Stolthed trods alt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jens Mikkelsen

Stolthed trods alt

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Efter at være kommet mig over chokket af Jeppe Curth's scoring så må jeg sige at jeg som BW'er er overordentlig tilfreds.

Med 8 mand på skades listen så jeg frem til dagens kamp med tvivl og stor spænding. Jeg glædte mig til at se Claus M, Femi og Poku i startopstillingen. Med små frække træk kunne jeg igen se potentialet i Poku dog mangler der stadig noget, men det skal nok komme. Ærgeligt at han måtte udgå.

Femi derimod var jeg meget nervøs for og det var han tydeligvis også selv i starten. Flot flot arbejde og godt blik for spillet gjorde at han for mig stod som en af FCM's profiler efter kampen og den med balancen den skal han nok lære (det gjorde Pimpong ihvertfald).

Til Claus's præstation kan jeg kun sige, imponerende hvordan en offensiv højrekant kan spille så godt på en venstre back (dog ville en tændt højre kant måske udfordre ham noget mere).

En som i starten ikke stod nævnt var Svenne og han overbeviste mig at han besidder den aggresivitet der skal til for at spille på vores centrale midtbane.

Jeg er enig med Erik Rasmussen at det ser godt ud for fremtiden, der er virkelig fremtiddig perspektiv i den trup vi har og med en tidligere uset bredde (set i FCM regi).

Positiviteten blomstrer ihvertfald her, da jeg var bange for at de ville falde dybt men vidste god fight og ulvehjerte. Pointene ligger og venter og måske var det i den kommende periode at Erik skulle bruge bredden lidt mere.

Malurt i bægret er måske den manglende skarphed hos Frank, men han skal nok komme igang, han har sgu aldrig svigtet os før og kender jeg Frank ret så er der ikke noget han hellere vil end at score kasser.

Bare min ydmyg mening - Jens Mikkelsen
Senest rettet af Jens Mikkelsen 2. okt 2005, 21:28, rettet i alt 1 gang.

Besvar