Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Danand123 »

Noerum skrev:
22. maj 2019, 21:45
Hvis Dal Hende bliver solgt, ville jeg godt nok hellere man forsøgte med Mads Valentin igen. Kurzawa har spillet nogle fine kampe, men har også set svag ud i andre. Det er i mine øjne et sats. Især hvis han skal koste 1 million euro..
Tror vi bliver glade for Kurzawa, når han kommer til at spille hver gang. Synes generelt ikke, at spillerne altid får tid og chancer nok. Selvfølgelig også fordi vi er blevet en topklub, hvor der ikke er råd til at satse ret meget. Glemmer ikke efteråret 2012, hvor Duncan nåede at spille mange kampe før han fik scoret. Vi havde bare ikke meget andet at skyde med dengang.

Er vild med Kurzawas offensive indlæg/hjørnespark.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kurzawa kom fra bænken i Frankrig. Ting tager tid. Jeg synes han har gjort det fremragende og han vil i mine øjne være en klar forstærkning. Hvis der ikk skal være plads til en akadmi spiller så må det være et drømmescenarie at have to så gode og ikke mindst forskellige spillere til den plads. Han var trods alt med Polen til VM så mon ikke han bidrager med endnu mere hvis han får mulighed for at falde til.
Har vi et stort talent på vej på positionen så vil jeg tro man lader ham gå hvis vi ikke kan få MDH solgt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Men er Valentin det dobbelte eller tredobbelte værd?
Det vil givetvis være i det prisleje vi skal op før de vil sælge.

Valentin er desuden også ofte skadet. Du har enddog ret i, at hans kvaliteter er åbenlyse og passer som fod i hose i vores wingback system.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Kurzawas købspris ligger vist på omkring 7,5 mio. kr.

Til sommer har Mads Valentin kun 1 år tilbage af sin kontrakt - og eftersigende har han presset på i lang tid for at komme væk, så FCN-ledelsen kan simpelthen ikke blive ved med at sige nej til ham. Rygterne gik jo også på, at han virkelig gerne ville skifte til os i vinters. Så jeg tænker, at hvis vi byder i omegnen af det samme som Kurzawa koster, burde de lade ham gå. Ellers får de bare en spiller, der er utilfreds resten af kontraktperioden.

974

Indlæg af 974 »

Tror også at Kurzawa kan gå hente og blive et kæmpehit - lidt a la Filip Nowak!

Jeg tror han kommer til at bidrage langt mere med et internationalt udtryk, og så kan der bare nogle gange være noget med at udenlandske spillere der skal gøre karriere i et andet land, bare yder en bedre indsats end nogle der måske bare ser det som et "trygt" fodboldliv i sit eget land...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Ku Bendtner ikke være noget for os...?

CasperA

Indlæg af CasperA »

HKP skrev:
24. maj 2019, 02:04
Claus Steinlein har afvist, at vi skulle være interesserede i ham.

Ved 27:30 i denne podcast: https://podtail.com/en/podcast/transfer ... ger-i-fck/

Noe

Indlæg af Noe »

ben2han skrev:
6. maj 2019, 13:13
man har lige fået 22,3 mill kr. fra Crystal palace som man ikke har budgetteret med

Det er oplagt at hente en Løssl, og ja hvis Løssl gerne vil afslutte i FCM, som han sidste år udtalte, så er det nu. Jesper Hansen kan man godt skyde af nu.
Hvis vi tager de 22,3 mio, og bare kan finde godt 77 mio mere, så har vi råd til Lössl: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ue/7645918 ;)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Noe skrev:
24. maj 2019, 10:14
ben2han skrev:
man har lige fået 22,3 mill kr. fra Crystal palace som man ikke har budgetteret med

Det er oplagt at hente en Løssl, og ja hvis Løssl gerne vil afslutte i FCM, som han sidste år udtalte, så er det nu. Jesper Hansen kan man godt skyde af nu.
Hvis vi tager de 22,3 mio, og bare kan finde godt 77 mio mere, så har vi råd til Lössl: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ue/7645918 ;)
det er jo løn over 3 år, men ja, jeg forstår da godt Løssl tænker penge, men landsholdspladsen kan smutte, men ja pengene kan blive så store at det kan man ikke sige nej til.

Men hvis han sidder på bænken i 3 år, så slutter han næppe af i FCM.

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

Tror alle dage det var komplet urealistisk at spekulere i en Lössl i sin bedste alder, skulle tilbage til FCM. Tror stadig han ville kunne komme på holdet om når han er 33. Lad os tage den op igen om et par år :)

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ben2han skrev:
24. maj 2019, 11:04
Noe skrev:
24. maj 2019, 10:14
ben2han skrev:

det er jo løn over 3 år, men ja, jeg forstår da godt Løssl tænker penge, men landsholdspladsen kan smutte, men ja pengene kan blive så store at det kan man ikke sige nej til.

Men hvis han sidder på bænken i 3 år, så slutter han næppe af i FCM.

33 er ingen alder for en målmand

THenry

Indlæg af THenry »

CasperA skrev:
24. maj 2019, 03:43
HKP skrev:
24. maj 2019, 02:04
Claus Steinlein har afvist, at vi skulle være interesserede i ham.

Ved 27:30 i denne podcast: https://podtail.com/en/podcast/transfer ... ger-i-fck/
Kæmpe nej tak til Bendtner herfra. Han virker ikke til at have sult og motivation for fodbold, og skal have en høj løn, så lad endelig FCK signe ham. Så har han heller ikke så langt til nattelivet...

Hans karriere har desværre toppet, som jeg ser det, og tror egentlig bare det går (endnu mere) ned af bakke fra nu. Så det vil være dumt at binde mange penge op på ham (medmindre man kan få sponsorer til at betale som med VDV...), og ende med en masse dårlig presse, fordi han ikke præstere på banen. Det kunne potentielt udvikle sig til en nye VDV-case, og tror egentlig, at (selv) Steinlein ikke ønsker at tage denne risiko/chance...

Synes også, at hans ringe evner/interesse i presspillet gør ham mindre interessant ift. vores spillestil.

CasperA

Indlæg af CasperA »

"- Det er klart, at det kunne være interesssant, specielt med Søren Reese. Han er en rigtig dygtig forsvarsspiller. Men når det er sagt, har jeg talt med Midtjylland, og aftalen er, at han skal tilbage og spille sin chance der, siger Bo Henriksen"

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -med-reese

Det tyder på, at FCM gerne vil give Søren Reese en chance, når han kommer tilbage.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg tror umiddelbart at alle spillere der kommer hjem fra leje ophold, får chancen for at vise sig frem inden de evt skal udlejes igen, eller sælges.
Det håber jeg i hvert fald.

Danne

Indlæg af Danne »

Benzo skrev:
24. maj 2019, 18:28
Jeg tror umiddelbart at alle spillere der kommer hjem fra leje ophold, får chancen for at vise sig frem inden de evt skal udlejes igen, eller sælges.
Det håber jeg i hvert fald.
Nej nej nej, det duer simpelthen ikke vi har en trup på +30 mand, som render og spiller fandango i juli, hvor vi skal gøre os klar til Europa kampene i august.

Låst