Hvilket jo så reelt gør hans output data bedre.Kent skrev: ↑4. jan 2020, 09:29Jeg ved ikke, hvor du har dine data fra, men transfermarkt siger 11 kampe med i alt 222 minutters spilletid (altså reelt 2,5 kampe), 1 mål og 2 assists https://www.transfermarkt.com/anders-dr ... ler/342389Lupus1999 skrev: ↑4. jan 2020, 09:03Anders Dreyer har lige spillet efteråret 2019 i hollandske Heerenveen. 13 kampe, 2 assist, og 2 mål.
Han kan spille de tre forreste pladser og det giver os derved mere bredde. Han er venstrebenet og er en naturlig målscorer. Umiddelbart betyder det et farvel til spilletid til Gustav Isaksen og mindre tid til Mikael Anderson.
Jeg havde i øvrigt overset, at han også har spillet 11 kampe for St Mirren i Skotland. Ændrer dog ikke på, at han ikke har mange seniorkampe under bæltet på højeste niveau i en alder af snart 22.
18 mål i 31 1. divisions kampe er også glimrende. Og så skal vi også huske at da EfB skulle spille playoff kampe mod Silkeborg, hvor presset er kæmpe stort, præsterede han ene mand et hattrick og sørgede næsten ene mand for EfB oprykning.
Synes i må være realistiske i forhold til hvad vi som klub kan købe? Hvis vi skal have landsholdsspillere, så skal vi enten producere dem selv eller købe dem i en Down periode i deres karrierer. Vi kan ikke og skal ikke købe etablerede landsholdsspillere, det lader vi FCK om.
Desuden købes der ind på potentialet her og Anders Dreyer har potentiale til at blive vores Viktor Fischer, selvfølgelig kommer Anders med en anden baggrund, men ikke desto mindre, så føler jeg mig overbevist om at Anders forløser det hos os.