bifr05t skrev: ↑8. maj 2019, 17:05
CasperA skrev: ↑8. maj 2019, 16:35
https://www.bt.dk/superligaen/eftertrag ... -topscorer
Det lyder til, at Genk stadigvæk er interesseret i Paul. Spændende om man kan blive enige om en pris - og om man evt. smider Ingvartsen med i handlen, hvis ikke man kan blive enige om prisen. Jeg kunne godt se Ingvartsen passe ind på vores hold, da vores spillestil unægteligt bliver ændret, efter Paul har forladt os.
Jeg tænker sælg. Der er en risiko for at Onuachu går helt i stå, hvis ikke handlen kommer på plads. Det ville bestemt ikke være negativt, hvis vi kan få Marcus Ingvartsen med i handlen, så tænker jeg at vi bestemt er sat på angrebspladserne.
Ja. Det bliver spændende at følge. Genk virker rimelig varme på Paul, og jeg gætter på, at de kommer til at lave ændringer i deres angreb til sommer. Deres topscorer er brandvarm, og større klubber kan komme på banen, og derudover har Ingvartsen nærmest ikke spillet hele sæsonen, så han skal sikkert også væk.
Jeg tror umiddelbart, at belgierne kommer til at smadre deres egen transferrekord (men de ser ud til at blive mestre, så muligvis der kommer ekstra indtægter der, og hvis de f.eks. har en fed videresalgsklausul på Koulibaly i Napoli, så kan de hurtigt komme til penge), hvis de vil have Paul, så Ingvartsen kunne måske godt ryge med i handlen for at få enderne til at mødes, men på den anden side. Er vi interesseret i Ingvartsen?
Vi hentede en stor 9'er i vinters, hvor Ingvartsen vel også havde været en mulighed, men vi valgte en anden løsning?
Jeg tror helt sikkert Paul ryger til sommer, men vi sælger ham ikke for 5 mio. euro lige før han potentielt kan blive udtaget til ACN. Beløbet skal højere op, men de 5. mio euro må vel også betragtes som et åbningsbud.