Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danne

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Danne »

974 skrev:
8. maj 2019, 00:20
Danne skrev:
7. maj 2019, 23:58
Det er fedt med Brumado, han kan sikkert godt blive til noget. Men altså ledelsen tror vel ikke engang selv på, at han er klar til at overtage, det er i hvert fald ikke de indikationer man har fået.
Brumado ser bestemt spændende ud, og i Odense i søndags var det i hvert fald opløftende at se ham komme ind og samspillet med Evander så i hvert fald spændende ud :-)
Når du skriver man - er det så dig selv du mener, eller kender du til at eks. ledelsen mener dette?
Der hentyder jeg til de indikationer, vi som fans har fået omkring Brumado. Med så begrænset spilletid, så er det svært og se, at han skal stå som første angriber og sparke Europa League pladsen hjem den 29. august.
Skulle det være planen, jamen så fair nok, men så må man jo også forvente at det spillemæssige ikke sidder helt i skabet.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Jeg synes at det er meget evident, at vi har lukket for mange mål ind i denne sæson, hvor vi har lukket 37 mål ind i 33 kampe. (Sammenlignet med FCK med 26 mål). I sidste sæson (2017-2018) lukkede vi 39 mål ind i 36 kampe.
Jeg synes at vi har et fantastisk forsvar som tæller, Scholz, Sviatchenko, Kian- med gode udskiftere som Nicolaisen og James.
Jeg er dog lidt i tvivl om vores opstilling er den korrekte, eller om der skal sættes spørgsmålstegn ved vores målmand. Hansen har nogle supergode dage, hvor han laver den ene feberredning efter den anden, og han er vildt god med føderne som giver os en anden dimension med spillet. Han har desværre skuffet mig i denne sæson, hvor han har lavet en del drops... Og generelt ikke taget det han skulle.. Derudover mener jeg også at vi bør have en målmand som er større, og kan komme ud i feltet som Løssl, Dahlin eller Haugaard gjorde. Skulle man hive vores amerikanske målmand Bill Hamid hjem? Jeg synes at han har en god alder, samt han har en god størrelse i målet.

CasperA

Indlæg af CasperA »

https://www.bt.dk/superligaen/eftertrag ... -topscorer

Det lyder til, at Genk stadigvæk er interesseret i Paul. Spændende om man kan blive enige om en pris - og om man evt. smider Ingvartsen med i handlen, hvis ikke man kan blive enige om prisen. Jeg kunne godt se Ingvartsen passe ind på vores hold, da vores spillestil unægteligt bliver ændret, efter Paul har forladt os.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg ser det stadig som alt afgørende at vi får en ny 8’er ind i stedet for Jakob Poulsen. En type som ligner ham i stil er Mathias Jensen fra Celta Vigo. En anfører type, som kan vinde dueller og som slår nogle fantastiske afleveringer.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

CasperA skrev:
8. maj 2019, 16:35

Det lyder til, at Genk stadigvæk er interesseret i Paul. Spændende om man kan blive enige om en pris - og om man evt. smider Ingvartsen med i handlen, hvis ikke man kan blive enige om prisen. Jeg kunne godt se Ingvartsen passe ind på vores hold, da vores spillestil unægteligt bliver ændret, efter Paul har forladt os.
Jeg tænker sælg. Der er en risiko for at Onuachu går helt i stå, hvis ikke handlen kommer på plads. Det ville bestemt ikke være negativt, hvis vi kan få Marcus Ingvartsen med i handlen, så tænker jeg at vi bestemt er sat på angrebspladserne.

THenry

Indlæg af THenry »

bifr05t skrev:
8. maj 2019, 17:05
CasperA skrev:
8. maj 2019, 16:35

Jeg tænker sælg. Der er en risiko for at Onuachu går helt i stå, hvis ikke handlen kommer på plads. Det ville bestemt ikke være negativt, hvis vi kan få Marcus Ingvartsen med i handlen, så tænker jeg at vi bestemt er sat på angrebspladserne.
Ja. Det bliver spændende at følge. Genk virker rimelig varme på Paul, og jeg gætter på, at de kommer til at lave ændringer i deres angreb til sommer. Deres topscorer er brandvarm, og større klubber kan komme på banen, og derudover har Ingvartsen nærmest ikke spillet hele sæsonen, så han skal sikkert også væk.

Jeg tror umiddelbart, at belgierne kommer til at smadre deres egen transferrekord (men de ser ud til at blive mestre, så muligvis der kommer ekstra indtægter der, og hvis de f.eks. har en fed videresalgsklausul på Koulibaly i Napoli, så kan de hurtigt komme til penge), hvis de vil have Paul, så Ingvartsen kunne måske godt ryge med i handlen for at få enderne til at mødes, men på den anden side. Er vi interesseret i Ingvartsen?

Vi hentede en stor 9'er i vinters, hvor Ingvartsen vel også havde været en mulighed, men vi valgte en anden løsning?

Jeg tror helt sikkert Paul ryger til sommer, men vi sælger ham ikke for 5 mio. euro lige før han potentielt kan blive udtaget til ACN. Beløbet skal højere op, men de 5. mio euro må vel også betragtes som et åbningsbud.

Franneboy

Indlæg af Franneboy »

https://www.transfermarkt.ch/exklusiv-k ... ews/335443

Fik vi en videresalgsklausul med i handlen for Drexler? Han sættes i forbindelse med både Bundesliga og Premier League.

Ærgerligt, at han aldrig fik en kamp i FCM-trøjen.

kopi

Indlæg af kopi »

Brøndby interesseret i Dal Hende, ved ikke helt hvad man skal mene om det?
Tak for sidst bud eller reel interesse..
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... dal-hende/

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Erstatning til midtbanen kunne være spændende med AC fra Malmø han så stærk ud i kampene mod FCM

THenry

Indlæg af THenry »

kopi skrev:
9. maj 2019, 12:02
Brøndby interesseret i Dal Hende, ved ikke helt hvad man skal mene om det?
Tak for sidst bud eller reel interesse..
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... dal-hende/
Jeg synes et 1. bud på 6 mio. virker som et reelt bud. Jeg forventer ikke, at vi tjener noget vildt beløb på en 28-årig MDH med en del begrænsninger i sit spil. Vi kan købe Kurzawa for 7,5 mio., så hvis vi kan sælge MDH for et tilsvarende eller lidt højere beløb, så er det vel ikke helt skævt prismæssigt.

Spørgsmålet er bare, om vi ønsker at sælge direkte til Brøndby. Der er noget prestige i sådan en intern handel mellem to konkurrenter. Ligeledes skal vi finde ud af, om fremtidens FCM skal baseres på bulderbasser som MDH eller boldspillere som Kurzawa. Der ligger et klart valg der.

Ligeledes er der et spørgsmål, om MDH vil til udlandet?
Skifter han til Brøndby på f.eks. en 4-årig kontrakt, så får han næppe nogensinde en stor kontrakt i udlandet. Det skal være til sommer, hvis han skal have den mulighed.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Hvis MDH skal til BIF skal prisen i hvert fald dobles. Ellers må det være en byttehandel mes tibbling ;)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Hvad med en Bendtner der er i kulden i Rosenborg? Han viste i sidste sæson, at han stadig har klassen når han spiller på toppen.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Vijen skrev:
11. maj 2019, 13:36
Hvad med en Bendtner der er i kulden i Rosenborg? Han viste i sidste sæson, at han stadig har klassen når han spiller på toppen.
På det fodboldmæssige plan kan jeg sagtens se Bendtner i FCM. Han vil helt sikkert kunne score en masse mål for os i Superligaen, ligesom han gjorde, da han spillede fast i sidste sæson. Når Paul bliver solgt og vi måske skifter over til en 3-5-2, kan han sagtens spille den ene af de to pladser på toppen. Derudover vil det også skabe en masse omtale, hype osv. omkring FCM.

Det negative er så selvfølgelig hans personlighed, hans tidligere fængselsdomme osv. Så man er nødt til at afgøre, om det er noget, man vil forsøge sig med. Derudover håber jeg, at klubben laver et bedre læge/konditions chek end ved VdV for at se, om han er i form. Hvis han ikke er i ordentlig form, er det direkte useriøst, da Rosenborg er midt i sæsonen. Så kan man lige så godt bare droppe ham med det samme.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:
hvis han ikke er god nok til rosenborg, så er han slet ikke god nok til FCM.

Vijen

Indlæg af Vijen »

FCM2000 skrev:
11. maj 2019, 16:11
Vijen skrev:
hvis han ikke er god nok til rosenborg, så er han slet ikke god nok til FCM.
Som jeg har forstået det er problemet mere personlige med den nye træner, som brugte ham som kantspiller.

Låst