SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM
Indlæg: 589
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af AltidFCM »

De bedste minutter, vi har leveret i denne sæson, var i undertal mod åb, og vi halvtvungen gik over i en 4-4-1 med udvisningen af Erik. Det virker som om, vi overhovedet ikke længere for noget ud af tre stoppere (Og det har vi ikke gjort spilmæssigt i længere tid imo). Vi har ikke en stopper i Novak, der med sine raids bidrog meget positivt til boldomgangen og hurtige kombinationer. Vi spilder nærmest en mand.
Den der 4-4-1, med Kaba som ene angriber med virkelig duelstærk og aggressivt pres, med kanter kanter i Mabil/Wikheim, der bare vil fremad, gav et eller andet i den kamp, og jeg forstår ikke, man ikke har kigget mere på den halvleg.

Og så må vi også bare erkende JP som den der dybdeliggende playmaker med en sikker pasnings/dødboldsfod ER savnet - på trods af et par episoder med langsom tanke og handling.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Konsulen »

KA og Steinlein har indtil nu, gjort ALT forkert i denne sæson. Steinlein har aftalt med Dal Hende og Paul at de ikke skal spille mere - heller ikke indtil de reelt er solgt. Det er gambling af værste skuffe, og har vist sig at være direkte tåbeligt. Begge spillere har været MAX savnet.

KA har generelt fejlet med ALT hvad han indtil nu har rørt ved. Han har tabt omklædningsrummet, fjernet vores dødboldstrussel, ikke fundet en idealopstilling, ikke fået spillerne sammenspillet og ikke fundet en spilidentitet som spillerne kan forstå og spille efter. Nu brænder lokummet imidlertid, og først nu begynder han at se realiteterne i øjnene, og ikke længere fremstår han som Komiske Ali - for nu placeres ansvaret hos spillerne. Alle har kunne se, at spillet siden han kom til, lige så stille er faldet fra hinanden. Han har så bare troet på, at hvis han ( ligesom Steinlein) blot hele tiden fortæller, at vi spiller godt, så ser ingen realiteterne. Manden er en katastrofe som træner, og slet ikke moden til denne opgave. Desværre indrømmer Steinlein aldrig sin fejl, og derfor har vi også KA som træner sæsonen ud..

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af JBT »

Ledelsen er en omgang pladespillere, når man vil blæse og ha mel i munden gang på gang, det er virkelig så dybt useriøst. FCM er ikke i nærheden af det man selv gerne vil. Jeg tror da fanden, at fansene raser. Når selv de store kanoner på sponsor tribunen sidder og pifter, og ryster på hovedet i store flokke, så må der sgu til at ske handling.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

JBT skrev:
18. aug 2019, 20:33
Ledelsen er en omgang pladespillere, når man vil blæse og ha mel i munden gang på gang, det er virkelig så dybt useriøst. FCM er ikke i nærheden af det man selv gerne vil. Jeg tror da fanden, at fansene raser. Når selv de store kanoner på sponsor tribunen sidder og pifter, og ryster på hovedet i store flokke, så må der sgu til at ske handling.
faktum er at der slet ikke er noget hold på banen længere...... og træneren har nu forsøgt 8 kampe i træk at justere lortet i løbet af kampen.... 7 gange uden held én gang var han heldig!

SPILLET ER FULDSTÆNDIGT VÆK! SELV IKKE ET FRISPARK ER MAN I STAND TIL AT SPARKE LÆNGERE....

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af JBT »

Lige præcis, det handler om kvalitet og bundniveau der slet ikke er godkendt hos samtlige. Der mangler ild i øjnene og KA står også ligner et stumt fugleskræmsel på sidelinjen. Vis da forhelvede karakter, og antyd hvem der bestemmer. Hvorfor fanden venter man også så længe med at skifte ind i dag, de har total tabt hovedet på den bænk - og sikkert også omklædningsrummet. Men de har nok ventet på en melding i øresneglen fra dem der virkelig støber kuglerne. Nikkedukker hele bundet.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 763
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af PH1978 »

HKP skrev:Glem jeres brazzerlort!!!!!
Ohh... Brazzers er ellers helt ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mousebreaker »

PH1978 skrev:
18. aug 2019, 21:28
HKP skrev:Glem jeres brazzerlort!!!!!
Ohh... Brazzers er ellers helt ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, den kommentar er sgu episk. Tak for et godt grin :lol:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af ABT »

https://video.eurosport.dk/fodbold/alka ... ideo.shtml

Hvornår kommer der noget fodboldfagligt ud af den mand? Det er en pladespiller der er sat på repeat igen og igen.

KA er en rar jyde, der sikkert er god til at arbejde med de unge spillere på u19, selvom man selv her kan have sin tvivl, når realiteterne er, at man er langt foran på point end sine trænerkollegaer med landets bedste håndplukkede talenter. Men på det her niveau kan han ganske enkelt ikke noget. Hans gentagne intetsigende ‘no-shit sherlock’ udtalelser synes jeg understreger det meget godt...
/ ABT

Billede

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af CasperA »

ABT skrev:
18. aug 2019, 22:41
https://video.eurosport.dk/fodbold/alka ... ideo.shtml

Hvornår kommer der noget fodboldfagligt ud af den mand? Det er en pladespiller der er sat på repeat igen og igen.

KA er en rar jyde, der sikkert er god til at arbejde med de unge spillere på u19, selvom man selv her kan have sin tvivl, når realiteterne er, at man er langt foran på point end sine trænerkollegaer med landets bedste håndplukkede talenter. Men på det her niveau kan han ganske enkelt ikke noget. Hans gentagne intetsigende ‘no-shit sherlock’ udtalelser synes jeg understreger det meget godt...
Helt enig!

Jeg siger ikke kun dette, fordi vi har spillet uafgjort i dag, men det er virkelig tåkrummende at høre på interviews med Kenneth Andersen og Svend Graversen. Det eneste, som de siger, er floskler, og de forsøger altid blot at glide af på de lidt kritiske spørgsmål. Udadtil virker det som om, at både Kenneth Andersen og Svend Graversen blot er blevet ansat som marionetdukker for ledelsen, da de aldrig kommer med deres egne meninger eller udsagn.
Senest rettet af CasperA 18. aug 2019, 22:54, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af tatoo »

Elendig omgang alibi fodbold. Igen igen planløst det hele, men det giver jo sig selv med den kvalitet vi har på banen. KA tror åbenbart at Andersson kan tilkæmpe sig et straffe i hver kamp. Vi har ingen plan for hvordan vi vil spille, og så bliver det en gang roderi det hele. Dyhr var vel en af de bedste idag.

Er der ved at tegne sig et billede af uro. Hvorfor er Mikkel Andersen ikke 2 målmand ? Det tror jeg ikke han er tilfreds med. Hvorfor sparer man Joel og Kaba. De udgik så vidt jeg kunne se ikke af kampen i Glasgow med skader. Wikheim og Mabil bliver også syltet en del p.t. - det er ikke godt for selvtilliden.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

tatoo skrev:
18. aug 2019, 22:53
Elendig omgang alibi fodbold. Igen igen planløst det hele, men det giver jo sig selv med den kvalitet vi har på banen. KA tror åbenbart at Andersson kan tilkæmpe sig et straffe i hver kamp. Vi har ingen plan for hvordan vi vil spille, og så bliver det en gang roderi det hele. Dyhr var vel en af de bedste idag.

Er der ved at tegne sig et billede af uro. Hvorfor er Mikkel Andersen ikke 2 målmand ? Det tror jeg ikke han er tilfreds med. Hvorfor sparer man Joel og Kaba. De udgik så vidt jeg kunne se ikke af kampen i Glasgow med skader. Wikheim og Mabil bliver også syltet en del p.t. - det er ikke godt for selvtilliden.
Lige nøjagtigt Wikheim har dog fortjent rigtigt mange splinter i r... af at sidde på bænken... Han har om nogen været elendig i meget lang tid.....

men det ændrer dog ikke på at KA samt hans “kloge” trænerkolleger ikke vælger at reagere før 70’ minut når hele stadion kan se at ALT sejler!

VI HAR ABSOLUT INTET UDTRYK PÅ MCH LÆNGERE!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Steffen am »

Hvad havde vi i kampen en eller to indlæg?
Og scorer på mellem 50-100 % af alle indlæg. Måske vi skulle overveje det noget mere ;)

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af EsbenVest »

Steffen am skrev:
19. aug 2019, 14:31
Hvad havde vi i kampen en eller to indlæg?
Og scorer på mellem 50-100 % af alle indlæg. Måske vi skulle overveje det noget mere ;)
Mabil alene havde fire indlæg. Anderson et enkelt, Sviatchenko et enkelt, Evander et par stykker på frispark.

Måske er fejlen nærmere, at indlæggene ligger for dårligt, og at vi ikke har nok (hovedstødsstærke) folk i feltet.
Og så tror jeg kun, vi havde et eller to indlæg fra backs. Det er til gengæld virkelig skidt.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Steffen am »

EsbenVest skrev:
19. aug 2019, 16:31
Steffen am skrev:
19. aug 2019, 14:31
Hvad havde vi i kampen en eller to indlæg?
Og scorer på mellem 50-100 % af alle indlæg. Måske vi skulle overveje det noget mere ;)
Mabil alene havde fire indlæg. Anderson et enkelt, Sviatchenko et enkelt, Evander et par stykker på frispark.

Måske er fejlen nærmere, at indlæggene ligger for dårligt, og at vi ikke har nok (hovedstødsstærke) folk i feltet.
Og så tror jeg kun, vi havde et eller to indlæg fra backs. Det er til gengæld virkelig skidt.
Kunne godt være jeg skulle have formuleret det som indlæg med kvalitet.

Kvaliteten af indlæg svare vel pt. til kvaliteten af vores frispark (og hjørne)

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af JBT »

Det er da også helt blæst, at der forhelvede ikke er styr på hvem der skal tage de frispark generelt. Der er en del ekstra timer til træningsbanen for dem alle. Sejren havde været i en af de to chancer, kampes forløb og FCM’s spilproblemer taget i betragtning.

Besvar