Billederne er online!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Billederne er online!

Indlæg af Ravnen »

Dagens kampbilleder. Der er lidt af hvert i dag, optaksbilleder rundt fra stadion og til sidst billeder fra FCMs omklædningsrum under "mixed zone".

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... alleri.htm
Senest rettet af Ravnen 27. sep 2005, 22:09, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Billederne er online - også på BWEast.dk

Indlæg af Altoriso »

På bweast.dk er der også en lille stak billeder fra Danmarksseriekampen i Sundby igår !

Læg specielt mærke til en af vore yngre fans hang til det gode allerede i en tidlig alder ;-)

Det kan desuden oplyses at det var en rigtig herlig oplevelse at se DS-drengene i aktion ovre på øen, og det kan i hvert fald godt anbefales !

JesperK

Re: Billederne er online!

Indlæg af JesperK »

Klasse! Tak for det Ravnen :-)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

7 billeder af nogle drenge med et fair play banner og ingen af BW Tifos udemærkede kaos tifo. Jeg undrer mig en smule... (ja det er kritik og jeg mener at den er berettiget.)

Lund

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Thomas Lund skrev:
-------------------------------------------------------
> 7 billeder af nogle drenge med et fair play banner
> og ingen af BW Tifos udemærkede kaos tifo. Jeg
> undrer mig en smule... (ja det er kritik og jeg
> mener at den er berettiget.)

10 minutter inden kampen blev jeg hyret af DBU til at tage billeder i forbindelse med Fair Play Dagen, og derfor skulle jeg tage billeder af drengene som kommer ind med det banner.
Beklager men det var ikke nemt at nå det hele. Jeg tager billeder til både FCM og BW, normalt har TIFOen selvfølgelig førsteprioritet ved indløbet.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hvis DBU har betalt dig for jobbet kan jeg naturligvis se en pointe, men for Black Wolves og de fleste andre vil jeg gætte på at billederne af banneret er ret ligegyldige.

Lund

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Rigtig fine billeder, det er også en bedre vinkel at fange TIFOen med, end den jeg har fra banehøjde :-)

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Det er iøvrigt en vanvittigt flot tifo. Blandingen af farver er perfekt, ligesom udførelsen af den. Virkelig lækkert at se.

Besvar