SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
O
Indlæg: 272
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af O »

Vedrørende kampen, har jeg heldigvis kun set anden halvleg. Eller det meste, kunne simpelthen ikke tvinge mig igennem at se det hele, men det kan man vel heller ikke forlange, at nogen som ikke er økonomisk engageret, skal kunne.

Men baseret på det jeg så, er vi endog endnu mere planløse i vores spil nu, end ved sæsonstart. Jeg ved ikke om holdets kvalitet overvurderes, men vi skal i al fald være lykkelige for, at Hobro ikke er stærkere.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af JBT »

Man får som fortjent og sådan gik det i dag. Total hjerneblødning af Erik igen, som bør smides af holdet.
Det er grundlæggnede problemer i hele holdet og staben, men sådan har det jo været længe. Middelmådighed af værste skuffe

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af ben2han »

en kamp der viser

- at hverken wingbacks eller wingkant kan komme ned bag modstanderens forsvar
- at det centrale forsvar igen viser langsomhed, dårlig boldomgang, og Eriks fejl
- Junior er alt for alene og sættes ikke op.
- >>>>>> og ikke mindst en midbane der ikke fungere
- en bænk der ikke reagere
- en bænk der gang på gang sætter den forkerte opstilling

Alt det her peger på KA og trænerteamet
Senest rettet af ben2han 18. aug 2019, 17:59, rettet i alt 1 gang.

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mnm123 »

Tænk at Polle ikke er god nok til vores midtbane

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lund7400 »

Det siger alt, at vi ender kampen.... med tre centrale forsvarsspillere. Det skriger til himlen. Jeg ved ikke, om KA er nikkedukke, naiv eller komplet talentløs. Måske en kombination. I hvert fald bliver eet en lortesæson.

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Vijen »

henker skrev:
18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!
Uha, det ligner en karantæne resten af året.

Homofobiske udtalelser er ikke ok.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)

Ydersiden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 3. jul 2019, 16:33

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Ydersiden »

Sølle sølle præstation.
Holdet virker hverken opsatte eller rigtigt sat op.
Man får et indtryk af der overhovedet ikke bliver trænet offensivt spil til træningerne; ingen ideer eller sammenspillede angreb.
Det lugter af at KA ikke er opgaven voksen.

MFKM
Indlæg: 628
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af MFKM »

Vanvittigt at komme ind på forum, og så går det op for en, at Sviatchenko ikke er manden med dagens største hjerneblødning.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af FCM2000 »

eneste positive i den her kamp, det var at Steinlein og Graversen så meget meget bekymret ud.

De må erkende, at midtbanen skriger efter 1-2 erfarne klassespillere

3 mands centerforsvaret står også til fald, at flytte en herfra op på den centrale midtbane, gør det nemmere for de resterende 2 centralforsvarer at komme af med bolden og derved et mere direkte spil.

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af SimonH »

Hvis vi starter med 3-mands forsvar mod Sønderjyske, så bør vi fyre træneren for taktisk inkompetence. Brug øjnene!

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af oros »

For oven over alting skinner moder sol.
Håber jeg...

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.

Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Straarup »

henker skrev:
18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev:
18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen ;)
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Alle har problemer med sådan en kommentar, som du kom med lige før.
// Straarup :fcmwolf:

Besvar