:
17. jul 2020, 13:07
Kaba savner jo nok kæresten i det spanske. Det kan jo også have haft en effekt på at han har været så lidt overskudsagtig mentalt.
Hvis vi kan få en pose småkager og spare hans løn, så er det en god handel
Er kæresten permanent i Spanien? Det er da også en håbløs konstruktion i så fald. Det er altså væsentligt, at familielivet fungerer, hvis man skal toppræstere.

Det skal i øvrigt være en rimelig stor pose småkager. Jeg tror simpelthen ikke, man er villig til helt at afskrive den rekordtransfer så hurtigt. Det virker meget u-Benham'sk.

Låst