R31: FCN - Midtjylland
Re: R31: FCN - Midtjylland
Folk virker jo fuldstændig flade hvad sker der
Kæmpe tyveri at vinde på sådan en indsats, omvendt et topholds lod. GF havde igen kørt os over en dag som i dag
Det er jo heller ikke fordi FCN har haft nogle store chancer eller været tæt på.
Pånær stolpe skudet
Pånær stolpe skudet
Jamen for fanden Onyeka....
Fuck en lorte kamp, man burde skamme sig offensivt
Håber man appellerer Franks røde kort det var sgu ikke ham der opsøgte den
Håber man appellerer Franks røde kort det var sgu ikke ham der opsøgte den
Man skal ikke opsøge gule kort for at få dem, man skal bare gøre sig fortjent til det. Det gjorde Frank.
Heldigvis er det ligegyldigt, vi er mestre.
De har umiddelbart ikke noget grundlag for en appel, da Onyeka selv deltager i skubberiet. Det er tværtimod torske dumt af Priske ikke at pille Onyeka ud, for at garantere at han ikke får et andet gult kort, som desværre var tilfældet.
Dommeren var sgu da præget af vores dårlige indsats. Mest elendige dommer jeg har set længe. Ingen fornemmelse for noget som helst. Som Graulund siger kunne han godt ha lidt fingerspitzgefühl i 5 min. overtid, og Onyeka gjorde intet forkert.
Det er da heller ikke godt at Cajuste får krampe efter en time. Det bør ikke kunne lade sig gøre for en spiller i topform.
Det er da heller ikke godt at Cajuste får krampe efter en time. Det bør ikke kunne lade sig gøre for en spiller i topform.
Nu var der da heller ikke noget der just gik Nordsjællands vej. Vi kunne trække oceaner af tid på indkastene, så jeg synes ikke det er fair at beklage sig over dommeren.tatoo skrev: ↑5. jul 2020, 15:59Dommeren var sgu da præget af vores dårlige indsats. Mest elendige dommer jeg har set længe. Ingen fornemmelse for noget som helst. Som Graulund siger kunne han godt ha lidt fingerspitzgefühl i 5 min. overtid, og Onyeka gjorde intet forkert.
Det er kun Thycosen der skubber. Onyeka forsvarer sig bare da han jo godt ved at han ikke skal skubbe. Buldozeren Thycosen starter det hele.
Uenig. Frank skal være klog nok til ikke at trække et gult kort. Der bør vel maksimalt være 2% chance for han trækker et gult kort nr. 2. Til gengæld ville det nok svække vores sejrschancer med mere end 2% hvis vi havde taget ham ud i halvlegen.
Derudover er vi så langt, at hvert point trækker os imod et mesterskab. Smed vi to point i dag, som følge af Frank var blevet taget ud - så havde FCK en mikroskopisk chance hvis de vinder over os på torsdag. Det kan de gøre om vi har Frank med eller ej.
Med sejren i dag, så kan det ikke gå galt. Så er det ligegyldigt om vi har Frank med torsdag.
Jeg er med på vi ikke er mestre matematisk, men jeg tror ikke på FCK henter mere end 14 point over de næste 6 kampe. Og uanset hvor kolde vi går, så henter vi mindst 3 over de næste 5.
Senest rettet af MFKM 5. jul 2020, 16:03, rettet i alt 1 gang.
Men Onyeka er aktiv deltager i situationen. Han havde stået helt passivt, så ville vi have haft en sag.tatoo skrev: ↑5. jul 2020, 16:01Det er kun Thycosen der skubber. Onyeka forsvarer sig bare da han jo godt ved at han ikke skal skubbe. Buldozeren Thycosen starter det hele.
Frank får for mange kort, han skal kikke ind ad, men han burde ikke have fået det gule i dag, dommeren fejler
Havde han stået helt passivt, var han endt på røven. Han står bare i mod, og selvfølgelig skal han ikke straffes for det. Det her er netop derfor spillerne ofte bare smider sig, fordi hvis de står i mod, bliver de også straffet.bifr05t skrev: ↑5. jul 2020, 16:02Men Onyeka er aktiv deltager i situationen. Han havde stået helt passivt, så ville vi have haft en sag.
Høvdingen af Herning