SL R28: Midtjylland - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af mousebreaker »

Jævn dårlig kamp som helhed, hvor begge hold har store problemer i det offensive.
Mon ikke vi ser et par indskiftninger indskiftninger i pausen eller tidligt i anden halvleg.
Desværre fik Onyeka en karantæne raget til sig så nu skal vi 7ndvære ham mod AGF, ligesom vi gjorde sidste gang vi tabte til dem. Så er han dog med mod FCK til gengæld.

Brøndby står lavt og prøver at lave en Horsens mod os ser det ud til og at vi har det svært mod det er ret tydeligt. Vi mangler løsninger i den slags kampe udover dødbolde indlæg dødbolde dødbolde.

Mon ikke vi kommer med et gear mere i anden halvleg og napper en 1-0 sejr
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

blackfcm1

Indlæg af blackfcm1 »

FCM2000 skrev:
18. jun 2020, 20:54
jeg vil tage kaba lidt i forsvar, for ok han trækker et par off side hvor han er væk mentalt, men kæft hvor jeg mangler kvalitet fra Mabil og M. andersson, hvis de forfanden bare kunne sætte deres modstander og komme med nogle farlige indlæg, for det får Kaba ikke at arbejde med, til hans forsvar.
Du er jo helt væk mand! Mht Kaba.. gudskelov du ikke spiller bold.
Mabil gør et flot arbejde, arbejder røven ud af bukserne
MA kommer med 3 fantastiske indlæg.
Hvor Kaba ikke er i nærheden af men andre er. Du er jo helt væk mand!
Senest rettet af blackfcm1 18. jun 2020, 21:00, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, vi er nok uden Evander og Onyeka mod AGF, men så må Vibe og Ronnie vise de skal spille.

Sparv går nok ind 1 til 1 med Onyeka, og hans rutine er nok meget godt at have på banen mod AGF.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

blackfcm1 skrev:
18. jun 2020, 20:58
FCM2000 skrev:
jeg vil tage kaba lidt i forsvar, for ok han trækker et par off side hvor han er væk mentalt, men kæft hvor jeg mangler kvalitet fra Mabil og M. andersson, hvis de forfanden bare kunne sætte deres modstander og komme med nogle farlige indlæg, for det får Kaba ikke at arbejde med, til hans forsvar.
Du er jo helt væk mand! Mht Kaba.. gudskelov du ikke spiller bold.
ja sjovt at du ikke har overtaget Priskes stol, det har du ikke og har du tænkt over hvorfor :-)

Fcm2020

Indlæg af Fcm2020 »

FCM2000 skrev:
For guder kan du spille en ny sang for den er godt nok blevet træt . At kaba er som et hovedløst høns i boksen er ikke mabils eller Andersons skyld . Håbede virkelig at han vil begynde at vise noget kvalitet og hvem ved .. måske kommer det . Men lade være at give andre skylden over hans egne fejl.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg mener ikke Evander pt. er en forstærkning. Han trækker tempoet ned i vores spil, da han hele tiden skal lave de her driblinger - det så vi også i den tid han trods alt fik i dag. Der er langt mere fart i spillet uden ham..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

FCM2000 skrev:
Jeg synes Mabil har slået sygt mange gode indlæg sæsonen igennem men han har fire assist efter 177 indlæg (kilde: Sort Snak) før kampen mod FCN tror jeg det var. Der mangler kvalitet foran mål i form af afslutningskvalitet og timing i de rigtige løb på både høje og flade indlæg. Ikke underligt at vi er mest farlige når vi kan få Erik med frem.

Man burde have arbejde med kombinationer der kan bringe bolden tættere ind på mål så man kan slå et fladt indlæg enten direkte eller cut back, eller bringe folk i gode afslutningspositioner med fødderne. Det er naturligvis også det sværeste at skabe i fodbold, men det er godt nok ikke meget vi bringer på den konto (kan dog godt være selektiv hukommelse fra min side)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Evander og Frank ude mod AGF.
Og Jens-Lys og Mikael Anderson i karantæne farer. Helst ikke for mange gule kort på midtbanen

Fcm2020

Indlæg af Fcm2020 »

Konsulen skrev:
18. jun 2020, 21:03
Jeg mener ikke Evander pt. er en forstærkning. Han trækker tempoet ned i vores spil, da han hele tiden skal lave de her driblinger - det så vi også i den tid han trods alt fik i dag. Der er langt mere fart i spillet uden ham..
Det er jeg så meget enig med dig i.

JBT

Indlæg af JBT »

Det her hold er så langt væk fra et Europa gruppespil man overhovedet kan komme, hvis man ikke engang kan lirke et meget svagt Brøndby hold op

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

det er noget værre lort der præsteres fra kanterne, den ene håbløse indlæg efter det andet

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Skift nu ud i angrebet, for helvede Priske..

JBT

Indlæg af JBT »

Det hele sejler og har gjort i en time snart
Alt for meget plads mellem kæderne

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg synes Priske skal se at få prioriteterne i orden - og så få spillet det angreb sammen der skal køre mesterskabet hjem. Kaba må ofres, der er simpelthen for meget han ikke forstår..

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Manglende kvalitet på bolden. Simpelthen skræmmende.

Besvar