Hvis du tror en FCM træners skæbne afgøres i 2 isolerede kampe, har du ikke fulgt meget medbifr05t skrev: ↑22. jul 2019, 14:49Jeg tænker at det er en kamp, der virkelig kommer til at teste om KA er god nok til at være træner for en klub som vores, med den målsætning vi har. Jeg vil se det som en falliterklæring, hvis han stadig er træner skulle det glippe. Men 7-9-13, jeg håber og beder for et europæisk gruppespil!
Nu må du bestemme dig. Du kan ikke sige at det ville være en dårlig undskyldning, og så bagefter sige at FCM kun har 5 % chance.JBT skrev: ↑22. jul 2019, 14:42Fin lodtrækning, det gir Steinlein mulighed for en undskyldning til at vi igen, ikke kommer i gruppespillet. Desværre for ham, har glasset alt for længe været fyldt op med Europa undskyldninger.
Rangers gir sig selv, chancerne er vel 5-10% sådan som målene pisser ind. Ubehageligt sted at spille på udebane også.
Det mest ærgerlige, er på de danske klubbers vegne, hvor det ser svært ud for alle i år, og vi risikerer ganske få lande point sammenlagt.
Er vi enige om, men det er ikke sikkert det kommer til at betyde det store. Det fede ville være at være seedet igennem hele kvalifikationen, men efter seneste reformering af kvalifikations systemet, er det endog meget svært at blive seedet i kvalifikations runde 4.
Et lille tragikomisk eksempel er også, at nu har Brøndby som useedet i runde 3 trukket Braga, og hvis de vinder der, vil de være seedet i runde 4 (fordi de vil overtage Braga's seedning)
Vi har som seedet i runde 3 trukket Glasgow, og vil være være useedet i runde 4.
Koeffecienter er vigtigere, specielt hvis vi kan komme over 15-16 stykker, men lodtrækningen er bare endnu vigtigere.